Spring naar bijdragen

Game Consoles & Handhelds


Welke ga je (denk je) kopen?  

  1. 1. Welke ga je (denk je) kopen?

    • Xbox 360
      8
    • Playstation 3
      6
    • Nintendo Revolution
      7
    • Nu de prijzen zullen zakken ga ik een ouder model kopen, nl
      2
    • Ik koop er geen, behalve zoâ??n handheld (PSP, nintendo DS etc.), nl
      3
    • Nee, ik houd het bij een gewone computer
      36
    • Nee, games boeien me niet echtâ?¦
      7


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 466
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

De Wii heeft natuurlijk nog maar weinig aanbod in games vergeleken met de Xbox 360. Ook is het zo dat de meeste zaken waar ik kom maar een aantal titels hebben waarvan ze zeker weten dat ze verkopen. Dat is erg jammer want zo lijkt het nog minder.

Het weerkanaal heb ik sinds vandaag, is wel leuk. 22 december komt het internet kanaal beschikbaar.

Samengevoegde post 19-12-2006 17:06:45:

Ik lees net dat de Transformers ook naar de Wii komen party.gifparty.gif

Jeugdsentiment.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op dinsdag 19 december 2006 21:31:18 schreef Thorgrem het volgende:

De Wii is natuurlijk nog maar net vers. Ik verwacht in de toekomst ook meer dat genoeg niet party games die de moeite waard zijn. Ik ben ook niet z'n party gamer. En Zelda is weer zeer vermakelijk
smile.gif

Die Wii mag wel snel op gang komen vind ik. VOlgens mij had Nintendo gezegd dat de Wii zo'n 4-6 jaar mee zou gaan. Gaan we uit van 4 jaar, dan is dat in 2010 al. Dit klinkt enorm ver weg, maar time flies. Nintendo is hoogstwaarschijnlijk ook al aan het ontwikkelen met een nieuwe console. Tja, dan wacht ik liever even met de Wii en hoop dat iemand van mijn vrienden hem aanschaft. Zal ik hem even de controls leren puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik kom niet helemaal verder in Zelda. Bij het derde donkere gebied moet ik weer al die lichtjes vangen. Nou zijn er een groot aantal lichtjes op de rivier die westelijk door die provincie stroomt. hoe kom ik op die rivier om al die beestjes kapot te maken zodat ik hun licht af kan pakken?

En Xbox games zie ik ook steeds minder. Ik verwacht eigenlijk hetzelfde bij de gamecube titels. Bij playstation gaat de verkoop van oude meuk gewoonlijk wat langer door.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op donderdag 21 december 2006 15:40:50 schreef Thorgrem het volgende:

Ik kom niet helemaal verder in Zelda. Bij het derde donkere gebied moet ik weer al die lichtjes vangen. Nou zijn er een groot aantal lichtjes op de rivier die westelijk door die provincie stroomt. hoe kom ik op die rivier om al die beestjes kapot te maken zodat ik hun licht af kan pakken?

En Xbox games zie ik ook steeds minder. Ik verwacht eigenlijk hetzelfde bij de gamecube titels. Bij playstation gaat de verkoop van oude meuk gewoonlijk wat langer door.

Je moet naar de man bij het kanon-gebouw gaan en daar mee praten. Hij zal zeggen hoe slecht 't met de business gaat, en ziet ineens iemand op een grasveldje lopen. Dan ziet hij dat dit een monster is.

Ga hierheen en versla de vogel + vijand. Met de vogel kun je vervolgens over de rivier heen vliegen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op vrijdag 22 december 2006 10:25:57 schreef Rainbow6 het volgende:

Medal of Honer (frontline) is een stoer spel. als het een beetje gaat tenminste.

als het niet lukt. zoals gisteren dan is het echt een *** spel.

maargoed

hebben ook nog Tony Hawk underground
party.gif

TH is toch wel leuk. Ik wil TH op de PSP, dat lijkt me echt vet. Nou ja, ik zie wel.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zojuist Legend of Zelda: Twilight Princess uitgespeeld (geklokt op pakweg 31 uur). Het einde stelde me enigszins teleur, en het is zeker niet 't beste spel ooit, laat staan de beste Zelda ooit.

Die titel blijft gewoon liggen waar die lag - bij the Legend of Zelda: Ocarina of Time.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op woensdag 27 december 2006 16:33:11 schreef JoostG het volgende:

Ik ben een beetje op zoek naar een (2e) Xbox... de mijne staat bij m'n moeder (+ zusje) en ik denk niet dat ik die terug krijg
smile.gif

Dan heb je erg veel geluk dat je die nu zoekt. Als je kijkt op marktplaats is het aanbod heel groot. Een xbox met veel games voor een zacht prijsje ligt binnen handbereik smile.gif.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Kleine kans. Zodra er iets uit komt, komt Nintendo gewoon met een update en kan dat weer niet.

Net zoals met de Freeloader. Op Europese Wii's is het al niet meer mogelijk om met Freeloader Amerikaanse Gamecube spellen te spelen (en hier zit ik dan met 7 Amerikaanse Gamecube games puh2.gif).

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid