Spring naar bijdragen

Game Consoles & Handhelds


Welke ga je (denk je) kopen?  

  1. 1. Welke ga je (denk je) kopen?

    • Xbox 360
      8
    • Playstation 3
      6
    • Nintendo Revolution
      7
    • Nu de prijzen zullen zakken ga ik een ouder model kopen, nl
      2
    • Ik koop er geen, behalve zoâ??n handheld (PSP, nintendo DS etc.), nl
      3
    • Nee, ik houd het bij een gewone computer
      36
    • Nee, games boeien me niet echtâ?¦
      7


Aanbevolen berichten

Je kan inderdaad zo'n stick van Nintendo kopen. Ik heb wel wireless, maar onze router ondersteunt het gebruik van de DS niet. Dus ik ga binnenkort ook zo'n stick kopen. Zou gewoon moeten werken, het kan dat je wat instellingen moet wijzigen, maar dan moet ie het gewoon doen hoor.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 466
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Ikzelf heb ook geen draadloos (wifi) internet thuis, mijn iMac heeft echter wel een wifi kaart en die heb ik nu zo ingesteld dat deze als router werkt voor de DS. Lekker goedkoop en werkt net zo snel (alleen jammer dat het instellen in de begintijd van Nintendo Wifi niet bekend was bij mac gebruikers en heb ik er een aantal uurtjes aan moeten werken)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Lol, ik heb al enige tijd een draadloze router (waar je ook gewoon cat5 kabels in kunt steken), alleen ligt die al een paar maand bij een vriend van mij. Zodra ik de Wii heb neem ik ook wel even de moeite om mijn router op te halen en ik hoop dat het dan een beetje makkelijk gaat, maar dat zal wel niet.

Toch grappig dat ik MBO automatisering heb gedaan maar als je er 5 jaar niets mee doet dat je alle kennis kwijt bent en alles met computers een martelgang wordt (vandaar dat ik nu ook een Apple heb).

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Op maandag 04 september 2006 19:12:03 schreef Thorgrem het volgende:

Toch grappig dat ik MBO automatisering heb gedaan maar als je er 5 jaar niets mee doet dat je alle kennis kwijt bent en alles met computers een martelgang wordt (vandaar dat ik nu ook een Apple heb).

Hoe vreselijk herkenbaar. widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op maandag 04 september 2006 19:33:18 schreef SilverUnicorn het volgende:

Pfff computers... daarom hou ik het ook bij consoles
smile.gif
Maar ja, als die allemaal online gein gaan uithalen moet ik er toch aan geloven. Gelukkig heb ik een oom die handig is met routers en dergelijke!

En ik een broer die de ongein kan installeren. Maar ik ben opgegroeid met PC-gamen. Ik heb het mooie (S)NES verleden gemist. (Wel met een emulator op de PC gespeeld, maar dat mist zijn kracht). Het positieve aan PC-gamen is dat je hem altijd up kan graden. Met de consoles gaat dit wat lastig. En PC-games zijn goedkoper. Jammer genoeg is mijn PC veroudert, en heeft ondergetekende geen geld over voor een vernieuwing! smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op dinsdag 05 september 2006 09:37:08 schreef Saskia Marloes het volgende:

Mijn vriend is gek van gamen, en ik ook een beetje, alleen niet elke dag. De XboX, de XboX360 en playstation staan al in ons huis. Binnenkort komt daar de nitendo Wii bij. Meerdere mensen die die gaan kopen?

yes.gifyes.gif

Wii like the wii! worshippy.gif

Maar ik twijfel alleen wanneer ik hem ga kopen. Als ik hem bij de launch koop, dan is er nog weinig online-ondersteuning. En misschien zijn er verschillende mensen al na een tijdje op uitgekeken. En dan weet ik het nog niet. Maar vooral de online-ondersteuning vind ik belangrijk. En de eerst games die je online kan spelen, zouden in 2007 uitkomen. nosmile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op dinsdag 05 september 2006 09:57:25 schreef JoostG het volgende:

Ik heb gisteren met de DS van een kameraad gespeeld. Ben er nu vrij zeker van dat ik er ook eentje wil
yes.gif

Ik ben er alleen nog niet uit of het een Lite of een 'normale' wordt (dit was een normale en ik vond 'm prima).

Dan hebben we nu 2 twijfelaars rofl.gif

      

Thijs en JoostG kies gewoon de DS Lite en als je geld wilt sparen kies dan de normale DS.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op dinsdag 05 september 2006 16:26:07 schreef Thijs het volgende:

Mss haal ik hem donderdag al
smile.gif

En welke game neem je erbij? Vrijdag komt er nog een racegame uit (Micro Machines V4). Misschien iets voor jou?

Anders zou ik kiezen voor: New Super Mario Bros, Mario Kart DS of Nintendogs. Of nog even wachten en dan heb je Diddy Kong Racing. knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op dinsdag 05 september 2006 16:33:44 schreef Thijs het volgende:

ik overweeg Animal Crossing te kopen
knipoog_dicht.gif
....die andere spellen zijn ook wel leuk, alleen Nintendogs spreekt me niet zo aan
smile.gif

Ik gaf je ook een paar titels van populaire DS-games. Maar Animal Crossing blijkt ook een topper te zijn. Dus dat zou een goede en logische keuze zijn.

Link naar bericht
Deel via andere websites

AC:WW is wel iets wat je moet liggen. Ik kan me voorstellen dat niet iedereen het leuk vindt. Als je van actie houdt kan je idd beter Mario Kart DS kopen. En Nintendogs, mwah daar was ik al gauw op uitgekeken. Daarom heb ik 'm ook op eBay gezet knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb hier AC:WW en mij kan het niet zo lang intresseren, maar mijn vriendin is er helemaal gek van (figuurlijk dan puh2.gif)

Mario kart heb ik ook en die vind ik nu nog steeds erg leuk (ook via Nintendo Wifi connection is het erg leuk)

Maar een erg leuke game is ook new super mario bros. Echt old school in een nieuw jasje. Vond je in het NES en SNES tijdperk mario geweldig, dan is dit een game voor jou.

Ach eigenlijk zijn er zo veel leuke games, voor elk wat wils.

Zoals X_CyB3RmAsT3R al zegt, lees wat reviews en dan kun je vast wel een goede keuze maken. En je mag games ruilen binnen 24 uur voor als je toch de verkeerde gekocht hebt. (dit is bij de meeste gameshops en bart smit iig zo.)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op woensdag 06 september 2006 10:43:06 schreef Thorgrem het volgende:

Zoals X_CyB3RmAsT3R al zegt, lees wat reviews en dan kun je vast wel een goede keuze maken. En je mag games ruilen binnen 24 uur voor als je toch de verkeerde gekocht hebt. (dit is bij de meeste gameshops en bart smit iig zo.)

Maar als je dat doet, kies dan wel een goede tweede game uit. Want vaak mag je maar één keer ruilen. Toen ik dit een keer met een PC-game deed, werd ik beschuldigd van illegale praktijken... Ze dachten dat ik de games overbrandde. Met die tip hadden ze wel eerder mogen komen hamer.gif

Maar lees dus goed reviews door. En anders vraag je in de winkel of je het spel in de winkel even mag uitproberen. Dit mag vaak wel. In een kleine vijf minuten weet je of het spel iets voor jou is of niet. Bij twijfel het spel niet kopen. (of je moet geld over hebben yes.gif )

Link naar bericht
Deel via andere websites

Leuk nieuwtje van vandaag: De PS3 komt pas in maart 2007! En voor Japan en de VS zijn er slechts een half miljoen PS3's beschikbaar in november.......

Tel uit je winst, als je er van plan was er een te kopen, kies dan gewoon voor de Xbox 360 die kan hetzelfde (op BR na dan, maar daar is toch nog geen film op uit en is (nog) geen standaard).

Nintendo en Microsoft lachen zich vandaag helemaal suf geloof ik. Dit gaat Sony erg veel klanten kosten.

Edit: Misschien moet ik er bij vertellen dat ik een natuurlijk haat heb tegen sony sinds ze met de playstation Sega (als console maker) ten onder hebben laten gaan. Maar de bron is betrouwbaar het staat op elke game site en is door sony als persbericht naar buiten gebracht.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op woensdag 06 september 2006 14:07:43 schreef Thorgrem het volgende:

Leuk nieuwtje van vandaag: De PS3 komt pas in maart 2007! En voor Japan en de VS zijn er slechts een half miljoen PS3's beschikbaar in november.......

Tel uit je winst, als je er van plan was er een te kopen, kies dan gewoon voor de Xbox 360 die kan hetzelfde (op BR na dan, maar daar is toch nog geen film op uit en is (nog) geen standaard).

Nintendo en Microsoft lachen zich vandaag helemaal suf geloof ik. Dit gaat Sony erg veel klanten kosten.

Edit: Misschien moet ik er bij vertellen dat ik een natuurlijk haat heb tegen sony sinds ze met de playstation Sega (als console maker) ten onder hebben laten gaan. Maar de bron is betrouwbaar het staat op elke game site en is door sony als persbericht naar buiten gebracht.

Het is inderdaad zo. Trouwens voor degene die het bericht van Sony wil zien, moet hier klikken.

Maar dit zou echt dom van Sony zijn. De winkels kunnen zich hier helemaal op de Wii richten. En die gaat goed verkopen, mark my words. En de Xbox 360 moet gewoon veel goede games krijgen in het najaar en Sony is weg. Want wie heeft nou iets aan een next-gen console die 1,5 jaar (ongeveer) na de Xbox 360 komt. clown.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid