Spring naar bijdragen

beste christelijke band


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 206
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 22:23:31 schreef AkkA het volgende:

Jup... Hee zullen we 1 ding afspreken? Ik wil hier de naam Narnia verder niet meer horen. Oke. Om dat vast te voorkomen.

* xx-taam-xx gaat t toch ff over narnia hebben.

live zijn ze erg goed! hoe ze met t publiek omgaan, en de boodscahp die ze brengen

[edit] as i lay dying is ook erg goed [/edit]

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 09:07:24 schreef Ol Moth het volgende:

Er zijn vast wel voorbeelden te bedenken van stukken die van andere bands geript zijn.

Ja nu heb je me wel overtuigt idd...

Ik wil ook niet zeggen dat Narnia de meest fantastische band ter wereld is ofzo. Ik vind ze best goed, vooral live (gitaarsolo's verder uitgebreid en het is dan zwaarder). Zou best kunnen dat ze wat van Edguy rippen, ken die band verder niet, maar dit hierboven vind ik toch wel erg rieken naar vooringenomen isinuatie...

16 Horsepower ook zeer hoog!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 12:33:00 schreef AkkA het volgende:

[...]

fluistert hier iemand Morphia?

Iemand fluisterd Dream Theater. 3 Christenen 2 Joodsen.

van het nummer "The Headless Game" van Edguy zijn zeker riffs gejat etz. En zo kan ik er nog wel wat op noemen. En je moet eens wat meer naar seculiere muziek luisteren. Zijn genoeg bands die niet anti christelijk zijn maar ook seculier zijn. Qualitatief meestal veel beter. Uitzonderingen daar gelaten.

Link naar bericht
Deel via andere websites

ik kan geen keuze maken, dus maar een lijstje:

- Anberlin

- As I Lay Dying

- xDISCIPLEx A.D.

- Emery

- Further Seems Forever

- Haste The Day

- Hawk Nelson

- He Is Legend

- Kutless

- Living Sacrifice

- Mewithoutyou

- MxPx

- Norma Jean

- Olivia The Band

- Relient K

- Seventh Day Slumber

- The Showdown

- The Spirit That guides Us

- Spoken

- Thousand Foot Krutch

- UnderOATH

- ZAO

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 11:22:18 schreef xx-taam-xx het volgende:

[...]

* xx-taam-xx gaat t toch ff over narnia hebben.

live zijn ze erg goed! hoe ze met t publiek omgaan, en de boodscahp die ze brengen

[edit] as i lay dying is ook erg goed [/edit]

Live zijn ze heel goed, widegrin.gif Wij kunnen het weten, hè Taam puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 00:02:22 schreef Ol Moth het volgende:

Precies. Zeer leuke boekjes. Eens kijken of de film ook zo uitpakt. Of wil je me zeggen dat iemand toevallig de band Narnia bedoelde.
nosmile.gifmondhouden.gif

we hadden het inderdaad over de BAND!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 17:51:27 schreef u2 het volgende:

maar dat niet alleen.

Het is duidelijk dat ze goeie, diepgaande (soms christelijke) teksten hebben.

Maar ze zijn naar mijn idee (oke ik ben niet helemaal objectief) de grootste rock-band, christelijk of niet christelijk.

U2 is zeker weten de grootste rock band en ik ben nog wel objectief ! Ik hou niet zo van in hokjes stoppen maar als ik dat wel zou doen zou ik ze niet in een Christelijk hokje stoppen, gewoonweg omdat ze alle thema's aansnijden. Toch gebruikt God ze wel degelijk doordat ze zoveel invloed hebben en dat is het mooie van God, dat Hij iedereen kan gebruiken om iets van Zijn liefde te laten zien !

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 17:51:27 schreef u2 het volgende:

maar dat niet alleen.

Het is duidelijk dat ze goeie, diepgaande (soms christelijke) teksten hebben.

Maar ze zijn naar mijn idee (oke ik ben niet helemaal objectief) de grootste rock-band, christelijk of niet christelijk.

Nja, ik denk daar toch heel anders over. Persoonlijk kan ik u2 ongeveer 5 minuten uithouden en dan gaat de knop toch echt op echte rock a-la Guns N Roses. U2 is hele simpele muziek, op een hele makkelijke manier gemaakt. Heel veel bands hebben dat niveau, U2 is echter de band die er ook nog mee door is gebroken.

Geluk voor ze, maar ze hebben het niet gedaan door een kei van een muzikale prestatie neer te zetten.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid