Spring naar bijdragen

Game Consoles & Handhelds


Welke ga je (denk je) kopen?  

  1. 1. Welke ga je (denk je) kopen?

    • Xbox 360
      8
    • Playstation 3
      6
    • Nintendo Revolution
      7
    • Nu de prijzen zullen zakken ga ik een ouder model kopen, nl
      2
    • Ik koop er geen, behalve zoâ??n handheld (PSP, nintendo DS etc.), nl
      3
    • Nee, ik houd het bij een gewone computer
      36
    • Nee, games boeien me niet echtâ?¦
      7


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 466
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Ach de PS3 zal ook nog wel in prijs zakken. Ik kan me herinneren dat bij de introductie van de PSP iedereen ook sceptisch was, maar mensen wel massaal in de rij gingen staan om het maar de eerste dag te kunnen kopen.

* Michiel doet niet aan gameconsoles een enkel spel op de PC is genoeg knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maar de PS2 kwam ook toen Nintende en Microsoft hun spelcomputers nog lang niet af hadden. Er was enkel al de Dreamcast van Sega op de markt die niet echt aangeslagen was. Nu is er gewoon een nagenoeg gelijkwaardig systeem (Xbox 360) voor €200 minder. Het schijnt zelfs dat Microsoft de prijs met 100 euro gaat verlagen. Dan heb je dus een vollegige Xbox 360 voor €300. Dat vergeleken met de complete PS3 a €600 is de keus snel gemaakt.

Ikzelf zal bijde niet kiezen (ondanks dat de Xbox 360 wel heel gaaf is), als ik er 1 koop dan is het de Wii

Jammer trouwens van de Dreamcast, deze had in zijn eind tijd veel betere games met minstens gelijkwaardig beeld vergeleken met de PS2 toen. De Dreamcasts konden ook niet aangesleept worden toen Sega bekend had gemaakt dat ze er mee gingen stoppen. En ik ben altijd wel een grote Sega fan geweest.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 00:39:21 schreef JoostG het volgende:

* JoostG doet helemaal niet meer aan spelletjes, helaas geen tijd voor.

Ik ook niet. Maar voor enkele spellen zoals metalgear solid 4 wil ik best ver gaan (ben nogal gek op die serie. Dat was ook de reden dat ik een PS2 kocht, terwijl mijn gamen toen al flink verminderd was vergeleken met mijn PS1 tijd).

Maar 500/600 euro gaat me dan toch veel te ver.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 5 weeks later...

Quote:
Op woensdag 07 december 2005 21:55:12 schreef CaptainCaveman het volgende:

[...]

De PSX is nu niet echt een console waar ik op zit te wachten. Doe mij maar de weergaloze, onverbeterlijke, schitterende, grandioze, oogstrelende en verbluffende............

XBOX 360
puh2.gifparty.gifyes.gif

Hoe bedoel je verliefd op zijn XBOX 360 hamer.gifnooo.gifcry.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 months later...

Ik heb een NES en een Gameboy Color..de NES heb ik sinds 2003 niet meer aangeraakt.(Ik heb wel gehoord dat dat ding later wel eens veel waard kan zijn) Ik had doe ooit gekregen van een kennis. Soms wel grappig om er nog op te spelen. Ik overweeg om de Nintendo DS te kopen, alleen heeft de PSP wel meer mogelijkheden.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Op dinsdag 27 juni 2006 11:53:17 schreef Thorgrem het volgende:

Is hier iemand met een xbox 360 en het spel oblivion? Zo ja hoe is het spel? Is het een beetje te vergelijken met World of Warcraft of baldurs gate?

Ik heb geen xbox. En oblivion zou ik erg graag willen spelen, maar mijn laptop kan dat niet aan en ik heb iets tegen dat content kopen met de xbox.

Dus helaas...

Maar het antwoord:

Nee. Oblivion is 100% single player. Totaal niet te vergelijken met WOW.

In Oblivion heb je veel meer mogelijkheden, maar het is alleen single player.

Het zijn compleet verschillende games.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 11:53:17 schreef Thorgrem het volgende:

Is hier iemand met een xbox 360 en het spel oblivion? Zo ja hoe is het spel? Is het een beetje te vergelijken met World of Warcraft of baldurs gate?

Ik kijk erg uit naar de Nintendo Wii.

Als je de vorige pagina had gelezen had je mijn mening over Oblivion kunnen lezen.knipoog_dicht.gif Het is niet te vergelijken met World of Warcraft en is ook nog eens een stuk minder leuk.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op vrijdag 01 september 2006 18:31:26 schreef Tom het volgende:

[...]Als je de vorige pagina had gelezen had je mijn mening over Oblivion kunnen lezen.
knipoog_dicht.gif
Het is niet te vergelijken met World of Warcraft en is ook nog eens een stuk minder leuk.

Ja maar ik wou een positief geluid horen zodat ik een mooi excuus had om een xbox en oblivion aan te schaffen smile.gif, helaas voldeet je daar niet aan knipoog_dicht.gif.

WoW heb ik nu ook wel gezien.

Ik zit te wachten op de Wii, of de Xbox moet erg in prijs dalen.

In de tussentijd probeer ik ergens star fox voor de DS te krijgen om de tijd te doden. (net of dat nodig is met alle werkstukken die nog wachten om af gemaakt te worden).

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op vrijdag 01 september 2006 18:42:57 schreef Thorgrem het volgende:

[...]

Ik zit te wachten op de Wii, of de Xbox moet erg in prijs dalen.

Xbox 360 bedoel je zeker? hamer.gif

Ik ga zelf voor de Wii. Grafisch gezien zou ik niet snel voor een console kiezen. Het veroudert snel en dan kun je beter PC-gamen (misschien wel duur, maar dan heb je wel wat).

De Wii gaat niet echt om graphics, maar vooral om de gameplay. Ik ben een echte PC-gamer, maar dit keer heeft Nintendo mij overtuigd om een console te kopen. Tenzij er net zo controller voor de PC komt worshippy.gif

Maar of ik hem bij de launch koop weet ik nog niet. Ik wil eerst weten of het echt goed blijft en niet dat je na 2 maanden je Wii in een kast zet om dat je het zwaaien zat bent. En ik zou ook graag willen weten hoe de online-ondersteuning werkt. Maar omdat in 2007 de ondersteuning pas volop gaat werken, denk ik dat ik ook in 2007 voor de console gaan, of de prijs/kwaliteit combinatie moet ineens toppie zijn.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik twijfel nog tussen de DS en de DS Lite..Ik ben, laten we zeggen, erg onhandig, en ik denk dat mijn grote handen een DS Lite niet veel plezier doen...de Lite is wel mooier(geen argument om hem boven de gewone DS te verkiezen vind ik) en heeft een helderder scherm(heb er een filmpje van gezien( maar is alleen duurder...ik neig momenteel erg naar de gewone DS

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zondag 03 september 2006 16:11:09 schreef Thijs het volgende:

Ik twijfel nog tussen de DS en de DS Lite..Ik ben, laten we zeggen, erg onhandig, en ik denk dat mijn grote handen een DS Lite niet veel plezier doen...de Lite is wel mooier(geen argument om hem boven de gewone DS te verkiezen vind ik) en heeft een helderder scherm(heb er een filmpje van gezien( maar is alleen duurder...ik neig momenteel erg naar de gewone DS

Tja als je alleen naar de prijs kijkt moet je voor de DS gaan. Ga je echter puur voor het spelplezier en laat je de prijs er buiten dan zou ik voor de DS Lite gaan. Ik ga niet eentje halen, maar als ik een haalde zou ik denk ik wel voor de DS Lite gaan.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zondag 03 september 2006 16:11:09 schreef Thijs het volgende:

en ik denk dat mijn grote handen een DS Lite niet veel plezier doen...

Dan is misschien de PSP ook nog een optie? Ik heb zelf ook behoorlijke kolenschoppen en dat ding is door mij aardig te hanteren. widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid