Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 415
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Voor de duidelijkheid van dit topic herhaal ik even de openingspost:

Quote:
Op zondag 15 juni 2003 20:47:31 schreef Doeke het volgende:

Beste Users,

Omdat internet een medium is waarbij je ook veel over het geloof kan vinden lijkt het ons een goed idee om in dit topic, links te plaatsen naar christelijke site's die jij kent/bezoekt.

Let wel : Het moet een site zijn die iets met geloof te maken heeft.
Anders wordt de link zonder pardon verwijderd. Het is dus ook toegestaan je eigen website te plaatsen, als deze iets te maken heeft met het geloof.

Groeten van,

De Credible-Crew.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 months later...
  • 4 weeks later...

Door Anna op maandag 17-01-2005 22:17:02

hellow

ik weet dat ik hier niet echt reclame mag maken.... maar laat me even uitleggen waarom

ik ben nu 5 jaar lid van een GJV (gereformeerde jongeren vereniging)en de laatste twee jaar liep het echt rot, weinig tot geen motivatie, de groep lag uitelkaar door een ruzie en ze hadden geen zin om terug te komen omdat ze toch te oud werden.... heb de laatste 2 jaar aardig lopen vechten om alles in leven te houden!(van 15 naar 9 naar 4 naar 2) in de zomervakantie hebben we een overleg gehad en toen kwamen er ineens 9 "nieuwe mensen" na de vakantie waren dit er 7 en nu 5....

de groep is echt super! onwijze positiviteit en iedereen is gemotiveerd *heerlijk*

als kroon op ons werk hebben we nu een site gemaakt, en die wil ik heel graag hier vermelden!

www.gospelmedia.dk.gjv

bedankt dat jullie dit even wilde lezen!

grz Anna

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Op maandag 17 januari 2005 22:27:06 schreef Anna het volgende:

Door Anna op maandag 17-01-2005 22:17:02

ik ben nu 5 jaar lid van een GJV (gereformeerde jongeren vereniging)

Een bekende naam. Ik heb 6 jaar op de GJV van Berkel gezeten.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...

Quote:
Op zaterdag 09 oktober 2004 15:54:58 schreef Guardian het volgende:

Misschien kan ik hier dan ook wel gelijk een klein oproepje doen (heb het ook al ergens anders gevraagd). Maar zijn er misschien ook creatieve mensjes onder jullie die een logo zouden kunnen verzinnen/maken voor mijn homepage =

zo zie je maar! had al een keer zon poster gezien maar wist niet meer waar, waar ik ontzettend van baalde, en nu zie ik er gewoon 100....

puh2.gifworshippy.gifknipoog_dicht.gifyes.gifbye.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid