Spring naar bijdragen

beste christelijke band


Aanbevolen berichten

Quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 18:00:57 schreef Huskarl het volgende:

[...]

U2 is hele simpele muziek, op een hele makkelijke manier gemaakt. Heel veel bands hebben dat niveau,

Huskarl jongen, dit zinnetje hierboven bedoelde je sarcastisch neem ik aan?

Zou je mij anders een paar bands kunnen noemen, die dat (zoals jij stelt) "simpele makkelijke" muziekstijltje kunnen evenaren?

U2 is een band die zich al decennia met iedere nieuwe cd keer op keer bewijst! Juist niet makkelijk, omdat ze niet doorgaan op de stijl van de vorige cd, maar steeds nieuwe stijlen en dergelijke uitproberen!

En de grootste muziek kenners weten dit duidelijk te waarderen!

Uitspraak van Bono: "We wilden een band zijn zonder stijl, totdat we erachterkwamen dat geen stijl hebben, ook een stijl is!

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 206
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

wow jullie hebben smaak hiero!worshippy.gifworshippy.gif

@Eli7: 16 horsepower is helemaal geweldig! En: volgens mijn broer ook life supersupersupercool! zooh jammer dat ze uit elkaar zijncry.gif

@U2: jij bent heeel erg fan he? Was ik ookwidegrin.gif vind ze nu muzikaal nog super, en qua goede-doelen etc ook geweldig! big-smile.gif U2 rulezbig-smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

holla thnx!!

btw gister zag ik op tv (ned1) ene Micheal W. Smith, ik heb die naam hier weleens voorbij zien komen, maar ik kende zijn muziek nog niet. Ik ben namelijk totaal niet bekend met gospelmuziek. Maar ik vond z'n muziek erg goed!!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zondag 16 oktober 2005 13:16:12 schreef *nath* het volgende:

volgens mij ben ik een van de weinige mensen, die Micheal W. Smith helemaal niks vinden
:X

Absoluut niet!

Ik heb ook niks op met die Micheal W.(1) Smith.

(1) we wonen hier in Nederland. We hebben het toch ook niet over Jan P. Balkenende? nooo.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zondag 16 oktober 2005 20:19:19 schreef holla het volgende:

kvin Micheal w smith ook niet egt wat hoor... nrs zoals 'above all' zijn wel mooi, maar niet door hem geschreven... en verder vind ik het sneu dattie zoo 'aanbeden' wordt...
clown.gif

michael w smith is troep enzo...

geef mij maar mijn donkere holen muziek hihi

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...
Gast Anon_phpbb

das niet zo moeilijk ik hou van chr. bands die kunnen concureren met 'wereldse'bands

nou dan ga ik toch echt voor dc talk

al vanaf jongs af aan vind ik hun echt geweldig ze zijn vernieuwend en binden er geen doekjes omheen waar ze voor staan

groetjes richard

Link naar bericht
Deel via andere websites

Echt ze zijn gewoon de beste christelijke niet-herriemetal band die ik ken, Narnia en Theocracy zijn ook fijn hoor, maar dit is gewoon mijn stijl, power, sympho en prog vind ik gewoonweg de lekkerste metalstijlen (en folk/viking).. Ze zijn goed..

Het ramt soms zo heerlijk, woehoe smile.gif italianen en metal, dat moet rhapsody of thy majestie zijn smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zondag 16 oktober 2005 16:13:19 schreef Gorthaur het volgende:

[...]

Absoluut niet!

Ik heb ook niks op met die Micheal
W.
(1) Smith.

(1) we wonen hier in Nederland. We hebben het toch ook niet over Jan P. Balkenende?
nooo.gif

Maar wel over Peter R. de Vries...

OT: Delirious?/Third Day/The Listening

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 months later...

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid