Spring naar bijdragen

Star Wars


Is star wars christenlijk verantwoordenlijk?  

2 leden hebben gestemd

  1. 1. Is star wars christenlijk verantwoordenlijk?

    • Ja
      30
    • Nee
      6
    • Weet niet
      3


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 135
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

De "boodschap" zag ik inderdaad als "tel je zegeningen in de eigen tijd".

STAR WARSSSSSSSSSSSSSSS!

Als ik mijn vriend het deuntje hoor neurien krijgt ie wel een por, die kan ik inmiddels dromen en dan gaat ie vervolgens niet meer uit je koppieknipoog_dicht.gif

Mijn vriend heeft me ingewijd (zal ik maar zo zeggen), in een zondag middag alle afleveringen kijken die 'uit' waren op dvd/ video en afgelopen zomer de aflevering gekeken die ik nog niet gezien had in de bios in Philadelpia. Die had iedereen nog niet gezien natuurlijkknipoog_dicht.gif

Ik vind de fantasie heerlijk en het leek me eerst helemaal niks, nu vind ik het zeker wel leukbig-smile.gifbig-smile.gifbig-smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Voor sommige fans is Star Wars een religie op zich.

Ik ben vooral liefhebber van de oude films, de nieuwe trilogy is duideljk zwakker. Toch iets te veel onboeiende of langdradige stukken, terwijl die oude trilogy eigenlijk 1 lange trip is.

Voor mij zijn de beste delen episode 5 en 6, daar tussenin zitten 4 en 3, en de minste zijn 2 en 1. Vooral episode 1 is onder de maat. episode 3 zit redelijk dichtbij het niveau van de oude films.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op donderdag 08 december 2005 11:03:21 schreef Gorthaur het volgende:

Ik hoop dat er zo'n verzamel iets komt. Van deel 1/6.

Of iig deel 1/3 (van deel 4/6 bestaat het nl. al)

Dat zal wel volgend jaar komen, als iedereen deel 1 t/m 3 los gekocht heeft... Maar ze doen nu bij 1 t/m 3 al direct dubbel DVD's dat was bij The Trology niet zo.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Blafemie!puh2.gif Star Wars is een van de beste filmseries allertijden. Het Star Wars-universum is tot op de dag van vandaag inspiratie voor tientallen artiesten. De creatie van George Lucas komt tot leven in vele boeken, tekenfilmseries, stripboeken en computergames. Ik vind het verhaal indringed en de actie prachtig (met als climax het gevecht tussen Obi-Wan en Anakin in III). Het is bijna perfect, Star Wars is gewoon de max!puh2.gif

Star Wars en de bijbel? Ik zie werkelijk geen enkel probleem.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Klopt.

Maar om de 1, 2 en (in het bijzonder) 3 optimaal te waarderen moet je eigenlijk ook bekend zijn met de Extended Universe. Lucas heeft erg op de creaties van vooral auteurs geleund om die trilogie vorm te geven en uit te breiden. De hele inhoudelijke kloon-oorlogen en de hele karakteropbouw van General Grievous is te vinden in die boeken. Vandaar dat veel mensen het maar niets vonden, ikzelf ben er minder negatief over.

Maar dat heb ik jou ook verteld toen we hem keken Ann! Je bent toch niet Oost-Indisch doof ofzo!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid