Spring naar bijdragen

[Algemeen] Christelijke variant op...


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 216
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:
Op vrijdag 17 november 2006 16:22:12 schreef wijnand het volgende:

Nou niet echt.. gretchen ken ik wel... maar het is toch anders (duh
puh2.gif
)...

ik vind het nummer van LC juist gaaf (swamped) vooral door haar stem
puh2.gif
die gebruikt ze daar heel vet....

Ik heb dat nummer even gedownload en ben in mijn colleectie op zoek gegaan naar spul dat er misschien in de verte wat op lijkt. Helaas is er niet zoveel dat je ermee kan vergelijken. Heel misschien Fountain of Tears en/of Nova Child. Meer dan dat kan ik ook niet verzinnen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

heb jij een cd van novachild balaam.. want hun zijn gestopt he. Dus je kan nergens meer nummers van hun vinden, ja 1 nummer... "come Spirit come" wat overigens een vet nummer is. Maar dat is zo'n beetje alles.

Verder is Fountain of Tears wel iets dat er op lijkt.

Eowyn ook (tenminste 2 nummers).

flowing tears ook wel.

Maar ben nu echt aan het verzamelen zeg maar... en nightwish look-a-likes komen er steeds meer. Maar dat nummer van LC (swamped) is toch van een heel ander karakter ofzo...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zaterdag 18 november 2006 11:05:00 schreef wijnand het volgende:

heb jij een cd van novachild balaam.. want hun zijn gestopt he. Dus je kan nergens meer nummers van hun vinden, ja 1 nummer... "come Spirit come" wat overigens een vet nummer is. Maar dat is zo'n beetje alles.

Ik heb zelf maar 2 nummers, Hell Flower en Grace.

Ik heb nog wel een paar links naar hun officiele MP3 paginas, dat zijn deze:

link

link

link

maar daar is ook niet zo heel erg veel meer te vinden (3 nrs in totaal). In elk geval kun je het daar wel horen...

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

mm.. ik zocht iets heel anders, maar toen k dit allemaal las, moest ik me wel even registreren smile.gif.. Nice topic btw..

jullie zochten toch muziek met een vrouwelijke vocal? !Flyleaf! k weet niet of t precies t goede genre is, maar t komt wel in de buurt dacht ik smile.gif en ze zijn heel erg verantwoord puh2.gif, hebben vet goede teksten smile.gif. Flyleafsite --> link

En over Evanescence.. (werd ook ergens genoemd (A)) als ik t n beetje gevolgd heb, zit het zo; d'r zat een christelijke drummer in de band die ook teksten schreef en Amy Lee zelf had ook wel iets met t christendom, maar k denk niet al te sterk.. Toen is die drummer weggegaan en njah.. bij Amy Lee zal t wel n beetje in verval geraakt zijn allemaal. Dus k ben bang dat je t geen christelijke muziek meer kunt noemen.

be blessed smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid