Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Beste Users,

Omdat internet een medium is waarbij je ook veel over het geloof kan vinden lijkt het ons een goed idee om in dit topic, links te plaatsen naar christelijke site's die jij kent/bezoekt.

Let wel : Het moet een site zijn die iets met geloof te maken heeft. Anders wordt de link zonder pardon verwijderd. Het is dus ook toegestaan je eigen website te plaatsen, als deze iets te maken heeft met het geloof.

Groeten van,

De Credible-Crew.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 415
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Gast Anon_phpbb

Believer.nl is een christelijk jongerensite waar je veel informatie zal vinden over verschillende evenementen. We hebben een agenda waar je precies per maand kan zien wat er te doen is. Er zijn fotoboeken van allerlei evenementen, en van bijna alle die evenementen zij er online afterpartys waar je kan reageren op het weekend waar je heen bent geweest.

http://www.believer.nl

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ok ik heb alleen engelstalige sites, maar ze zijn wel geweldig widegrin.gif :

Bijbels en Bijbelstudie

www.blueletterbible.org

Online bijbel. Met gratis engelstalig commentaar.

www.e-sword.net

(Een van) de beste bijbel software, en gratis ook widegrin.gif

www.firefighters.org

MP3 bijbel en uitleg en andere goeie spullen.

christelijke tv(snelle internet verbinding nodig)

www.god.tv

Engelse zender

www.tbn.org

Amerikaanse zender, grootste in de wereld.

www.jc-tv.org

Dochter onderneming van TBN voor de jeugd.

Apologetics(Het verdedigen van het christelijk geloof)

www.godsaidmansaid.com

Heel "makkelijke" site, hun artikelen zijn makkelijk te lezen en een mooie site layout.

Ze houden hun artikelen wel een beetje kort en niet al te uitgebreid

Zie ook christiananswers.net en carm.org hieronder

Verscheidene christelijke sites

www.tbm.org

Een Amerikaanse pastor, Tom Brown, uit El Paso, Texas.

Veel goeie artikelen.

www.christiananswers.net

Een super grote christelijke site, met echt van alles en nog wat.

www.carm.org

Veel informatie, over andere religies, apologetics en christelijke vraagstukken.

Ook over evangelisatie. Net zoals christiananswers.net

Link naar bericht
Deel via andere websites

Eric: you are talking to the webmaster of the website of our church!

Parochie HH. Monulfus & Gondulfus De Heeg Maastricht

Ook mijn eigen site heeft een Christelijke inbreng, helaas deze versie nog niet zoveel uptodate, mede door de in de maak zijnde restyle en door mijn examens, maar mijn nieuwe site is 'puur' geloofpuh2.gif

Str@ngersPlaza.nl

Tevens zijn er nog een aantal sites die ik bezoek voor nieuws ed, zoals RKNieuws.net, Katholiek Nederland en meer, en gebeden sites...voor de vulling van mijn eigen sites en persoonlijk gebed.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Kijk ook eens op www.naarhouse.nl. Deze stichting houdt zich bezig met evangelisatie onder houseparty gangers, maar heeft ook een (aanrader!!!) hele goede film over het ontstaan van, en het gebruik van pop- en rockmuziek, vanaf de jaren zestig tot en met nu, waarin wordt ingegaan op de satanische invloeden die muziek kan hebben.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gospeltheek.nl -> jongerensite waar van alles is te vinden over praiseavonden; gospeltheek; drive-in shows en meer. Achter gospeltheek.nl zit stichting Starlight of Bethlehem die zich richt op (niet) christelijke jongeren in de provincie Zeeland. Nieuwsgierig of woon je in de buurt en heb je er nog nooit van gehoord?! Kom dat even kijken op www.gospeltheek.nl

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid