Spring naar bijdragen

[Algemeen] Christelijke variant op...


Aanbevolen berichten

CHRISTELIJKE VARIANT OP...

Stel, je komt een geweldig goede band of artiest tegen. Alleen een probleem, ze zijn niet bepaald christelijk, maar eerder satanisch. Dus zou je graag een christelijke variant op deze band of artiest zien.

Dat is dus een band of artiest met dezelfde kwaliteit en muziekstijl, maar dan ook geschikt voor christenen. Als je zoiets zoekt, dan kun je users mee laten helpen door je vraag nu in dit topic te stellen. Het kan om een band, een artiest of een nummer gaan.

Post hier alleen als je iemand met zo'n vraag wil helpen of zelf zo'n vraag hebt. De discussie of deze vraag onzin is of niet is hier niet aan de orde. Als je het onzin vindt, post hier dan niet.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 216
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Ik zoek eigenlijk een soort van Christelijke versie van HIM, maar ik kan er niet echt een vinden.

Ik heb er 1 gevonden, namelijk 'The Awakening', maar ik kan er helemaal nergens iets van vinden.

Weet iemand een andere, of weet iemand hoe ik aan muziek van hun kan komen?

Link naar bericht
Deel via andere websites

ik ken geen directe Nightwish copy bands.. maar aan christelijke power metal kan ik je wel helpen (het genre van nightwish)

Theocracy: een christelijke Powermetalband met een mannelijke zanger, mooie melodien en hele vette riffs en solo's heel mooi en briljant.. mijn favo Chr Powermetal band..

Site: www.Theocracymusic.com bij discography zijn audio samples te beluisteren

Narnia: een christelijke Powermetalband ook met mannelijke zanger. vind niet la hun liedjes mooi maar er zitten wel erg mooie leidjes tussen. probeereens : Inner Sanctum, The Lost Son, Living Water

Site: www.narniaworld.com weet alleen niet of daar samples te vinden zijn

Divine Fire: nog een christelijke powerband wat bombastischer en misschien wat meer in de richting van Nightwish.. maar mij verveeld het vrij snel.. voor jou nog alsnog het proberen waard..

Site: http://www.divinefire.net/home.htm

dat was een beetje aan de Chr Power waar ik je aan kon helpen.. laat me weten wat je ervan vind

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op maandag 13 juni 2005 15:22:22 schreef SilverUnicorn het volgende:

Kijk maar eens op de site van Bol.com, daar hebben ze zat cd's van 'The Awakening'. Zo moeilijk is er dus niet aan te komen
knipoog_dicht.gif

hmm.. dan zal het vast komen, omdat ik blond ben

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op maandag 13 juni 2005 15:39:53 schreef Ol Moth het volgende:

ik ken geen directe Nightwish copy bands.. maar aan christelijke power metal kan ik je wel helpen (het genre van nightwish)

Theocracy: een christelijke Powermetalband met een mannelijke zanger, mooie melodien en hele vette riffs en solo's heel mooi en briljant.. mijn favo Chr Powermetal band..

Site:
bij discography zijn audio samples te beluisteren

Narnia: een christelijke Powermetalband ook met mannelijke zanger. vind niet la hun liedjes mooi maar er zitten wel erg mooie leidjes tussen. probeereens : Inner Sanctum, The Lost Son, Living Water

Site:
weet alleen niet of daar samples te vinden zijn

Divine Fire: nog een christelijke powerband wat bombastischer en misschien wat meer in de richting van Nightwish.. maar mij verveeld het vrij snel.. voor jou nog alsnog het proberen waard..

Site:

dat was een beetje aan de Chr Power waar ik je aan kon helpen.. laat me weten wat je ervan vind

helemaal geen powermetal,..dat is echt heel wat anders,.. Helloween enzo.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid