Spring naar bijdragen

Game Consoles & Handhelds


Welke ga je (denk je) kopen?  

  1. 1. Welke ga je (denk je) kopen?

    • Xbox 360
      8
    • Playstation 3
      6
    • Nintendo Revolution
      7
    • Nu de prijzen zullen zakken ga ik een ouder model kopen, nl
      2
    • Ik koop er geen, behalve zoâ??n handheld (PSP, nintendo DS etc.), nl
      3
    • Nee, ik houd het bij een gewone computer
      36
    • Nee, games boeien me niet echtâ?¦
      7


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 466
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

  • 2 months later...

Yeah, C&C 3 ligt nog niet eens in de winkels, of er is alweer bekend geworden dat er een nieuw deel uitkomt:

C&C Renegade game gebaseerd op Crysis-engine op komst?

Gepost door Peter vd Ham - Dinsdag 6 Maart 2007 - 11:39

Volgens bronnen dichtbij Electronic Arts Los Angeles (EALA) bestaat de kans dat de er een nieuwe Command & Conquer Renegade op komst is. EALA zou ideeën van deel 2 uitgewerkt hebben. Zo zou EALA namelijk de Crysis-engine willen gebruiken om de nieuwe FPS in het C&C universum bij de staan.

Natuurlijk is het nog allemaal pure speculatie, maar de kans dat het gebeurt is volgens de anonieme bron zeer hoog. We hopen echter wel dat het zal gaan om een nieuw C&C-concept want het eerste deel van C&C Renegade was niet bepaald een succes. EA zelf heeft nog niet gereageerd op de geruchten.

Bron: GameQuarter.be

Link naar bericht
Deel via andere websites

De C&C serie heb ik leuk gevonden en veel gespeeld. Z'n beetje tot red alert (de eerste) Daarna kon het me nog weinig bekoren en was het meer van hetzelfde.

Als je een echte goede strategie game wil heb ik twee aanraders voor je. De opvolger van Total annihilation namelijk Supreme Commander.

En Europa Universalis III. Deze laatste moet je echt van houden want die is echt super diepgaand met (in vergelijking) erg ouderwetse grapics. Europa Universalis deel 1 heb ik bijna kopot gespeeld en het is dat ik geen pc meer heb anders had ik deel 3 gekocht en ook grijs gespeeld.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Renegade was niet totale flop, maar succesvol was anders smile.gif

Trouwens Supreme Commander is een toppertje. Voor de release zat ik al lekker de previewcode te spelen en tot de dag van vandaag de reviewcode big-smile.gif

Binnenkort komt C&C Tiberium Wars uit en dan is het helemaal pret in Huize Zijlstra big-smile.gif (Als mijn PC in ieder geval mee werken wil puh2.gif)

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

Zolas de meeste geintresserden wel zullen weten is vandaag de Playstation 3 gelanceerd in Europa.

Wie heeft er eentje bemachtigd en wat zijn de ervaringen to nu toe. Welke games heb je erbij gekocht. Of stond je misschien tervegeefs in de winkel en waren anderen je voor en sta je dus nu nog met lege handen?

Ikzelf ben niet z'n playstation fan, ook nooit geweest. Ik vermaak me prima op de Wii en als ik uber graphics wil dan zal mijn voorkeur eerder naar de Xbox 360 gaan.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Iedereen die 600 Euro betaald voor een console is een regelrechte gek. Sony gaat zeer hard neer, gok ik zo. In Amerika loopt het ding ook niet echt geweldig.

Maarja, de Wii heeft tegenwoordig ook een aanbod van niets, dus ik vermaak me tegenwoordig met m'n omgebouwde PlayStation 2.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...

Wij hebben sinds maart een PS2 in huis. Mijn broertje van 16(!!!) heeft zojuist op de koninginnemarkt het spel 'Katamari' gekocht, een spel waarbij je met ene bal allerlei dingen moet aanzuigen als het ware. Hij was bijna ana t kwijlen en 't enige waar ie nog aan kan denken lijkt Katamari.

nou is mijn vraag.. Wat is hier de lol van???

Link naar bericht
Deel via andere websites

mijn broertje heeft een WII besteld, en mijn moeder wilt een spelletje voor hem kopen, maar weet niet wat voor één. Hebben jullie ideetjes.

Mijn broertje is net 12, en heeft een zus van bijna 16 (engel.gifpuh2.gif), die dat soort dingen soms ook wel leuk vindt.... iemand een ideetje? engel.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...

Quote:

Ik was afgelopen weekend enorm in de verleiding om een DS te kopen maar ik denk dat een laptop iets meer prioriteit heeft (zeker nu ik m'n telefoon als GPRS-modem kan gebruiken).

Ach, koop een DS Lite met een EzFlash en je hoeft meteen geen spel meer erbij te kopen knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 months later...

Mario Kart Wii met 16 personen online te spelen

Door Tom Rosens, donderdag 6 september 2007 10:40

Bron: Official Nintendo Magazine, views: 1.393

Het nieuwste deel van het racespel Mario Kart voor de Wii-console kan met maximaal 16 personen online gespeeld worden. De battle modus zal ditmaal ook online te spelen zijn.

De nieuwe informatie komt uit het Official Nintendo Magazine. Bij de aankondiging van het spel op de E3 werden er nog geen uitspraken gedaan over het aantal spelers in de online race modus, maar in de trailer waren 11 karts te tellen. Nu blijken het er dus maximaal 16 te kunnen zijn.

1184244893.jpg

Volgens het magazine is dit de eerste keer dat de battle modus online te spelen zal zijn, maar of ook daar 16 strijders in de arena aanwezig zullen kunnen zijn, is nog niet bekend. Zo is er Balloon Battle, waarin spelers tegen elkaar strijden om elkaars ballonnen te doen knappen. Hierin kunnen spelers nu ook stunts in de lucht uitvoeren. Mario Kart Wii zal racetracks uit de de DS-versie van het spel bevatten.

Het spel wordt geleverd met het Wii Wheel. In dit stuurwielaccessoire kan de Wii controller geplaatst worden, waarmee ook onervaren spelers overgehaald moeten worden om zich aan een racewedstrijd te wagen. Het racespel zal wereldwijd gelanceerd worden in 2008.

Bron: link

Dat gaat een heleboel fun worden volgens mij. big-smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...

Mijn vriend is nogal een Halo-gek (hij heeft de 3 al twee keer uitgespeeld) en hij vindt 'm echt geweldig, het lost volgens hem alle verwachtingen ruimschoots in (ok, hij zei het iets minder gesofisticeerd, zijn antwoord op jouw vraag was gewoon 'hell yeah!' widegrin.gif).

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik vind die consoles nog veel te duur, zeker als ik kijk wat er voor terug krijg.

Als ik ooit de opwelling krijg dergelijke games te spelen, dan koop ik wel een nieuwe computer. Dan kan ik die dingen ook spelen en het is nog veel goedkoper ook (want ik heb geen HD tv en een pc monitor trekt die kwaliteit wel. (En euh, games zijn makkelijker iligaal te jatten).)

Maar voorlopig heb ik nog wel zat leuke dingen te doen buiten games, en er is ook nog WOW, en die draait op een oude computer ook nog steeds prima.

Link naar bericht
Deel via andere websites

WoW ben ik een hele tijd geleden al mee gestopt. Ik heb nog steeds een dwergen paladijn lvl 58 (hoogste karakter van mij). verder kwam ik niet want toen was voor mij de lol er wel af. Lord of the rings online heb ik ook nog een maandje gespeeld, maar momenteel trekt dat MMORPG genre me niet meer zo.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid