Spring naar bijdragen

[Algemeen] Christelijke variant op...


Aanbevolen berichten

Quote:
Op woensdag 17 mei 2006 20:51:44 schreef Anne13 het volgende:

Holy, Raido, je bent echt een soort wandelend muziek-woordenboek ofzo! Wel cool hoor
big-smile.gif
.

Als Raido dan toch zo lekker bezig is, een alternatief voor

- Zero 7

- Audio Bullys

- Daft Punk

- Fatboy Slim

- Royksopp

Of iets in die richting.

Je bent werkelijk een held als je iets kunt vinden wat ook maar in de buurt komt qua orginaliteit en muziek soort.

* Groninger is alvast geld aan het inzamelen voor een 15 meter hoog standbeeld

PS. iemand anders met een tip mag natuurlijk ook. Aangezien het standbeeld nog niet geheel uitgehouwen is, kan ook jij vereeuwigd worden!

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 216
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Volgens mij heeft Groninger nog wel wat Chr. Lounge muziek op zijn pc staan. Ik probeer morgen even voor je te kijken Eva, ik ga nu eerst mijn nachtrust gebruiken om morgen weer fris en fruitig op te staan.

Eneuh Raido, zou je een een foto kunnen doorsturen zodat ik deze kan doorgeven aan de beeldhouwer? Alvast bedankt sjoerule.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

@ Eva

Lounge Worship - A Time To Chill Out - (2003)

kijk hier voor meer info

Dat was het eigenlijk, ik dacht dat ik nog meer had. Waarschijnlijk is dat bij mijn laatste crash zoek geraakt noparty.gif

-edit- Het is wel een beetje hiephoi-wat-ben-ik-blij-dat-ik-Christen-ben lounche

@ ArjenH

Als je nog een titel/artiest kunt achterhalen, plaats het dan even hier. Er zijn meer mensen in geïnteresseerd smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Eden's Bridge schijnt ook goed te zijn ken dat alleen niet...ehm en Moya Brennan.

Samengevoegde post 13-11-2006 16:53:18:

Quote:
Op maandag 13 november 2006 16:52:32 schreef Harm-Jan het volgende:

[...]Anberlin, Mae, MxPx en FM Static (er is nog veel meer van die powerpop/punk rawk meug hoor)

Relient K

Link naar bericht
Deel via andere websites

P.O.D. ken ik wel, heb ik ook een aantal liedjes van mij op mn computer, maar kan niet tippen aan Korn als je het mij vraagt

en uh, 'variant' (om het dan toch maar zo te noemen) op Slipknot?

ik heb een paar liedjes van ze, maar ik "durf" als het ware niet meer te zoeken, want ik vind ze eng puh2.gif

en Killswitch engage, kent iemand hun?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op woensdag 15 november 2006 14:38:44 schreef Harm-Jan het volgende:

Korn maakt nu-metal en P.O.D maakt ook nu-metal toch verschillen ze nogal maar P.O.D is christelijk, en harde ragbands zijn er genoeg in het christelijke hoekje.. Zao, Underoath, Norma Jean en The Chariot.

Korn was een speciale soort nu-metal toch? Ik heb ooit de term sports-nmetal voorbij horen komen.

Enige band die ik ken en vergelijkbaar is is Hazy Decay

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid