Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 415
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

http://m.youtube.com/watch?v=N1-ezZ9hkD8

Ian McCormack Glimpse of eternity

Weet niet wat ik er van moet denken.

Die film heb ik vaak gezien, hij inspireerde me om voor mensen die op sterven liggen te bidden en te geloven dat, al wilden ze nooit iets met God te maken hebben, Hij bij machte is om door het gebed van 1 rechtvaardige zo iemand nog op het laatst te overtuigen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 4 weeks later...

Ik ben opzoek naar bezoekers voor mijn christelijke site! Ik heb sinds december een eigen site met een weblog en dingen over God. Ik hoop dat er mensen op zullen gaan kijken want bezoekers zijn van harte welkom. Ik zou het leuk vinden als je me een mail of berichtje stuurt. www.jijbentwaardevol.webklik.nl

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...

Scandinavische Kerk blijft groeien

De katholieke Kerk in Scandinavië blijft groeien, en ook het aantal autochtone priesters neemt toe.

Volgens het communiqué bij de lentevergadering van de Scandinavische bisschoppenconferentie in Stift Heiligenkreuz, niet ver van Wenen, zijn er al zestig jonge mannen uit de regio, die zich in seminaries buiten Scandinavië op hun priestertaken voorbereiden. Veel van hen zijn bekeerlingen uit de Lutherse landskerken.

Omgekeerde trend

Volgens voorzichtige schattingen zijn er momenteel in de zeven diocesen van Denemarken, Zweden, Finland en IJsland rond de 500.000 katholieken. Hun aantal neemt snel toe; de trend is daarmee omgekeerd aan de rest van Europa. Oorzaken daarvan zijn immigratie, stijgende aantallen vluchtelingen, toetredingen uit andere denominaties alsook een hoog aantal dopen.

http://www.katholieknieuwsblad.nl/nieuw ... oeien.html

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...
warningM.pngAdmod note:
Spam die niet in dit topic thuishoort verwijderd. Voor de gedachte achter het topic nog een keer de openingspost:

Beste Users,

Omdat internet een medium is waarbij je ook veel over het geloof kan vinden lijkt het ons een goed idee om in dit topic, links te plaatsen naar christelijke site's die jij kent/bezoekt.

Let wel : Het moet een site zijn die iets met geloof te maken heeft. Anders wordt de link zonder pardon verwijderd. Het is dus ook toegestaan je eigen website te plaatsen, als deze iets te maken heeft met het geloof.

Groeten van,
De Credible-Crew.
Link naar bericht
Deel via andere websites
Een lezing over geloof en wetenschap past hier niet?

Nee, want het is een evenement daarvoor is een heel subfora en een kalender op de FP. :) Dit topic is bedoelt om elkaar te wijzen op sites, waar je informatie kan vinden van en over het christendom. De site die je gaf is te kort van leven om hier gespammed te worden.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Hallo allemaal,

sinds kort heb ik een site www.jijbentwaardevol.webklik.nl, nu heb ik speciaal voor jongeren een live chat geopend op facebook:

Prayer Point!

Altijd plaats voor jou gebed!

Wil je een gebed of zit je ergens mee hier kun JIJ terecht.

dit is helemaal door jongeren op touw gezet!

Word gerust lid! :D

Link naar bericht
Deel via andere websites

:D

Check onze volledig vernieuwde gratis christelijke datingsite:

MiracleMatch - Gratis christelijke datingsite

- Meer dan 4000 leden

- Alle profielen uit veiligheid handmatig gecontroleerd

- Live 1 op 1 chat

- Live chatbox

- Berichten

- Foto's

- Facebook koppelen

- Afstand in KM tot jouw woonplaats zien

- en meer!

MiracleMatch - Gratis christelijke datingsite

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid