Spring naar bijdragen

Game Consoles & Handhelds


Welke ga je (denk je) kopen?  

  1. 1. Welke ga je (denk je) kopen?

    • Xbox 360
      8
    • Playstation 3
      6
    • Nintendo Revolution
      7
    • Nu de prijzen zullen zakken ga ik een ouder model kopen, nl
      2
    • Ik koop er geen, behalve zoâ??n handheld (PSP, nintendo DS etc.), nl
      3
    • Nee, ik houd het bij een gewone computer
      36
    • Nee, games boeien me niet echtâ?¦
      7


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 466
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:
Op woensdag 06 december 2006 15:28:58 schreef Thorgrem het volgende:

Vertel even wat meer Arjen. Welke games heb je erbij en hoe bevallen die? Valt het mee/tegen. Ik ben vrijdag zeker van mijn Wii, maar probeer hem toch morgen al op te halen.

Ik heb de Wii (en dus Wii Sports) + Zelda. Heb toenet flink lopen slaan en gooien bij Wii Sports - erg vermakelijk. Nu gaat Zelda de witte machine in.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ok een iets uitgebreidere tekst over de Wii.

Als eerste haalde ik natuurlijk de Wii uit de doos en sloot ik 'm aan. Dat ging allemaal zonder enig probleem. Toen ik de Wii aanzette moest ik wat dingen instellen (sensor bar, datum etc. etc.). Internet liet ik even voor wat het was, en ik deed Wii Sports in m'n nieuwe liefde.

Toen realiseerde ik me dat ik eerst nog een Mii moest maken (een poppetje die jou voorstelt). Dit deed ik dus snel, en ik startte Wii Sports op.

Alle spellen even in vogelvlucht geprobeerd. Boxen is wat saai, de rest zijn het allemaal aardige spellen (vooral bowlen en tennis). Het werkt allemaal heel makkelijk en soepel.

Toen was het tijd voor het echte werk - Zelda: Twilight Princess. Deze deed ik er dus in (let erop dat je eerst het andere spel eruit haalt puh2.gif) en ik startte het op.

Prachtige intro, prachtige graphics, prachtige muziek, prachtige alles. Heb het 3 kwartier gespeeld, want toen kwam m'n vader thuis en die kon me 't wachtwoord van het draadloze netwerk geven.

Ik stelde dus alles in, en na wat gepruts met de router en Wii kwam de verbinding tot stand. Meteen moest er wat ge-update worden, maar dit duurde maar een paar minuten. Dit zorgt ervoor dat ik SD-kaarten kan gebruiken in mijn Wii.

Een klasgenoot van mij heeft de Wii ook al, dus we besloten elkaar toe te voegen. Het valt op dat het allemaal wat langzaam gaat. Het duurt even voordat beide Wii's doorhebben dat ze zijn toegevoegd bij elkaar (je kan elkaar pas iets sturen als je elkaar hebt toegevoegd - je krijgt geen mailtje oid als iemand je toevoegt). Toen dit allemaal klaar was besloten we elkaar een mailtje te sturen en onze Mii naar elkaar toe te sturen. Dit duurt echt bizar lang. Het duurde zeker een half uur voor we elkaars mailtje kregen. Ik heb het idee dat dit echter maar tijdelijk is en er wat netwerk problemen waren, want toen we eenmaal heen en weer aan 't mailen waren ging alles naar behoren (ik wacht wel op een mail van mezelf met 2 foto's erin).

Daarna probeerde ik het GameCube spel Mario Kart: Double Bash. Dit speelde verder goed (let er wel op dat je een GameCube controller nodig hebt om te spelen en een GameCube memorycard om het op te slaan).

De Wii Shop werkt goed. Vrijdag maar eens 2000 punten kopen en Super Mario 64 downloaden. En ik denk dat ik Super Monkey Ball Banana Blitz ga kopen.

Ik wacht vooral op de channels die er nog moeten komen - Weather Forecast, News Channel en de leukste; internet channel. Deze moeten binnenkort komen:

Quote:

Forecast Channel - Dec 20th

News Channel - Jan 27th

Web Browser - "coming soon"

Verder komen maandag deze spellen uit in de shop:

Quote:

Dr. Robotnik's Mean Bean Machine Sega

Gunstar Heroes Sega

Space Harrier II Sega

ToeJam & Earl Sega

Dungeon Explorer TGFX-16

Tennis NES

Urban Champion NES

Ice Hockey NES

Baseball NES

De Wiimote ligt lekker in de hand en het hele concept van wijzen naar het scherm werkt perfect.

edit: wat ook stoer is - als je WiiConnect 24 aan hebt staan, en je Wii staat uit, dan kun je nog steeds mailtjes ontvangen. Als je die krijgt, dan gaat de Wii blauw schijnen om aan te geven dat je mail hebt. Tres sexy.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op woensdag 06 december 2006 20:32:05 schreef JoostG het volgende:

Ik ben vooralsnog maar weer met The Wind Waker begonnen en ik moet zeggen dat dat ook wel leuk is.
yes.gif

Dan heb ik nog een vraagje voor je. Ergens na de eerste echte dungeon (die met die ruimte onder de draak als eindbaas) Kom ik niet meer verder op het eiland waar de tweede dungeon is. Ik spring dan op een plateau met daaromheen water en een vis(volgens mij, lang geleden) schiet dan wat op mij waardoor ik weer in het water val en dus weer helemaal afdrijf naar het begin. Hoe schakel ik die vis uit?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op woensdag 06 december 2006 20:48:44 schreef JoostG het volgende:

Geen idee, ik ben net van het eerste eiland af en ben het spel behoorlijk vergeten.

Dus ik zou zeggen:

Ok, als ik er weer is zin in heb dan zal ik er naar kijken. Ik vind het trouwens jammer dat de classic controler niet werkt met gamecube games. Ik heb gamecubecontrolers met draad en dat draad is net te kort om lekker achteroverleunend op de bank te zitten.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op woensdag 06 december 2006 20:52:52 schreef Thorgrem het volgende:

[...]

Ik heb gamecubecontrolers met draad en dat draad is net te kort om lekker achteroverleunend op de bank te zitten.

Dat viel mij dus ook op toen ik de cube weer aansloot. Moest er speciaal een tafeltje bijzetten om het apparaat dichterbij te zetten noparty.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
boosrood.gif. Ze willen bij intertoys mijn Wii die al in het magazijn ligt morgen pas aan mij verkopen. Dat terwijl vele andere winkels (waaronder ook enkele intertoys filialen) al zijn begonnen met het uitleveren van de reserveringen. Het is niet eerlijk.... Maar ik ben er zeker van dat ik er morgen een heb, dat is dan wel weer een geruststelling als ik de berichten op internet lees.
Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb zojuist besloten dat ik Zelda voor de Cube niet ga halen. Als alles meezit heb ik begin januari geld om een Wii te kopen en dat lijkt me dan toch nét iets leuker.

(hoewel ik niet uitsluit dat ik 'm voor Cube koop om vervolgens weer te verkopen als ik de Wii uiteindelijk heb).

Vraagje: is het verplicht om Zelda met de Wii-mote te spelen of kan dit ook met een normale controller?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb inmiddels mijn Wii. Net geinstaleerd en ga het zo uitproberen. Ik heb er een extra setje controlers bij (met wiiplay) raymen raving rabbits en zelda.

En het is verplicht om de Zelda voor de wii met de wiimote te spelen ja. Die van de gamecube kan alleen met de cunbecontroler gespeeld worden. Ander verschil is is dat de Wii versie in breedbeeld is.

Samengevoegde post 08-12-2006 13:59:29:

Heb net even wat games kort gespeeld. Ik heb bij tennis(wiisport) en rennen met een bomcadeau (raymen) een beetje te druk gedaan en volgens mij heb ik een spiertje verrekt. Tot nu toe is de ervaring erg leuk.

Samengevoegde post 08-12-2006 14:02:44:

Misschien is het een idee om wifi codes aan elkaar door te geven smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik zal je zo toevoegen Arjen. (het duurt alleen een tijd (uurtje of 2) voordat ik je een bericht kan sturen. Dus voeg mij in de tussentijd ook maar toe.

Een ieder is vrij om mij toe te voegen, maar meld het dan wel even. Anders heb je er nog niets aan smile.gif

4501-2956-5939-6832

En ik woon in Deventer dus dat is waarschijnlijk te ver weg voor je X_CyB3RmAsT3R. En momenteel ben ik heeeel druk bezig met Zelda en dat is een 1 player game.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op vrijdag 08 december 2006 21:59:07 schreef JoostG het volgende:

Ik ben vanavond in al m'n naiviteit naar de Intertoys gegaan in de hoop dat ze er nog eentje zouden hebben.

Maar ze hadden ze nii meer
nooo.gif

Dat had ik je zo kunnen vertellen. De 1e lading was al uitverkocht voor de Wii ook maar richting Europa kwam. De meeste 2e en 3e ladingen zijn ook uitverkocht.

Je mag 1 van m'n pre-orders ophalen engel.gif Moet ze morgen nog gaan afzeggen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Arjen weet jij hoe je dta blauwe licht constant aan kan laten? Bij mij ligt hij alleen op als ik een nieuw bericht heb.... En constant aan staat mooier smile.gif.

Samengevoegde post 09-12-2006 22:37:11:

Quote:
Op zaterdag 09 december 2006 03:25:37 schreef JoostG het volgende:

Mja... 14 dec komt ie weer binnen dus dat is te doen.

Buiten dat heb ik zojuist m'n OOT disc terug gevonden dus ik kan even verder
smile.gif

Ze verwachten elke week leveringen. Dus ik denk dat je volgende week grote kans hebt om hem ergens op te kunnen halen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik zie dit topic nu pas hamer.gif

Ik ga voor de PlayStation 3 met uiteraard een HDTV ivm de 1080i ondersteuning ... uiteraard wel pas eind 2007 noparty.gif

Geschatte kostenplaatje:

PS3: 600 eurie

HDTV Flatscreen LCD ... gok op n "kleine" 2500 eurie ... dus of ik dan ook echt een andere TV ga kopen weet ik nog niet hamer.gif

Voor de maximale gameervaring zal het wel moeten handsup.gifpuh2.gif , maar of mn BMW daar zo blij mee zal zijn clown.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zaterdag 09 december 2006 22:36:22 schreef Thorgrem het volgende:

Arjen weet jij hoe je dta blauwe licht constant aan kan laten? Bij mij ligt hij alleen op als ik een nieuw bericht heb.... En constant aan staat mooier
smile.gif
.

Dat kan niet.

Daarbij, het blauwe licht is irritant. Vooral als je probeert te slapen en 't blijft knipperen puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat is wel een nadeel zeg, dan heb je helemaal geen tijd om er op te spelen. Groter nadeel zou voor mij zijn dat ik geen.weinig tijd zou hebben voor bezinning en familie bezoekjes (alhoewel dat laatste van mij wel wat in mindere mate mag)

De Wii staat in de woonkamer bij mij dus ik heb er geen last van als ik slaap smile.gif. Ik hoop dat Nintendo met een update voor de Wii komt zodat het wel mogelijk is (voor de liefhebbers).

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid