Spring naar bijdragen

jongen op anti-homo kamp


anti homo kamp  

  1. 1. anti homo kamp

    • ja!
      8
    • nee
      57
    • twijfel
      1


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 221
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

hersenspoelingsfilmpjes bekijken met "man+vrouw=goed, man+man=fout.

man+vrouw=hetero, man+man=homo.

hetero=goed, homo=fout.

ik=hetero=goed jij=homo=fout."

grrr ik wordt al misselijk bij de gedachte dat mensen zoeits bedenken of hun kinderen ernaar toe zou laten gaan.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op maandag 25 juli 2005 17:54:26 schreef Ol Moth het volgende:

grrr ik wordt al misselijk bij de gedachte dat mensen zoeits bedenken of hun kinderen ernaar toe zou laten gaan.

Die ouders zijn anders christenen van het zuiverste soort. Leven nog helemaal naar het boek.

Zo zie je maar weer wat er kan gebeuren als je de Bijbel letterlijk neemt.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Op fok staat in de reacties een linkje naar een mooie docu. Niet van een christen ook al komen ze er wel in voor. Ik kan ze een redelijk eind volgen iig.

link

Toch verbaas ik me over de reacties hier. Op fok kan ik het nog begrijpen, maar hier zou men toch beter moeten weten?

Dit zijn ouders die geven om hun kind. En het woord KAMP is veelste suggestief..

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op maandag 25 juli 2005 18:30:40 schreef Jabberwocky het volgende:

[...]Die ouders zijn anders christenen van het zuiverste soort. Leven nog helemaal naar het boek.

Zo zie je maar weer wat er kan gebeuren als je de Bijbel letterlijk neemt.

lees mijn reactie maar eens.. dit soort mensen distantieer ik mij van. mijn opvattingen komen niet overheen met deze soort mensen. ze mogen dan wel van de "zuiverste soort" zijn.. dan ben ik dat maar niet.. smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dit is echt ziek, zo'n anti homo camp.nooo.gif Weet je wat we zouden moeten houden een anti homofobie camp waar de mannen gezellig in 1 groot bed met elkaar liggen en de hele tijd "knuffelen" knipoog_dicht.gifknipoog_dicht.gifpuh2.gifpuh2.gif

Dit word natuurlijk speciaal gehouden voor de mensen die anti homo zijn. puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op maandag 25 juli 2005 18:30:40 schreef Jabberwocky het volgende:

[...]Die ouders zijn anders christenen van het zuiverste soort. Leven nog helemaal naar het boek.

Zo zie je maar weer wat er kan gebeuren als je de Bijbel letterlijk neemt.

Zullen we het maar het meest fundamentalistische soort noemen? Zuiver is niet iets waar ik dat soort ideeen mee associeer....

@Net zoals ik niet iedere atheist met iemand als Stalin associeer...

Link naar bericht
Deel via andere websites

in die documentaire die freddyboy poste, zag ik een opa die zich zorgen maakte om zijn kleinzoon, die van toneelspelen hield en niet van sporten..ook was hij gevoelig verbaasd.gif dus als je die 3 eigenschappen bezit ben je homoverbaasd.gif

ik ben ook best gevoelig...mar ben geen homo eigenlijk

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid