Spring naar bijdragen

Filmpje is  

  1. 1. Filmpje is

    • Verschrikkelijk heb meteen geen eetlust meer
      9
    • Filmpje is echt erg
      38
    • Doet me niks
      3
    • Ik weet niet wat ik erbij voel
      4


Aanbevolen berichten

Quote:
Op zondag 27 februari 2005 01:40:23 schreef Gorthaur het volgende:

Waarvan er ook een vleermuisverhaal is. Die is ook echt, maar hij wist niet dat de vleermuis een echte vleermuis was. Hij dacht dattie nep was.

Aldus the prince of f*ck*ng darkness.

Dat is idd wat hij beweerd ja.

Quote:
Osbourne bleef de gemoederen bezig houden met zijn gedrag, bijvoorbeeld het fameuze incident waarbij hij een duif de kop afbeet tijdens contractbesprekingen met CBS. Critici zeggen dat het incident werd geënsceneerd om de platenbazen te beïnvloeden. Tijdens een concert beet hij een vleermuis de kop af, maar zou later claimen dat hij dacht dat het een speelgoed exemplaar was.

Bron:

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 302
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:
Op zondag 27 februari 2005 01:34:07 schreef essie het volgende:

Kee
smile.gif

Ik heb het nl. net even uitgezocht omdat ik schrok van die beweringen.
smile.gif
Jammer dat sommige mensen dit soort verhalen klakkeloos overnemen zonder eerst te kijken wat de bronnen zijn en hoeveel waarheid dit soort verhaaltjes bevat.

Het verhaal van Ozzy Osborne (die een duif z'n kop afbeet op het podium) is overigens
wel
waar
boosrood.gif

Alleen schijtn die duif nep te zijn geweest, wat ie zelf tenminste zei tijdens een interview. Tegenwoordig zet ie zich in voor de dierenbeschermingen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zondag 27 februari 2005 01:34:07 schreef essie het volgende:

Kee
smile.gif

Ik heb het nl. net even uitgezocht omdat ik schrok van die beweringen.
smile.gif
Jammer dat sommige mensen dit soort verhalen klakkeloos overnemen zonder eerst te kijken wat de bronnen zijn en hoeveel waarheid dit soort verhaaltjes bevat.

Het verhaal van Ozzy Osborne (die een duif z'n kop afbeet op het podium) is overigens
wel
waar
boosrood.gif

Dat klopt. Maar in een interview heeft ie wel gezegd dat ie er spijt van heeft.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

Laatst zag ik ook zo een filmpje van de peta over hoe ze koeien slachten.

Ik vind het altijd vreselijk dat de bio-industrie door extremisten als de peta zo zwart mogelijk wordt afgeschilderd.

In de bio-industrie zijn het gewoon hardwerkende eerlijke mensen die veel van hun dieren houden.

Enne van waar denk je dat die melk en ei bestanddelen komen die in je (niet biologische) vego-burger zitten?

Ja, precies.

Naja, ik snap die mensen niet. verbaasd.gif

Maar goed, ik hoop dat je quorn je goed smaakt.

Wat geweldig is die moderne bio-industrie toch niet met hun nieuwste vleesvervangers die niet te onderscheiden zijn van vlees. big-smile.gif

(En ja, producenten van plantaardige producten als quorn vallen ook onder de label "bio-industrie".

Altidj wel grappig om bepaalde mensen te zien die dit niet beseffen.

"Ik ben tegen de bio-industrie! geef mij maar wat voedzame quorn, die geproduceerd wordt door de ... industrie???

(Ja correct! ... = bio!

(Misschien valt quorn eigenlijk wel onder de chemo industrie, maar ach ja. puh2.gif )

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zondag 13 maart 2005 17:46:37 schreef Ann het volgende:

trouwens dit topic gaat over dierenmishandeling ,niet quorn of vegetarisch

Quote:
Het gaat over de Dierenmishandeling (Bio-Industrie).

En ik wil jou mening over dit filmpje of over het onderwerp

Ik heb gesproken over het filmpje en de Bio-Industrie.

Lijkt mij nog net on-topic.

En in tegenstelling tot bepaalde links gepost door bepaalde posters die racistische teksten bevatten, vind ik de mijne best goed. smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Overigens, ik heb het net opgezocht, blijkbaar is de term bio-industrie beperkt, Van Dale:

bio-in·dus·trie (de ~ (v.))

1 industriële vorm van veehouderij, gekenmerkt door een dichte veebezetting en een ver doorgevoerde mechanisatie.

bloos.gifbloos.gif

Naja, stom van mezelf.

Ach ja, volgende keer beter op de hoogte zijn voordat ik mn mond open doe. :-p

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zondag 13 maart 2005 17:52:44 schreef salt4Christ het volgende:

[...]

[...]

Ik heb gesproken over het filmpje en de Bio-Industrie.

Lijkt mij nog net on-topic.

En in tegenstelling tot bepaalde links
door bepaalde posters die
teksten bevatten, vind ik de mijne best goed.
smile.gif

???huh wat is er mis met m'n postings??gaat gewoon over dierenmishandeling hoor

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zondag 13 maart 2005 18:52:07 schreef Ann het volgende:

[...]

???huh wat is er mis met m'n postings??gaat gewoon over dierenmishandeling hoor

Quote:
De japanner lijkt wel wat op een mens, maar gedraagt zich vaak als een beest.

Als dat niet racistisch is...

Maar ach, voor sommige mensen is veganisme blijkbaar zo belangerijk dat een beetje racisme hier en daar geoorloofd is.

Link naar bericht
Deel via andere websites

ik heb die zin niet gezegt.dat staat ergens bij dat ding in die link ja,maar dat heb ik nooit gezegt,lees er dan gewoon over he,iedereen weet toch wel dat niet alle japanners zo zijn...dat ze niet allemaal dieren en mensen afslachten ofzo,het zijn gewoon allemaal voorbeelden,en dat er soms eens een fout zinnetje instaat nouja...daarom is heel die link nog niet verkeerd en verboden

Link naar bericht
Deel via andere websites

Tja.. Testen op apen en konijnen of op mensen. Nu wil niet heel vervelend zijn, maar moeten er dan maar mensen dood omdat we geen bijwerkingen van medicijnen kunnen testen? Als er een even goed alternatief is moeten we voor het alternatief kiezen, maar als dat er niet is. Tja, sorry voor het konijntje, maar ik wil geen prikkende shampoo.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid