Spring naar bijdragen

welke games speel jij??


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 717
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:
Op zondag 21 augustus 2005 15:14:08 schreef markvand het volgende:

Het is realistischer, de map is groter, meer territoria, nieuwe skins, onzinwapens zijn weggehaald zoals varkens die in de fik vliegen, en waarschijnlijk nog een hoop dat ik vergeten ben. Ik speel graag met carthage en dan is het echt handig want net als in het echt zijn ze sterker dan in rome total war, doordat ze meer steden hebben.
smile.gif

Mooi. Ga ik eens opzoeken. smile.gif

Staat Brittannië er nu wel volledig op de kaart?

Link naar bericht
Deel via andere websites

smile.gif

Nu heb ik zelf ook nog een vraagje, wie o wie kan mij aan cyberjudas helpen?

Geen enkele winkel die het verkoopt en ik begin het vorige deel

(shadow president) een beetje zat te raken. Het spel viert zijn tiende verjaardag binnenkort, en de producent is failliet. Als iemand me kan helpen, stuur me maar een mailtje, of reageer op me profiel smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op maandag 14 maart 2005 21:51:55 schreef Dennis het volgende:

Ik heb net de demo van SWAT 4 gedownload, echt een gaaf spel!!!!!

Bedankt voor de herinnering, ik vergat het telkens. Ik heb het nu ook gedownload. Ik moest even aan het spel wennen, maar heb net het level uitgespeeld op hardbig-smile.gif. Het spel ziet er prachtig uit (behalve als je mannetje in de spiegel kijkt) en kan het aan iedereen aanraden (zelfs meisjespuh2.gif).

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zondag 21 augustus 2005 15:14:08 schreef markvand het volgende:

Het is realistischer, de map is groter, meer territoria, nieuwe skins, onzinwapens zijn weggehaald zoals varkens die in de fik vliegen, en waarschijnlijk nog een hoop dat ik vergeten ben. Ik speel graag met carthage en dan is het echt handig want net als in het echt zijn ze sterker dan in rome total war, doordat ze meer steden hebben.
smile.gif

Wat een rotstreek.

Ze hebben Brittannië als (speelbare) faction eruit gehaald. boosrood.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Waarom speelde je als Brittannië, omdat het barbaren in het spel zijn?

zoja, dan raad ik je de Germanen aan of (als je een echte uitdaging wilt) de Galliers (vechten met Fransen is zowiezo moeilijkpuh2.gif)als ik als barbaar ga vind ik de Germanen altijd leuk big-smile.gif.

Ik heb net gekeken, en ze hebben ze weggehaald omdat de Britten in die tijd niet zo uit waren op oorlog buiten de eilanden als bijvoorbeeld de Galliers en de Germanen in het echt, bovendien zorgde de Britten in het spel voor een extra front voor de Germanen en Galliers, wat ze veel minder sterk maakt, zodat je als Romein geen uitdaging had ten noorden van Italie. (net als in de versie zonder mod)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 23:19:35 schreef markvand het volgende:

Waarom speelde je als Brittannië, omdat het barbaren in het spel zijn?

zoja, dan raad ik je de Germanen aan of (als je een echte uitdaging wilt) de Galliers (vechten met Fransen is zowiezo moeilijk
puh2.gif
)als ik als barbaar ga vind ik de Germanen altijd leuk
big-smile.gif
.

Nee, ik heb een zwak voor de kelten op die eilanden daar. smile.gif

Quote:
Ik heb net gekeken, en ze hebben ze weggehaald omdat de Britten in die tijd niet zo uit waren op oorlog buiten de eilanden als bijvoorbeeld de Galliers en de Germanen in het echt, bovendien zorgde de Britten in het spel voor een extra front voor de Germanen en Galliers, wat ze veel minder sterk maakt, zodat je als Romein geen uitdaging had ten noorden van Italie. (net als in de versie zonder mod)

Dat klopt. Ze hebben wel aardig wat problemen veroorzaakt. Maar dat was vooral hun volkgenoten op het vaste land (In die tijd woonden er kelten (galliers dus) in Frankrijk, pas na de volksverhuizingen kwamen de Franken er te wonen) te steunen en ze hebben het de Romeinen moeilijk gemaakt toen ze Brittannië wilden in nemen . Wat dat betreft hebben ze gelijk. Aan de andere kant: dat je met de galliërs Europa kan veroveren en Rome kan in nemen is even onrealistisch. Dus had ik het wel leuk gevonden als ik dan ook met de Brittanniërs de geschiedenis kon veranderen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik speel bijna altijd op m'n lieve Xboxpuh2.gif

Heb niet echt een bepaalde voorkeur voor genres

Ik speel vaak Fable, PES 4, Brothers in Arms, Call of Duty: Finest Hour, Jade Empire, HALO 2 (system link!!!!hamer.gif), Tony Hawk's Underground 2 en de voorgaande delen, MOH, Forza Motorsport!!!, Splintercell Chaos Theory, GTA serie, Rainbow Six delen, Full Spectrum Warrior, etc, etc, etc...(heb al m'n games wel origineel hoorpuh2.gif)

Maar ik game ook wel eens op de PS2 en PC.

Nu is het wachten op de next-gen consoles!!! Elder Scrolls, PES 5, Kameo.

P.S. weet iemand een shop waar ze Moto GP 2 verkopen, heb geen zin om te wachten op 3. En Jet Set Radio Future??? En Agressive Inline?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op maandag 25 juli 2005 16:38:44 schreef Rodelion het volgende:

Ik speel graag een potje schaak met een rood wijntje erbij... Ook draw-poker, Monopoly, Stratego en van die strategische epic games als Machiavelli en Kolonisten vind ik wel leuk.

Oh, computergames? Ik heb ontzettend veel plezier gehad met games als Gothic I+II, Die by the Sword, Blade of Darkness, Command & Conquer, Jedi Knight, Quest for Glory series, en Betrayel at Krondor, maar tegenwoordig game ik vrijwel niet meer. Het was altijd vooral om verveling te onderdrukken, maar tegenwoordig kom ik tijd te kort!
smile.gif

Dan gaan wij een keer schaken!!!puh2.gifbig-smile.gifbye.gif

Of Machiavelli! En doe mij dan maar een wit wijntjepuh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid