Spring naar bijdragen

welke games speel jij??


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 717
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

En verder hebben ze ook een gestoorde themesong.
widegrin.gif

Die maffe clip zit ook in de game zag ik net.


Samengevoegd:

Quote:

[...]

De trial is idd. keigeinig, maar ik kan het spel verder nergens vinden.

Oh, die is vrij makkelijk te vinden.

Zoek het maar eens op in een piraten baai. widegrin.gifengel.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Oh, die is vrij makkelijk te vinden.

Zoek het maar eens op in een piraten baai.
widegrin.gifengel.gif

Ik ben zo iemand die zich dan zondig gaat voelen....

Aan de andere kant is het natuurlijk ook een zonde om het talent van het atheisme -moraalloosheid- zo te verspillen....

dilemma, dilemma....

Link naar bericht
Deel via andere websites

Spoiler:

pinata: a shower of candy when a zombie dies

trickedout: Alternate Lawn Mower appearance

future: Gives zombies futuristic shades

sukhbir: toggles the zombie's call for brains-sound

daisies: Zombies leave small daisies behind when killed

mustache: Zombies Now Have Mustaches

wat quasi-cheats voor het spel.... Niets echt spelbedervends hoor, maar als je je zombies met een snor wil zien ed is het wel leuk. Erg verslavend trouwens, doet me denken aan de goude ouwen, maar dan nog slimmer in elkaar gezet

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ik heb het in thesistijden noodgedwongen van mijn pc gegooid.
bloos.gif

Misschien moet ik het er eens opnieuw op zetten.
widegrin.gif

Hehe. widegrin.gif

Tjonge, wat een vreselijk verslavend spel idd. Heb nu alles behalve survival uitgespeeld. Ben ook al met mijn tuintje begonnen. party.gif


Samengevoegd:

Quote:

[...]

En tegelijkertijd de kabel voor het internet eruit trekken. Werkt zeer goed.
smile.gif

Niet als je een internetverbinding voor onderzoek nodig hebt. knipoog_dicht.gif


Samengevoegd:

Quote:

[...]

Het is totaal niet mijn soort spel, maar ik ben ondertussen wel op level 4.8. Qua verslavendheid benadert het roken zou ik zeggen.

Zeker zo verslavend. widegrin.gif

Het is juist enorm mijn ding. Da5t compleet bizarre thema. C'mon, planten die zombies moeten mollen! hamer.gifwidegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

En tegelijkertijd de kabel voor het internet eruit trekken. Werkt zeer goed.
smile.gif

Helaasch, altijd als ik dat doe kom ik erachter dat ik echt iets moet opzoeken op internet. knipoog_dicht.gif

Maar goed, het ding is uiteindelijk toch af geraakt en ondanks alle procrastinatie bleek het een grote onderscheiding waard. Op zich is dat super he, maar het is ook wel zeer slecht voor mij aangezien de druk om mijn studiediscipline te verbeteren nu wel weer minder is. widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 7 months later...

Ik heb laatst Fable II weer uitgespeeld. Nu is het audio van dat spel best goed, en de voice-actings zijn leuk.

De bedoeling is dat je een Hero of Skill moet gaan overtuigen om met jou mee te gaan. (De figuur die je zo ziet is de Hero of Skill, omdat hij met één pistoolschot een oorlogsschip ten zinken kon brengen hamer.gifwidegrin.gif)

Nu is het het geval dat deze Hero of Skill een zwaaaaar over the top Engelse Land Lord is, die vréselijk arrogant is.

Op zich wel leuk, maar het is zò briljant goed ingesproken, zo geniaal widegrin.gif

Ik heb een filmpje gemaakt met 3 scenes waarin hij voorkomt. Slechte kwaliteit, en de subs zie je niet echt, maar het is goed te verstaan smile.gif

Reaver dus smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Fable is wel grappig yes.gif

Ik speel beetje Fifa10 en GTA4 de laatste dagen.. Probeer het gamen weer een beetje op te pikken om maar even ergens bezig mee te zijn.

Volgende week Call of Duty kopen.. Hoop vrienden van me die het ook spelen, dus das wel cool om online te doen dan

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 5 weeks later...

Speel momenteel voornamelijk 2 spellen:

Red Dead Redemption op de Xbox worshippy.gif

Wàt een meesterlijk spel worshippy.gif Zo ontzettend gaaf, ongelofelijk smile.gifparty.gif

En Prince of Persia - Forgotten Sands of time.

Deze is wel aardig, maar zou hem geen 2e keer kopen. Vechten valt bijzonder tegen, en het hele geheel speelt niet echt lekker. Leuk voor een keertje smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid