Spring naar bijdragen

Je mooiste CD ooit!


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 232
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:
Op woensdag 10 mei 2006 11:16:59 schreef holla het volgende:

dan heb je nog nooit die oude cd's geluisterd
puh2.gif
(hoop ik
big-smile.gif
)

Ik weet het niet, ik hoor zo af en toe wat van hen en ik vind het niet leuk, vernieuwend of cool, gewoon te dertienineendozijn smile.gif

Nog een paar favoriete cd's (gedownload/gekocht/hoedanook).

Assemblage23 - Storm

(het vetste EBM album wat er bestaat, echt supreme kwaliteit, fantastische muzieklijnen en dan die dreunende industriële beat).

Allen-Lande - The Battle

Voor mensen die de projecten van Jorn kennen (Ark, Masterplan, Jorn/Jørn Lande (Solo), Beyond Twilight, Mundanus Imperium, Nikolo Kotzev's Nostradamus en Millenium) dit is Lande samen met Russell Allen (van Symphony X, Star One, Ayreon, Genius Rock Opera en Solo) twee van de beste mannelijke vocalisten samen op één album met fantastische hardrock/progmetal nummers en fantastische teksten.. Drie werf smullen. (en het rockt de pan uit).

Kamelot - Epica/The Black Halo

Twee delen net als het OT/NT ze staan opzichzelf maar kunnen niet zonder elkaar. Een kruising tussen Faust en de Illias, gemixed tussen power en progressive metal met de heerlijke stem van Roy Kahn (en gasten Shagrath van Dimmu Borgir en Simone van Epica).

Verjnuarmu - Muanpiällinen helevetti

Heerschende folk metal in Savo, een Fins dialect vooral Kuuvven sylen syvvyyvessä is een idioot lekker nummer met te gekke gitaarrefreinen. brult mee:

Kuuvven sylen syvvyyvessä, mullan alla pimmeyvessä

Tänne minut paeskattiin, arkku kiinni naalattiin

Kuuvven sylen syvvyyvessä, verj´ pakenoo jo syvämmestä

Alla synkän mustan taevaan maot reikijä arkkuun kaevaa

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op woensdag 10 mei 2006 11:37:45 schreef Raido het volgende:

[...]Ik weet het niet, ik hoor zo af en toe wat van hen en ik vind het niet leuk, vernieuwend of cool, gewoon te dertienineendozijn
smile.gif

daarom moet je ook eens die oude cd luisteren engel.gif

*houdt op met zeuren*

Quote:
Verjnuarmu - Muanpiällinen helevetti

Heerschende folk metal in Savo, een Fins dialect vooral Kuuvven sylen syvvyyvessä is een idioot lekker nummer met te gekke gitaarrefreinen. brult mee:

Kuuvven sylen syvvyyvessä, mullan alla pimmeyvessä

Tänne minut paeskattiin, arkku kiinni naalattiin

Kuuvven sylen syvvyyvessä, verj´ pakenoo jo syvämmestä

Alla synkän mustan taevaan maot reikijä arkkuun kaevaa

* holla ligt dubbel:

rofl.gifrofl.gifrofl.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...

Quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 23:51:05 schreef Bastian het volgende:

De titel zegt het al.

Wat is de mooiste cd die je ooit gehoort hebt?

Er zijn veel mooie cd's..

Toch kies ik voor de filmmuziek van The Lord Of The Rings. Alle 3 de cd's.. echt meesterlijk!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op woensdag 10 mei 2006 08:35:57 schreef Raido het volgende:

Valfar overleed toch na een sneeuwstorm?

Dat klopt idd

Quote:
hoe vind jij Vreid overigens?

Heb nog niet zo veel van hen gehoord. Heb de demo's op hun site beluister maar ben daar over het algemeen niet zo tevreden over. Het mist een beetje de constante melodielijn waar windir zo bekend om staat en dat is juist wat mij zo aantrok in windirs muziek (en de emotie uiteraard).

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...

Mijn fijnste CD ooit:

Crimson Moonlight - The Covenant Progress

Hard, snel, briljante lyrics, echt een masterpiece.

"Dwell in the Light of the Saviour, Bathe in the Blood of the Lamb"

Goeie tweede plek is er voor Veil Of Remembrance (wederom Crimson Moonlight), die is muzikaal nog weer een stuk sterker, alleen zijn de lyrics een stuk ingewikkelder, waardoor niet echt duidelijk een boodschap eruit springt.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid