Spring naar bijdragen

Star Wars


Is star wars christenlijk verantwoordenlijk?  

2 leden hebben gestemd

  1. 1. Is star wars christenlijk verantwoordenlijk?

    • Ja
      30
    • Nee
      6
    • Weet niet
      3


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 135
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

De "boodschap" zag ik inderdaad als "tel je zegeningen in de eigen tijd".

In de profetie staat dat de Uitverkorende de Force weer in balans zal brengen. Uiteindelijk gebeurd dat door beide ordes (die allebei teveel gefixeerd zijn op een bepaalde kant van de Force) te vernietigen. Anakin is verantwoordelijk voor het vernietigen van beide uitersten en niet Luke.

Op de extra DVD die je bij Episode III krijgt is de documentaire 'The Chosen One' te vinden. Hierin zegt George Lucas zelf dat Anakin Skywalker de Uitverkorene is, dat maakt iedere discussie over dit onderwerp overbodig.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op de extra DVD die je bij Episode III krijgt is de documentaire 'The Chosen One' te vinden. Hierin zegt George Lucas zelf dat Anakin Skywalker de Uitverkorene is, dat maakt iedere discussie over dit onderwerp overbodig.

Die heb ik nog niet, anders had ik het ook niet gevraagd knipoog_dicht.gif. Toch eens gaan bestellen, maar ja dan ligt hij in NL en kan ik het niet controleren he knipoog_dicht.gif

Thanks anyway...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op donderdag 02 maart 2006 20:37:06 schreef markvand het volgende:

[...]

Roep je broer, die schiet hem neer.

OT: Welke episode is het beste? Ik vind episode III.

episode 3 van de eerste saga mag ik hopen want wat daar na kwam was huilen met de pet op voral het laatste deel

ewoks zijn COOOL .... als je die schopt maken ze een geluidjepuh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op donderdag 02 maart 2006 20:37:06 schreef markvand het volgende:

[...]

Roep je broer, die schiet hem neer.

OT: Welke episode is het beste? Ik vind episode III.

Van die pre delen ben ik het met je eens.

Maar van alles vind ik deel 6. Met daar vlak achter op plaats 2 episode 5. Daarna meet toch een stapje tussen, deel 4, daarna 3, daarna 1 en daarna 2.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb vandaag ook deel 2 van clone wars gezien (of beter gezegd, het laatste deel). Viel me op dat vriend Grievous toch een heeeel stuk sterker over komt dan in episode III.

Wel leuk dat je kunt zien waarom die knul zo brak rond loopt. Hoewel, in gevecht in III is die weer de oude. Dat is wel een beetje vaag.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
  • 1 year later...

Quote:

[...]

Vandaag nog naar gezocht bij de Mediamarkt. Ze hadden enkel alle delen los. Of zo'n box er komt weet ik niet.

er zijn toch al twee boxen? één met de oude trilogie, en eentje met de nieuwe? Als ze een nieuwe box maken, is dat wellicht gewoon een nieuw omhulsel met daarin ... twee boxen, namelijk de oude en de nieuwe smile.gif

oh, de oude films zijn de komende paar weken op tv. Woensdagavonden. Deel 4 was afgelopen week.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid