Spring naar bijdragen

welke games speel jij??


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 717
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 16:48:28 schreef markvand het volgende:

Wie speelt er hier minder populaire spellen, en zo ja, welke? (dus geen warcraft 3 of GTA oid)

Geen idee hoe de populariteit is, maar ik hoor ze toch minder vaak:

-KOTOR I & II

-SW Battlefront

-Singles

-Ghost recon

En net aangeschaft: Stronghold (wel geinig, maar een beetje ouderwets alweer)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 18:30:58 schreef diakio het volgende:

[...]

Geen idee hoe de populariteit is, maar ik hoor ze toch minder vaak:

-KOTOR I & II

-SW Battlefront

-Singles

-Ghost recon

En net aangeschaft: Stronghold (wel geinig, maar een beetje ouderwets alweer)

Ook hele goeie games hoor knipoog_dicht.gif

Ghost Recon II is nog beter, en Star Wars Battlefront II ookpuh2.gif

KOTOR I vond ik alleen tegenvallen. Het upgrade systeem enzov. was wel goed, maar het atack&defence systeem viel tegen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 18:30:58 schreef diakio het volgende:

[...]

Geen idee hoe de populariteit is, maar ik hoor ze toch minder vaak:

-KOTOR I & II

-SW Battlefront

-Singles

-Ghost recon

En net aangeschaft: Stronghold (wel geinig, maar een beetje ouderwets alweer)

Ghost Recon heb ik hier ok liggen, alleen kan ik het echt nietmuur.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het is idd wel lastig, even door de 'zure appel' heenbijten en geduld nemen voor een map. Probeer om je heen te blijven kijken en je mannen langzaam en stukje voor stukje laten verkennen, zij zien nl. een BOT veel eerder als jij waarschijnlijk. Maar ik ben blij dat het niet zo'n standaard game was waarmee je al rondvurend maps door kon lopen.

Binnenkort DE partygame Super Monkeyball II halen, heb bij voorbaat al pretpuh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 11:27:22 schreef CaptainCaveman het volgende:

[...]

Ook hele goeie games hoor
knipoog_dicht.gif

Ghost Recon II is nog beter,

Ik heb een PC, dus ik moet op III wachten.

Quote:
KOTOR I vond ik alleen tegenvallen. Het upgrade systeem enzov. was wel goed, maar het atack&defence systeem viel tegen.

De kracht van KOTOR zit, denk ik, meer in het verhaal en de relatief grote vrijheid in beweging en verhaallijnkeuzes. Ik ben niet zo'n shooter-liefhebber, dus ik had van dit a&d systeem niet zo'n last. Als ik alleen wil knallen, dan kom battlefront he smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 11:34:45 schreef *nath* het volgende:

[...]

Ghost Recon heb ik hier ok liggen, alleen kan ik het echt niet
muur.gif

GR is vooral erg leuk met een klein groepje, bij voorkeur (ex)beroepsmilitairen. Ik speel het vooral in een klein vriendengroepje, weekendje LAN-party in het klein, zeg maar.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 00:22:03 schreef diakio het volgende:

stronghold deluxe

Ok, want de AI van stronghold 2 zuigt zwaar, toen ik een kleine houten muur had gebouwd en er een enorme hoeveelheid mannetjes voor had gezet (4) kwam het gigantische leger van de tegenstander met al hun troepen (6), om vervolgens een ingewikkelde goed uitgedachte strategie te volgen: de houten muur slopen en mijn troepen die hun van achteren in hun rug prikten negeren, totdat de gehele muur gesloopt was, wat niet lukte omdat ze toen al dood waren.muur.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 14:35:29 schreef markvand het volgende:

[...]

Ok, want de AI van stronghold 2 zuigt zwaar, toen ik een kleine houten muur had gebouwd en er een enorme hoeveelheid mannetjes voor had gezet (4) kwam het gigantische leger van de tegenstander met al hun troepen (6), om vervolgens een ingewikkelde goed uitgedachte strategie te volgen: de houten muur slopen en mijn troepen die hun van achteren in hun rug prikten negeren, totdat de gehele muur gesloopt was, wat niet lukte omdat ze toen al dood waren.
muur.gif

Ik ben nog aan het uitproberen. Ik hou niet van handleidingen lezen, maar dat is toch wel nodig vrees ik. Ik bouw prachtige kastelen, en als ik ze verdedig wordt ik in een paar minuten in de pan gehakt. Als ik dan hetzelfde kasteel maar eens aanval, loop ik mijn complete leger stuk voor ik ook maar één muur tegen de vlakte heb. Heel vervelend.

Maar mijn zoontje is erg into ridders, en die vind het prachtig. Daar was het ook vooral voor bedoeld.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 15:57:39 schreef Michiel het volgende:

Tsss, jullie spelen bijna alleen maar FPS
verbaasd.gif

Wijk ik dan zoveel af met mijn wens/ voorkeur voor strategie spellen?

Nou ben ik al heel oud en ook nog dom, maar ik weet nooit precies welke games nou tot welk genre behoren.

Ik vind de Red Alert-serie en -varianten bijvoorbeeld erg leuk, wat is dat dan?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 16:00:39 schreef diakio het volgende:

Nou ben ik al heel oud en ook nog dom, maar ik weet nooit precies welke games nou tot welk genre behoren.

Ik vind de Red Alert-serie en -varianten bijvoorbeeld erg leuk, wat is dat dan?

Red-Alert worshippy.gif

Dat is dus strategie, daar heb ik alle 3 de versies van en meerder keren uitgespeeld smile.gif. Het is allemaal begonnen met Dune het spel der spellen van de strategie zoals RA dat is. big-smile.gif

En FPS = First Person Shooter.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid