Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 200
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:
Op woensdag 26 april 2006 20:04:53 schreef Peer het volgende:

[...]

hebje daar ook een uitleg bij horen van waarom je dat vind?

uitleg? dat is een feit.. kijk maar in de van dale.

Eu·ro·vi·sie·song·fes·ti·val (het ~)

1 door de Eurovisie georganiseerde en uitgezonden zangwedstrijd waarbij zo slecht mogelijk probeerd te zingen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 4 weeks later...

Het credible stemadvies voor het Eurovisie Songfestival

Door Eli

Goedenavond dames en heren, na een heerlijke avond songfestival afkraken samen met een huisgenote, ben ik gekomen tot het volgende stemadvies voor zaterdag:

Finland:Fout hardrock nummer met als titel 'hardrock hallelujah', dat alles uitgevoerd in pakjes die de orcs in LOTR niet misstaan zou hebben.

Edit: Teksten zijn niet helemaal christelijk verantwoord:

'The saints are crippled

On this sinners' night

Lost are the lambs with no guiding light'

Maar kunnen waarschijnlijk minder kwaad dan veel van de andere dingen die bezongen worden in veel van de songfestivalnummers, of de dingen die suggestief verbeeld worden tijdens het 'dansen'. Vandaar dat deze nog steeds in de lijst blijft staan.

Of,

Litouwen: Voor de mensen die niet van raggende gitaren houden, zijn er deze Litouwse heren. Heerlijke parodie op het songfestival. Ze zingen over het feit dat ze toch wel de beste zijn en daarom het songfestival toch wel zullen winnen en dergelijke. Zeer aan te prijzen is ook dat één van de heren duidelijk laat zien dat hij zich niet schaamt voor wie hij is, door op een fantastische wijze uit zijn dak te gaan/dansen tijdens een muzikaal intermezzo.

Kortom, voor iedereen hier op credible wat wils.big-smile.gif

De rest valt gewoonweg ten zeeste af te raden. Of vanwege een te lage kwaliteit, of een te hoge mate van oppervlakkigheid, het ontbreken van een gitaar, of van genoeg kleding.

Tot zover het credible stemadvies voor het eurovisie songfestival, u gegeven door Eli.

link naar complete songtekst van Hardrock Hallelujah.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 00:17:26 schreef jeffrey_1989 het volgende:

Hmm. Nederland eruit heb ik begrepen? Ik heb er niks van gezien maar zoiets hoorde ik. Wat vinden jullie ervan?

Ze konden niet uitzonderlijk goed zingen, hadden een matige muzikale begeleiding, hadden geen sexy dansers, hadden geen zeer catchy nummer, waren niet op de één of andere manier choquerend. Logisch dus dat ze niet door zijn.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Haha ok zo te horen heb ik dus ook absoluut niets gemist haha. Maar hej wat die tekst van Lordi betreft. Ik vind het maar maf hoor. Ze zingen nou niet echt christelijk maar aan de andere kant zingen ze toch ook weer van kies nu en anders kom je in de hel. Dat is dan (op een manier) toch ook wel weer wat christelijk. Dus tsja ik vraag me nu een beetje af hoe ze zijn zegmaar. Ze hebben een beetje een tegenstrijdige tekst vind ik eigenlijk.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hun tekst slaat nergens op..

The walls come down like thunder

The rocks about to roll

It's The Arockalypse

Now bare your soul

Gaat over The Arockalypse een soort hard-rock Apocalypse met:

Rock 'n roll angels bring thyn Hard Rock Hallelujah

Demons and angels all in one have arrived

Rock 'n roll angels bring thyn Hard Rock Hallelujah

In God's creation supernatural high

Een keer wat anders dan engeltjes met gouden harpen knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Das nog altijd beter dan de muziek van Trebble puh2.gif I(k hoorde gisteravond voor het eerst wie het was. Mijn vriendin helemaal overstuur omdat ene Trebble niet door was. Wie is dat, wie zijn dat? Dat is die groep. Ja, welke groep. Voor het Eurovisie Songfestival. Ik echt zo, oooh nou dan hebben ze geluk, kans op anorexia met 95% verkleint, geen teleustellingen en gierende zenuwen, mwoah, er zijn belangrijker dingen in het leven. Boeiend.

Toen was ze niet zo blij met meengel.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Lordi was echt super! party.gif Eindelijk eens iets leuks om te horen en te zien. Trouwens wel bijzonder dat de Finnen voor hun gekozen hebben. Ik zie het hier in Nederland niet gebeuren dat we zo'n formatie daarheen sturen, wij vinden Treble met hun fantasietaal al extreem mondhouden.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb niet gekeken. Er waren veel betere dingen op tv (CSI NY, Prison Break... puh2.gif)! Zag vanochtend in de krant dat Treble eruit ligt. Mja, ik werd er niet echt warm of koud van... heel dat Songfestival doet me weinig, 't is toch een en al commercieel. Hou ik niet zo van.

Link naar bericht
Deel via andere websites
big-smile.gif idd... vind het niet erg dat ze niet door zijn... de lol van het hele songfestival was er voor mij af op het moment dat iedereen mocht zingen in een taal naar keuze (ipv eigen taal) en dat er begonnen werd met televoting..... Dus tenzij ze die dingen afschaffen hoef ik het niet meer te zien knipoog_dicht.gif
Link naar bericht
Deel via andere websites

ik vind altijd de fraude niveau wel hoog , ik geloof dat portugal met een waterloo remake kwam, degene na zweden kwam had de muziek van does you mother know (ofzoiets ook van abba iig) en op de we are the winners muziekje kon je zo de YMCA dansen, en zo kan ik nog wel ff doorgaan puh2.gif.

Verder vind ik het altijd wel leuk om te zien maarja kans maken doen we tog niet meer, 7 van de 10 die doorgingen waren oost europees, terwijl Belgie en Cyprus tog veel beter waren.

Btw ik ben nou wel voor Rusland *valt in katzwijm* puh2.gif,

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het Eurovisie Songfestival is interessant als je in één avondje de vriendschappelijke/politieke verhoudingen tussen Europese landen wil zien. De "zang" en de "show", daar moet je dan maar even doorheen bijten. Hoewel, je kunt ook pas tegen het einde van de show erheen zappen natuurlijk.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 10:19:58 schreef ~*just me*~ het volgende:

Lordi was echt super!
party.gif
Eindelijk eens iets leuks om te horen en te zien. Trouwens wel bijzonder dat de Finnen voor hun gekozen hebben. Ik zie het hier in Nederland niet gebeuren dat we zo'n formatie daarheen sturen, wij vinden Treble met hun fantasietaal al extreem
mondhouden.gif

Extreem slecht ja :X

Laten we gewoon een van deze bands sturen: Textures (http://www.listenable.net/ecards/textures/millstone.mp3), After Forever, At the Close of Every Day, LPG, Voicst, This Beautifull Mess of van mijn part Spinvis maar niet van die zaadmuziek; ik schaam me haast voor mijn Nederlander zijn puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid