Spring naar bijdragen
Nynthe

Crea-topic!

Aanbevolen berichten

Het vloerkleed dat ik gehaakt heb, maar nu hij klaar is heb ik besloten om er toch maar een sprei van te maken. Dus mag ik nog een stuk of 5 van deze kleden haken..

1006206_594011350643846_1851946097_n.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ben net verhuisd. Ik woon nu alleen, na vrij lang samengewoond te hebben. Het bevalt me wel, maar bij wijze van symboliek zou ik zelf een naambordje willen knutselen. Zelf, omdat het kan en omdat ik dit hele huis zo ongeveer in elkaar geknutseld heb, dus het naambordje ook. Dan is het helemaal van mezelf. :)

Ideeën?

Iets moois. Dus niet:

158635_g2_2_t1999.jpg

62a27e799f59e7822c1d518f8357338a.jpg

naambordje-gemaakt-van-oud-stuk-boomstam.1373028106-van-BellaMadeDIY.jpeg

:#

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hey wat een leuke topic. Jammer dat photobucket e.d. hun beleid zo heeft veranderd dat je dik moet gaan betalen om je eigen foto's te kunnen delen.  Daardoor zijn al die foto's die er al stonden niet meer zichtbaar.

Hier eentje van mijn laatste nieuwe mandala https://imgur.com/a/hqhfs  (naar een ontwerp van Dwyanna Stoltzfus)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
38 minuten geleden zei MysticNetherlands:

Postertje ontworpen. Aan het kijken wat de kosten zijn om deze in Amsterdam in een aantal metro abri's te laten tonen. Tot 1000 EUR ben ik evt wel bereid. Daarboven moet ik alternatieven zoeken

Denk je dat dit bij alle bontkragen die gemaakt worden de gang van zaken is?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid