Spring naar bijdragen

jongen op anti-homo kamp


anti homo kamp  

  1. 1. anti homo kamp

    • ja!
      8
    • nee
      57
    • twijfel
      1


Aanbevolen berichten

Quote:
Op maandag 01 augustus 2005 19:21:05 schreef Huskarl het volgende:

Eh, is hier geen andere topic voor?

Zie:

Dit gaat over de jongen op anti-homo kamp, de homo; "hot or not" discussie kan in het andere topic denk ik, houd het overzichtelijker.

Een zeer juiste verwijzing wordt hier gemaakt. Daarom dan ook het dringende verzoek om Back On Topic te gaan.

Gorthaur gaf net een nieuwe gedachte, hoe zou een dergelijk kamp eruit zien?

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 221
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

les 1 geen make up en niet teveel aandacht besteden aan je haar en kleding.geen verwijfde kleding / straightlook

les 2 meer met lage stem praten en het macho loopje ontwikkelen.

les 3 als je gegeten hebt probeer je te boeren en te winden, omdat dat toch veel meer macho is dan je mond afvegen met een servet...

nou ik kan me nog heel veel meer lessen voorstellen in zo'n macho kamp waar je als een echte macho hetero kerel uitkomt....party.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zondag 07 augustus 2005 11:46:40 schreef attana het volgende:

les 1 geen make up en niet teveel aandacht besteden aan je haar en kleding.geen verwijfde kleding / straightlook

les 2 meer met lage stem praten en het macho loopje ontwikkelen.

les 3 als je gegeten hebt probeer je te boeren en te winden, omdat dat toch veel meer macho is dan je mond afvegen met een servet...

nou ik kan me nog heel veel meer lessen voorstellen in zo'n macho kamp waar je als een echte macho hetero kerel uitkomt....
party.gif

nosmile.gifnosmile.gifnosmile.gif

Les 1, dat kunnen mensen lekker wel zelf bepalen wat voor kleren ze dragen

Les 2, Macho's zijn sukkels en ik heb een hekel aan ze

Les 3, Boeren en winden laten in nogal onbeschoft. Oh ja dat kamp is in amerika natuurlijk knipoog_dicht.gifknipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 08:53:57 schreef onemangang het volgende:

Tja, officieel heb je ook zoiets als godsdienstvrijheid. Met als gevolg dat kleine kinderen vanaf jonge leeftijd worden opgesloten in scholen waarbij ze op moeten dreunen dat Allah groot is of dat je in Jezus moet geloven omdat je anders naar de hel gaat.

Is er verschil?

Gelukkig wel ja. Stel je voor dat álle christelijke scholen zo waren... nosmile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Klopt Robert.

Ik heb op een echte christelijke basisschool gezeten, en herken helemaal niks in dat hel praatje...

Daarbij, je kunt het zelfde over de zogenaamde verlichtingsidealen zeggen.

Worden we in Nederland daar niet allemaal door geindoctrineerd?

Ik ben dan misschien nu al verpest, maar moet je niet voorkomen dat kinderen allemaal normen en waarden meekrijgen?

Of onze democratische waarden.

Ben benieuwd wat de uitkomst zal zijn als je een steekproef zou houden onder scholen met leerlingen die afwijzend tov democratie staan. Ben benieuwd wat sommige leerlingen te horen krijgen...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 13:10:47 schreef Leidenschaft het volgende:

Ik zit op eem christelijke middelbare school en het enige wat we daar met God doen is de Bijbel lezen. En dan vanuit een neutraal punt. De meeste leraren en leerlingen zijn niet gelovog en toch is het een christelijke school.
knipoog_dicht.gif

Mijn Middelbare school was dat ook zo.

Oja, we hadden godsdienst. Tegenwoordig zou dat ook gewoon levensbeschouwing heten. Was ook gewoon even breed.

Maar "christelijk" in de zin van basisschool en middelbare school is ook wel wat anders vind ik (met sommige refo-scholen als uitzondering).

Met name een basis school zie ik het nut van het behoud van bijzonder onderwijs in. Een basis school heeft een opvoedende taak wat een middelbare school een stuk minder heeft.

Bij mbo, hbo en wo vind ik trouwens het etiket "christelijk" al helemaal van weinig nut hebben, gezien de taken die zo'n school heeft. Maar goed, zo denk ik er over.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Je wordt nooit als homo geboren meestal komt het door hun denken van ik krijg nooit een meisje of misschien twijfel je al van ow volgens mij ben ik homo en als jij er in gaat geloven wordt je meestal wel homo <- dit is niet je eigen schuld dat zeggen veel mensen maar het komt gewoon door het puberen heen toch ben ik toch niet eens met homo zijn maar je hebt je vrije wil gekregen en je kan niet zo'n jongen naar kamp sturen als hij niet wil daar maak je het probleem groter mee omdat hi jer tog niet open voor staat

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 15:41:13 schreef Jojo het volgende:

Je wordt nooit als homo geboren meestal komt het door hun denken van ik krijg nooit een meisje of misschien twijfel je al van ow volgens mij ben ik homo en als jij er in gaat geloven wordt je meestal wel homo <- dit is niet je eigen schuld dat zeggen veel mensen maar het komt gewoon door het puberen heen toch ben ik toch niet eens met homo zijn maar je hebt je vrije wil gekregen en je kan niet zo'n jongen naar kamp sturen als hij niet wil daar maak je het probleem groter mee omdat hi jer tog niet open voor staat

sommige mensen denken dat ze heel grappig zijn, maar zijn het niet..ze geloven het wél..

worden ze daadoor heeel grappig?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 15:41:13 schreef Jojo het volgende:

Je wordt nooit als homo geboren meestal komt het door hun denken van ik krijg nooit een meisje of misschien twijfel je al van ow volgens mij ben ik homo en als jij er in gaat geloven wordt je meestal wel homo <- dit is niet je eigen schuld dat zeggen veel mensen maar het komt gewoon door het puberen heen toch ben ik toch niet eens met homo zijn maar je hebt je vrije wil gekregen en je kan niet zo'n jongen naar kamp sturen als hij niet wil daar maak je het probleem groter mee omdat hi jer tog niet open voor staat

Ah... En homosexualiteit in de dierenwereld is zeker ook om die reden er... nooo.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 15:41:13 schreef Jojo het volgende:

Je wordt nooit als homo geboren meestal komt het door hun denken van ik krijg nooit een meisje of misschien twijfel je al van ow volgens mij ben ik homo en als jij er in gaat geloven wordt je meestal wel homo <- dit is niet je eigen schuld dat zeggen veel mensen maar het komt gewoon door het puberen heen toch ben ik toch niet eens met homo zijn maar je hebt je vrije wil gekregen en je kan niet zo'n jongen naar kamp sturen als hij niet wil daar maak je het probleem groter mee omdat hi jer tog niet open voor staat

Wat een onzin. Waarom zijn er dan ook dieren die homo zijn??

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Ah... En homosexualiteit in de dierenwereld is zeker ook om die reden er...

Ik vind deze vergelijking nergens op slaan. nooo.gif

Homofilie onder mensen heeft ook van alles te maken met verliefdheid op exemplaren van hetzelfde geslacht, en het is de vraag of iemand daarmee geboren wordt.

Dieren worden helemaal niet verliefd. Een mannetjesaap paart heus niet met een andere mannetjesaap , omdat ze vlinders in hun buik krijgen bij elkaar en de hele tijd dagdromen over elkaar.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik vind dit kamp nogal belachelijk, je kunt iemand echt niet 1, 2, 3 hetero maken.

Niettemin zijn er weldegelijk veel verhalen bekend van homo's die uiteindelijk toch gevoelens krijgen voor het andere geslacht. Maar die veranderingen kosten altijd veel tijd en gaan alleen als de persoon in kwestie het echt wil.

Het boekje "Keerpunt" is geschreven door een man die echt homo was, midden in de gay-scene zat en na een lange tijd gevoelens kreeg voor een vrouw, nu gelukkig getrouwd is en een kind heeft. Hoewel hij eerst vooraan in de rij stond voor homo-evenementen zegt hij nu dat je niet als homo geboren wordt.

Voordat je gaat roepen: "DAT KAN NIET", moet je eerst maar even dat boekje (of een ander, want er zijn er vast wel meer) lezen en er voor open staan. Want er zit best wat in.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 15:20:53 schreef Skippy het volgende:

[...]

Ik vind deze vergelijking nergens op slaan.
nooo.gif

Homofilie onder mensen heeft ook van alles te maken met verliefdheid op exemplaren van hetzelfde geslacht, en het is de vraag of iemand daarmee geboren wordt.

Dieren worden helemaal niet verliefd. Een mannetjesaap paart heus niet met een andere mannetjesaap , omdat ze vlinders in hun buik krijgen bij elkaar en de hele tijd dagdromen over elkaar.

Skippy, kun je me even noemen waar ik "verliefdheid" in het dierenrijk genoemd heb en dat ik het niet over zaken als sexuele aantrekkingskracht heb gehad?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Die Jojo die de hele tijd gequote wordt zei dat je niet als homo geboren wordt. Vervolgens krijgt ze meerdere reacties waarin wordt gezegd dat dat niet kan, omdat sommige dieren ook homo zouden zijn.

Ik probeerde toen uit te leggen dat homoseksualiteit onder dieren anders is dan homoseksualiteit onder mensen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 15:37:13 schreef Skippy het volgende:

Die Jojo die de hele tijd gequote wordt zei dat je niet als homo geboren wordt. Vervolgens krijgt ze meerdere reacties waarin wordt gezegd dat dat niet kan, omdat sommige dieren ook homo zouden zijn.

Ik probeerde toen uit te leggen dat homoseksualiteit onder dieren anders is dan homoseksualiteit onder mensen.

Sommige mensen voelen zich ook erg aangetrokken tot het mannelijk geslacht.

Hier is ook wetenschappelijk onderzoek naar verricht en waarschijnelijk worden idd mensen geboren die zich idd anngetrokken voelen tot het zelfde geslacht, wat je ook wel homosexualiteit kunt noemen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Je hebt twee soorten homoseksualiteit, denk ik:

1. Mensen die "het" doen met hetzelfde geslacht.

Als je dit hebt, dan hoef je niet per se homo te zijn. Het schijnt tegenwoordig namelijk een hype te zijn om "het" uit te proberen met hetzelfde geslacht, ook al ben je zo hetero als het maar kan.

2. Mensen die "het" willen doen met hetzelfde geslacht en verliefd worden op hetzelfde geslacht.

Als je dit hebt, ben je wel homo. En ik denk dat we het hier vooral over hebben, en dat Jojo dit ook bedoelde. En dit komt dus niet bij dieren voor.

Ik geloof niet dat het ooit is bewezen dat je hiermee wordt geboren.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gen maakt homo van hetero

Oostenrijkse onderzoekers zijn erin geslaagd de seksuele geaardheid van fruitvliegjes te veranderen. Hiervoor moesten ze alleen het zogenaamde 'meester'-gen omwisselen. Dat bestaat in een vrouwelijke en een mannelijke variant.

De vrouwelijke vliegjes die een mannelijke variant van het gen kregen, begonnen andere vrouwelijke vliegjes het hof te maken met typisch mannelijke rituelen, zoals wrijven tegen haar pootje. Mannetjes die de vrouwelijke versie van het gen kregen, toonden plots interesse voor diezelfde mannelijke paringsmanoeuvres.

Volgens hoofdonderzoeker Barry Dickson toont de studie aan dat één enkel gen alle aspecten van de seksuele oriëntatie en het seksuele gedrag van een fruitvliegje kan bepalen. ,,Hieruit blijkt dat instinctief gedrag wordt bepaald door genetische programmatie'', stelt Dickson. De studie werd gepubliceerd in het blad Cell .

bron:

http://www.hetvolk.be/Article/Detail.aspx?articleID=G1KFK985

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 15:20:53 schreef Skippy het volgende:

[...]

Ik vind deze vergelijking nergens op slaan.
nooo.gif

Homofilie onder mensen heeft ook van alles te maken met verliefdheid op exemplaren van hetzelfde geslacht, en het is de vraag of iemand daarmee geboren wordt.

Dieren worden helemaal niet verliefd. Een mannetjesaap paart heus niet met een andere mannetjesaap , omdat ze vlinders in hun buik krijgen bij elkaar en de hele tijd dagdromen over elkaar.

kangeroes dan wel?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 15:20:53 schreef Skippy het volgende:

[...]

Dieren worden helemaal niet verliefd. Een mannetjesaap paart heus niet met een andere mannetjesaap , omdat ze vlinders in hun buik krijgen bij elkaar en de hele tijd dagdromen over elkaar.

Waarom doen die apen dat dan?

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid