Spring naar bijdragen

Game Consoles & Handhelds


Welke ga je (denk je) kopen?  

  1. 1. Welke ga je (denk je) kopen?

    • Xbox 360
      8
    • Playstation 3
      6
    • Nintendo Revolution
      7
    • Nu de prijzen zullen zakken ga ik een ouder model kopen, nl
      2
    • Ik koop er geen, behalve zoâ??n handheld (PSP, nintendo DS etc.), nl
      3
    • Nee, ik houd het bij een gewone computer
      36
    • Nee, games boeien me niet echtâ?¦
      7


Aanbevolen berichten

De Wii is vandaag in de VS uitgekomen en wij zullen binnen een maand volgen.

De PS3 is inmiddels in Japan en de VS uit.

Ik hoop binnenkort wat gebruikers reviews te kunnen lezen, en dat de Nederlandse gamesites ook wat Wii games gaan reviewen, anders weet ik niet welke game ik moet kopen.

Heeft er iemand een Wii gereserveerd?

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 466
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:
Op zondag 19 november 2006 15:00:26 schreef ArjenV het volgende:

[...]

Ja, samen met the Legend of Zelda: The Twilight Princess.

Hoeveelste sta je op de lijst, want ik hoorde dat ze tekorten verwachten. Ikzelf hoop op 8 dec een winkel in te kunnen lopen en er gewoon een mee te kunnen nemen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zondag 19 november 2006 15:03:45 schreef Thorgrem het volgende:

[...]

Hoeveelste sta je op de lijst, want ik hoorde dat ze tekorten verwachten. Ikzelf hoop op 8 dec een winkel in te kunnen lopen en er gewoon een mee te kunnen nemen.

Ik heb ze bij 2 verschillende locaties gereserveerd, onder het motto 'degene die als 2e aankomt met de Wii, annuleer ik'.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Waar een lancering is van een nieuwe console, daar is ook het smash-my team. Op de dag van de launch bemachtigen zij een exemplaar en slaan deze vervolgens voor de winkel kapot.

De PS3 is al kapot en er is een filmpje van: zie hier

De Wii gaat kapot en filmpje komt hier: zie hier

Ik vind deze gasten maar zielig hoor. Ik had die consoles liever zelf gehad.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zondag 19 november 2006 18:19:48 schreef X_CyB3RmAsT3R het volgende:

Waar een lancering is van een nieuwe console, daar is ook het smash-my team. Op de dag van de launch bemachtigen zij een exemplaar en slaan deze vervolgens voor de winkel kapot.

De PS3 is al kapot en er is een filmpje van:

De Wii gaat kapot en filmpje komt hier:

Ik vind deze gasten maar zielig hoor. Ik had die consoles liever zelf gehad.

Erg sneu. Maak er dan iemand blij mee. Of geef je geld aan een goed doel ofzo.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

Nog maar enkele dagen en de Wii komt uit in Europa (aankomende vrijdag). Zullen wij hier net zulke toestanden als in Japan krijgen waar honderden mensen bivakeerden voor de winkels? Zullen er wel of geen tekorten zijn?

Ikzelf denk dat ik de donderdag koopavond maar eens gebruik om te kijken bij de winkel waar ik hem gereserveerd heb. Als het goed is moet hij dan al binnen zijn, ik hoop dat ze hem dan ook al vast willen verkopen. Ik ben van plan om de Wii te kopen met een controler extra (met wiiplay) Rayman: Ravin rabbits, Zelda en eventueel een classic controler en Wiipoints en een scart kabel voor naar de TV.

Kortom, ik wacht in spanning af.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mijn Wii komt als het goed is netjes vrijdag binnen zonder dat ik de deur uit hoef. Maar anders heb ik gelukkig nog 4 andere pre-orders lopen om zeker te zijn dat ik 'm heb engel.gif

Verder krijg ik morgen de WaveBird + Mario Kart: DD, dinsdag een memorycard en hopelijk tegen 't einde van de week Zelda: Wind Waker + OoT re-make.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Volgens mij zijn er zo veel mensen die dubbel gepre-orderd hebben dat er veel Wii's niet de eerste dag een baasje krijgen. Ik vraag me af of ze alle niet opgehaalde pre=orders zaterdag gewoon in de verkoop doen.

Ik sta 2de op de lijst van de Intertoys, dat moet hoog genoeg zijn hoop ik.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op maandag 04 december 2006 19:56:23 schreef JoostG het volgende:

Ik denk dat ik Zelda eerst maar eens voor de GC koop. 300 euro is toch best een smak geld.

Je kan ook je GC verkopen bij een betere gameszaak. Dat is toch weer korting op de Wii, die ook GC spellen kan spelen.

Ik heb toenstraks Bart Smit gebeld. De vrouw garandeerde me dat ik mijn Wii vrijdag krijg. Als ik ze krijg, zeg ik m'n andere pre-orders natuurlijk af.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op maandag 04 december 2006 20:03:13 schreef ArjenV het volgende:

[...]

Je kan ook je GC verkopen bij een betere gameszaak. Dat is toch weer korting op de Wii, die ook GC spellen kan spelen.

Ik heb toenstraks Bart Smit gebeld. De vrouw garandeerde me dat ik mijn Wii vrijdag krijg. Als ik ze krijg, zeg ik m'n andere pre-orders natuurlijk af.

Een Gamecube levert helaas vrij weinig op tegenwoordig. Ik heb het altijd vreemd gevonden dat de Xbox en PS2 populairder waren en dus meer opleverden.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid