Spring naar bijdragen

Game Consoles & Handhelds


Welke ga je (denk je) kopen?  

  1. 1. Welke ga je (denk je) kopen?

    • Xbox 360
      8
    • Playstation 3
      6
    • Nintendo Revolution
      7
    • Nu de prijzen zullen zakken ga ik een ouder model kopen, nl
      2
    • Ik koop er geen, behalve zoâ??n handheld (PSP, nintendo DS etc.), nl
      3
    • Nee, ik houd het bij een gewone computer
      36
    • Nee, games boeien me niet echtâ?¦
      7


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 466
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Voor de oude xbox zijn echt massa's goede games zwaar in de aanbieding bij verschillende ketens.

Helaas zijn veel games voor de gamecube nog echt te duur. Ik zie vaak Mario kart nog liggen voor 60 euro terwijl dat spel al wel een hele tijd oud is en de nieuwe console gekomen is. Alhoewel er natuurlijk ook Wii bezitters zijn die toch nog de goede gamecube titels kopen omdat ze nooit een gamecube hebben gehad.

Samengevoegde post 13-12-2006 20:01:38:

Oww en ik heb net de eerste dungeon in Zelda:TP uitgespeeld. Ben nu 6 en een half uur bezig geweest in totaal.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat wil je er precies over horen? puh2.gif Gewoon wat er nog gaat gebeuren? In dat geval... (ja ik misbruik even m'n mod krachten om de volgende tekst wit te maken ivm spoilers - dus even selecteren om te kunnen lezen):

Nadat je alle Fused Shadows hebt, zal Zant (de koning van Twilii (het land van Twiligt)) verschijnen en die van je afnemen. Om hem tegen te houden het Twilight te verspreiden, gaan jij en Midna op zoek naar de Twilight Mirror. Deze spiegel kan je helpen hierbij. Als je deze eennaam vindt, is hij kapot en mag je lekker stukjes spiegel gaan zoeken.

Ik heb vanmiddag de 6e tempel uitgespeeld, wat de indrukwekkendse tempel was die ik gezien heb in 't spel. Tempel 5 vond ik ook erg leuk.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Er zit een kans in dat iedereen die nu al een Wii heeft, flink benadeelt is. Lees het volgende nieuwsbericht maar eens:

----------------------

Betere Wii in verschillende kleuren en goedkoper?

De wereld zit vol met geruchten en zo nu en dan zitten er ook geruchten tussen die als interessant kunnen worden betiteld. Als we de website GotFrag mogen geloven heeft een manager van de speelgoedwinkel Toys ‘R’ Us bekend gemaakt dat de Nintendo Wii in de lente van 2007 flink vernieuwd zal zijn. De eerste vernieuwing is het feit dat er gekleurde Wii’s op de markt zullen komen. Van deze kleuren kregen we op de E3 beurs in 2005 al een voorproefje.

Maar de manager ging nog verder. Hij liet namelijk noteren dat de Wii op technisch gebied verbeterd zou worden. Dit kan betekenen dat de Wii grafisch beter wordt, of dat er een DVD-uitbreiding aan zit te komen. Het laatste gerucht, is misschien wel heet mooiste, tenminste voor de mensen die op dit moment nog zonder Wii zitten. Hij vertelde namelijk dat de Wii voor 200 dollar (circa €150,-) in de winkels gaat liggen.

Zoals gezegd zijn het geruchten. Nintendo heeft dan ook niet nog gereageerd op de geruchten.

----------------------

Bron: GameQuarter.be

----------------------

Link naar bericht
Deel via andere websites

Al waren er meerdere kleuren. Dan had ik alsnog wit gekozen.

Nog een DVD speler heb ik niet nodig. En grafische verbetering geloof ik niet, dit ligt niet in de lijn van Nintendo, en al helemaal niet op z'n korte termijn.

Dat de prijs verlaagd wordt dat is bij alle electronische apperaten al bekend nog voordat ze uitkomen.

Ik ben zeer tevreden met de Wii, en dat zal een prijsdaling of DVD toevoeging niet veranderen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het is echt dikke onzin wat die Toys 'r Us gast verteld.

Dat er meerdere kleuren komen is zo duidelijk als wat - in advertenties zie je gekleurde Wiimotes. Niet zo gek dus dat er passende Wii's bij horen.

Dat er een Wii komt die DVDs kan spelen is niet 100% zeker, maar dat lijkt er inderdaad te komen. Of het hier om een nieuwe Wii gaat of gewoon een software update, is niet duidelijk.

Verder was er een gerucht dat er een Wii komt met HD-output. Hier heeft Nintendo niets over gezegd en het lijkt me zeer onwaarschijnlijk.

De prijsverlaging is nog wel de grootste giller. Een console minder dan een half jaar na launch met een prijsdaling van 50 dollar (=100 Euro? heel logisch ook)? Ja vast.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op maandag 18 december 2006 16:53:01 schreef ArjenV het volgende:

Dat er meerdere kleuren komen is zo duidelijk als wat - in advertenties zie je gekleurde Wiimotes. Niet zo gek dus dat er passende Wii's bij horen.

Zoals geschreven staat, de gekleurde Wii's waren op E3 in 2005 ook al te zien.

Quote:
Op maandag 18 december 2006 16:53:01 schreef ArjenV het volgende:

De prijsverlaging is nog wel de grootste giller. Een console minder dan een half jaar na launch met een prijsdaling van 50 dollar (=100 Euro? heel logisch ook)? Ja vast.

Vergeet niet dat dit in Amerika is. Als Europeaan moet je rekenen op een prijs van ongeveer 200 euro. 50 euro goedkoper.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op dinsdag 19 december 2006 16:23:13 schreef Rainbow6 het volgende:

xbox ruleerd gewoon. ik wacht zelfs nog met de xbox360 alhoewel ik hem voor 250 kan krijgen. de wii begin ik niet aan. spelletjes veel te duur.

zijn dat trouwens ook weer cdtjes?

Nee, DVD'tjes. De gamecube gebruikte ook DVD's alleen met een kleinere doorsnee. Wii spelletjes zijn goedkoper dan Xbox 360 spelletjes.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid