Spring naar bijdragen

jongen op anti-homo kamp


anti homo kamp  

  1. 1. anti homo kamp

    • ja!
      8
    • nee
      57
    • twijfel
      1


Aanbevolen berichten

Quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 21:45:43 schreef bart1984 het volgende:

[...]

Helemaal niet mensen die homo zijn zijn zo geboren en kunnen daar niks aan veranderen. ER IS NIKS MIS MET HOMO'S!!

Wauw, wat krachtig!

Ik ben in ieder geval heel blij met zo'n uitspraak.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 221
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 21:08:25 schreef someone het volgende:

Omdat het verboden is in de bijbel dus door God. Het is ook niet normaal als je op hetzelfde geslacht valt er is dan ook wat mis met je.

Het schijnt zo te zijn dat 10% of zo van de mensen homo is. Toevallig is dat ook het percentage (ongeveer dan) dat linkshandig is.

Is er dan ook wat mis met je als je linkshandig bent? Het zijn immers beide dingen waar je niks aan kunt doen. Je doet er niemand kwaad mee als je met iemand van hetzelfde geslacht seks hebt (vrijwillig uiteraard van beide kanten) of een tentamen met je linkerhand schrijft. Wat is er dan op tegen? Alleen omdat het in een boek staat?

Mein Kampf is ook een boek....

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Mein Kampf is ook een boek....

Vrij ongenuanceerde uitspraak smile.gif

Maar ik snap je punt. Ik vrees ook dat er nog (te) veel mensen zich (overdreven) laten leiden door het meest gelezen boek ter wereld. Natuurlijk is de bijbel belangrijk en natuurlijk is het zinvol om hier lering uit te trekken maar (te) veel mensen nemen alles hieruit (te) letterlijk.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 21:08:25 schreef someone het volgende:

Omdat het verboden is in de bijbel dus door God. Het is ook niet normaal als je op hetzelfde geslacht valt er is dan ook wat mis met je.

waarom mag dat niet van God? ze doen erniemand kwaad mee dusverbaasd.gif

dit is een van de dingen waar ik moeite mee hweb in de bijbel eigenlijk

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 15:22:15 schreef bart1984 het volgende:

Nee niet meer. Er staan een hoop dingen in de bijbel waar ik het niet mee eens ben en ik vind dat er logischere verklaringen zijn voor het onstaan van het heleal, aarde en de mens

ik wost niet dat je ooit geloofd had

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 15:22:15 schreef bart1984 het volgende:

Nee niet meer. Er staan een hoop dingen in de bijbel waar ik het niet mee eens ben en ik vind dat er logischere verklaringen zijn voor het onstaan van het heleal, aarde en de mens

Bart, uitleg aub..

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 15:27:03 schreef bart1984 het volgende:

wist
puh2.gif

nou dan weet je dat nu wel, dat was tussen mijn 10de en 12 jaar zo ongeveer. ik zat ook op een behoorlijk christelijke school en dat heeft er denk ik voor gezorgd dat ik ben gaan geloven. Mijn ouders geloven trouwens niet.

mierenneukerpuh2.gif

mwah ok snapt

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 21:08:25 schreef someone het volgende:

Omdat het verboden is in de bijbel dus door God. Het is ook niet normaal als je op hetzelfde geslacht valt er is dan ook wat mis met je.

someone,

Volgens de meeste christenen kan je er niks aan doen als je homo bent, omdat mensen nu eenmaal met een slecht lichaam geboren worden.

Wel moeten homo's in veel kerken na hun bekering als christen sex met hetzelfde geslacht vaarwel zeggen, als een kruis dat ze moeten opnemen. Ook schijnt het soms voor te komen dat men hetero wordt, zoals bv in dat antihomo kamp wordt geprobeerd.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid