Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 200
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:
Op maandag 22 mei 2006 19:06:55 schreef Raido het volgende:

Maar... wat is erger, een stelletje gedrochten die fantasy brullen, rammelen en raggen of een paar malloten die 'sexisforeveryone' zingen?

Dat verschil is inderdaad niet zo groot.

Quote:
Op maandag 22 mei 2006 19:29:18 schreef living stone het volgende:

Dus je zegt hiermee dat lordi een leugenaar is ?

Zelf beweerd hij dat hij niets maar dan ook niets met het stanisme te maken heeft... hoe is het dan mogenlijk om toch het oordeel te geven dat het niet neutraal verzonnen is...

Ik beweer helemaal nergens dat Lordi een satanist is. Ik zeg alleen dat zijn inspiratie mijns inziens van de verkeerde kant komt, en daar hoef je geen satanist voor te zijn.

En over of Lordi een leugenaar is kan ik niet zoveel zeggen. Ik vind iig de muziek die hij maakt niet koosjer.

Quote:

hallelujah is een normaal woord wat niet direct aan de bijbel gelinkt hoeft te worden...

Toch is de Bijbel voor zover ik weet de enige bekende bron voor dat woord, en staat het over de hele wereld bekend als een typisch christelijk en hooguit Joods woord.

Mohammed is ook een 'gewone' naam, maar toch weet iedereen wie je bedoelt als het over de spotprenten van Mohammed gaat.

En datzelfde geldt nog in sterkere mate voor hallelujah.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik vind Lordi echt compleet drama.

Dat zo'n groep het Eurovisiesongfestival kan winnen is echt te gek voor woorden. Waar gaat dit heen? Ik vind het echt triest waar het songfestival heengaat.. nooit meer songfestival voor Mister_L dis.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 09:30:10 schreef JoostG het volgende:

Ik vind het redelijk schandalig dat een dergelijke act het SF kan winnen.

Desondanks vond ik het wel een erg leuk nummer
puh2.gif

Science Fiction Festival? Het is natuurlijk dat ik wel graag hard rock luister, en ja zonder hun act zegmaar zou ik ze ook leuk gevonden hebben (ik luister ze denk ik al een dik jaar knipoog_dicht.gif)

Link naar bericht
Deel via andere websites

ik vind het wel mooi dat er eindelijk eens een land is die inziet dat trends als schaars geklede dame`s die op trommeltjes raggen, het niet goed doen bij het songfestival..

maar dat ze eindelijk eens een band nemen die anders zijn en er zo durfen uit te zien als hun willen..

ik denk dat er daarom ook veel mensen op Lordi gestemd hebben, omdat het een keer echt vernieuwend was..

Ik zelf ben wel benieuwd of er volgend jaar nu allemaal hardrock/metal bands staan in maffe pakjes of dat nederland denkt slim te zijn en een hiphopformatie als opgezwolle oid te sturen omdat we dan een keer winkans hebben..

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 14:49:34 schreef Helena het volgende:

Ik vind nog steeds dat Litouwen had moeten winnen.

Inderdaad;

- geniale muziek

- prachtige tekst

- coole act

- strakke pakken

- vrolijkheid

- zelfspot

- ironie

Heb gewoon nog nooit zoiets goeds gezien!

* Eli treurt nog steeds een beetje, maar is wel blij dat Litouwen wel nog rond de vijfde plaats is geëindigd.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 14:34:12 schreef badeend het volgende:

Ik zelf ben wel benieuwd of er volgend jaar nu allemaal hardrock/metal bands staan in maffe pakjes of dat nederland denkt slim te zijn en een hiphopformatie als opgezwolle oid te sturen omdat we dan een keer winkans hebben..

Ik zou me kapot lachen als de volgende keer Slechtvalk voor Nederland op het podium zou staan.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 18:04:42 schreef Gorthaur het volgende:

[...]

Ik zou me kapot lachen als de volgende keer Slechtvalk voor Nederland op het podium zou staan.

Dat zou ik ook best wel grappig vinden. smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

hal·le·lu·ja (tw.)

1 looft den Heer [lofprijzing] => alleluja

2 uitroep van verbazing en verontwaardiging

hal·le·lu·ja·stem·ming (de ~ (v.))

1 zeer opgetogen stemming waarbij men geen oog meer heeft voor de werkelijkheid => euforie

hal·le·lu·ja·te·nen (de ~ (mv.))

1 [scherts.] jubeltenen

hal·le·lu·ja·zus (de ~ (v.))

1 [pej.] heilsoldate

vandale.nl

dat is duidelijk! Een lofprijzing aan de hardrock

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid