Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 415
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

www.adventist.nl/ajv

Het jeugd Forum van onze kerk echt super leuk

en

www.christelijkcontact.nl

Een christelijke chat site voor christenen door christenen.Ik heb hier ook mijn vriend ontmoet en er worden regelmatig meetings georganiseerd door andere chatters.Dus hij is ook erg handig voor t uitbrijden van je vrienden kring

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

Ja, helaas wel. Meinona staat voor anoniem (gewoon het woord omdraaien dus)

Ik ken haar niet IRL,maa wel op internet. Ze is een gefrusteert iemand. Heeft een soort dwangneiging om het christendom belachelijk te maken, door zich als een naife ubergristen op te stellen. Beetje zielig persoon. Vast in haar jeugd een trauma gehad ofzo, mishandeld door een christen of ze moest verplicht 24 uur per dag in een kerk wonden of ze heeft in angst geleefd betreft religie of ze geloofd maar is in de ontkenningsfase en wilt het niet accepteren of whatever.

Een zielig persoon dus.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...

vind ik mooi,kan je naar een vriend of vriendin sturen.ik vind dat de boodschap op dat filmpje echt wel klopt,dat we soms wel engelen voor elkaar kunnen zijn.soms heeft iedereen wel eens een helpende hand nodig natuurlijk,als het slecht gaat.je weet hoe dat zelf wel voelt...om alleen te zijn alsof niemand je begrijpt.ik vind de muziek ook heel erg mooismile.gifik laat het heir ed hele dag spelen zodat ik dat liedje hoor.haha

groetjesxxxx

http://www.nethugs.com/amongus.shtml

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hier een aantal interessante sites:

Opwekkings teksten: alle teksten zeer eenvoudig op te zoeken.

Antwoorden voor Jehovah's Getuigen: Zeer veel informatie over deze groepering, van leer tot (psychologische) werkwijze (christelijke site).

Denominatie: informatie over heel veel christelijke denominaties van het Kerkenregister

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid