Spring naar bijdragen

[Boek] De hemel is zo echt


Aanbevolen berichten

Je zou bijna denken ... zo zonder die biefstukken maar: ^God´s huis staat nu bij de mensen. HIj zal bij hen wonen. Zij zullen Zijn volk zijn en Hij zal Zelf bij hen zijn. Hij zal alle tranen van hun ogen afwissen en er zal geen rouw meer zijn. Van verdriet, rouw en pijn zal gen sprake meer zijn. Dat hoorde bij de oude wereld en die is voorgoed voorbij. Hij die op de troon zat, zei ^IK MAAK ALLES NIEUW^ En HIj zei tegen mij (Johannes): Schrijf het allemaal op, want wat Ik zeg, is waar en betrouwbaar. (Openbaringen 21)

Wij zitten nog in de oude wereld, met alle zorgen, moeiten, angsten en pijn. Wat een fantastisch mooi vooruitzicht ligt er voor ons die op het bloed van Jezus Christus vertrouwen! Nog even en da nis het zover, voor die tijd hoeven we niet stil te zitten. Wij zijn kinderen met een Opdracht.

Jaspis

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 171
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:
Op donderdag 06 april 2006 23:49:15 schreef Tom het volgende:

Waarom is dat boek zo ongeloofwaardig maar vinden we teksten over mannen in witte jurken uit alle volkeren die staan te zingen doodnormaal en geloofwaardig?
hamer.gif

Tom in een witte jurk zou wel eng zijn ja devil.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

widegrin.gif Een lekker koppie heb je niet Tom, als dat je pasfoto is, daar maakt een witte jurk niets beter van. OK over smaken valt te twisten.... Mijn Duits is niet echt goed - Umwertung aller Werte - ik dacht dat dat zoiets te betekenen had als het omgooien van alle waarden -chaos dus. Zoiets als in Irak gebeurd. Ik heb even mijn woordenboek erbij gepakt en de juiste vertaling is HERWAARDERING VAN ALLE WAARDEN. Dat is een hele mooie, dat kwam Jezus Christus de mensheid bekent maken, dat het allemaal even anders gaat als de maatschappij(of geest van de wereld)aan waarden heeft vastgelegd. Daarom liepenlopen veel mensen vast met Hem. Terwijl de wereld mislukten en zwakken uitkotste, zocht en zoekt Hij die juist op, mogen ze zelf op de beste plaats bij Hem zitten. Niet automatisch maar via Zijn weg zoals Hij die in de bijbel heeft te kennen gegeven. Die bijbel is ook de maatstaf waarop een christen zaken beoordeelt of toetst. Heb je gelijk een antwoord op je vraag Tom, en of ze er allemaal met witte jurken rondlopen...er staat wel een verwijzing in de bijbel over witte kleding maar dat zal symbolisch bedoeld zijn voor reinheid - gezuiverd.

UMWERTUNG ALLER WERTE : Jezus over de dominees en theologen (farizeeërs) van toen: Hun godsdienst is waardeloos.Ze houden zich alleen maar bezig met menselijke wetten en niet met de wet van God. (Mattheus 15:7)

Over je liner vriendschap: Heb je naaste lief als jezelf. Dat is iets anders als de eis aan je naaste om jou lief te hebben zoals je jezelf lief hebt.

Jaspisbye.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb niet de bedoeling om iemand

aan te vallen hamer.gif, maar om te

waarschuwen voor duivelse sluwheid,widegrin.gif

men zou nu kunnen zeggen als je

het onderstaande commentaar leest

dat er in het oude testament diverse

uitzonderlijke dingen staan maar deze

zijn niet in overeenstemming met de

dingen die zij zegt te hebben beleeft.

Deze vrouw, beste mensen is een grote

fantast of ze is Zwaar bezet door demonen,

of allebei, dit hele boek straalt

hoogmoed en zelfkwelling uit, maar geeft

ook het occultisme goed weer.

Ik heb zelf ook in het occulte gezeten,

en kom in dit boek dingen tegen die ik

ook zelf heb ervaren.

Citaat:

Ze spreekt over de eindtijd, waarin degenen

die de Heer kennen voor altijd met Hem

verenigd zullen worden. Wanneer dit gebeurt,

zullen wij ons aardse lichaam verruilen

voor een onverderfelijk, hemels lichaam.

Telkens wanneer ik met Jezus naar de hemel ging, gebeurde dit met mij. God gaf me dan een nieuw lichaam; een lichaam waarin ik bijzonder veel leek op mijzelf toen ik nog een tiener was. Soms vond deze transformatie plaats op een strand ergens op aarde, waar Hij mij mee naartoe nam. Bij andere gelegenheden werd ik al met mijn onsterfelijke lichaam bekleed terwijl ik nog in mijn slaapkamer thuis was.

Commentaar:

Deze bovenstaande dingen die zij hier suggereert zijn onmogelijk, want NIEMAND krijgt zijn verheerlijk/verandert lichaam eerder dan dat Jezus op de wolken terug komt om de Zijnen op te halen, ook de reeds in Christus gestorvenen horen hierbij, dit staat duidelijk in de Bijbel, en ook zij valt hier onder.

Want dit wordt een eenmalige gebeurtenis, men kan niet meer in zijn aardse stoffelijke staat terug keren als men eenmaal een verheerlijkt lichaam heeft gekregen.!

De bijbel leert ons duidelijk dat dit bij de laatste bazuin gebuurt.!!!

Verder is het zo dat dit boekje alleen over haar zelf gaat en het feit dat ze zo'n speciale dochter is, is een onvoorstelbare zelfverheerlijking waar de duivel ook al last van had.

Citaat:

Tijdens deze ervaringen was ik zowel deelnemer als toeschouwer, Ik was in staat om alles te zien -alles wat er met mij gebeurde- met de ogen van mijn aardse lichaam.

Commentaar:

Bovenstaande gebeurtenis kan ook niet, want als zij in een getransformeerd lichaam veranderd zou zijn, dan is haar aardse lichaam dus opgeheven en haar geest zou dan in haar nieuwe getransformeerde lichaam aanwezig zijn, omdat het aardse lichaam is getransformeerd is er dus op dat moment alleen nog het getransformeerde lichaam. Dus zijn er GEEN twee lichamen.!!!!!!!

Dus wat zij daar suggereert is absoluut onmogelijk, ze kan dus met haar zogezegde aardse lichaam niets meer zien.

Wat zij hier beleefd is alleen mogelijk in de demonische wereld, voor iemand die zwaar is bezet.!!!!!

Haar zogenaamde getransformeerde lichaam is niets anders dan een demon die aan de in haar wonende demonen de dingen laten zien, die haar zogenaamde getransformeerde lichaam meemaken.

Ik heb in de demonische wereld dingen meegemaakt en er ook veel over gelezen, en iemand voor een half jaar in huis gehad die de hemel en de hel heeft gezien, en die ervaringen stroken niet met wat zij ons probeert wijs te maken.

Ook zijn er nog de 'wonderdans' en de 'Offerdans'.

Misschien is een 'regendansje' ook nog iets voor haar. Of hoort deze enkel thuis in Afrika? En, oh ja, op blz 242 is de 'wonder dans' plotseling veranderd in de 'wonder-werk-dans' , 'de heer' houd van veranderingen.

De gedachte dat de 'wonderdans' ook wonderen zou voortbrengen was zeker niet te handhaven want op blz. 246 heeft zij hem plotseling afgeschaft. Ze verteld niet wat 'de heer' hier van vindt, hij had zeker ook geen belangstelling meer !!!!

En dan de uitverkiezing van meneer Busch, dat hij zo'n verschil zou uitmaken voor de Christenen. !!

Nou dat hebben we al gemerkt zeg, wat een duivels manneke, je mag in het leger al niet meer in de naam van Jezus bidden of iets uit spreken, Christelijk? Verre van dat.

Dan hebben we nog het verhaal van alle lichaams-sloten, Citaat:

'Drieëndertig keer ontsloot Hij de verschillende delen van mijn lichaam, die Zijn voorbereidend werk nodig hadden' 'Sommige van mijn 'lichaams-sloten' moesten zeven keer 'ontsloten' worden tijdens elke sessie'.

Commentaar:

Dus 33 sessies x 7 = 234 sloten. Een inbreker zou er wanhopig van worden.

Toch zou men zich kunnen afvragen waarom 'de heer' zo lang werk had om die sloten open te krijgen.

Citaat:

De laatste sleutel en het slot waren de grootste die ik ooit had gezien. Hij vertelde mij dat deze sleutel mijn hele lichaam zou 'ontsluiten'.

Commentaar:

'Hij' had dan toch direct die laatste sleutel kunnen gebruiken?

Ze heeft toch schijnbaar een andere 'heer' dan heel veel andere Christenen.

Mijn Heer heeft alles volbracht aan het kruis, en wij hebben geen last van al die lichaams sloten op, of aan ons Lichaam.

Het enigste waar een christen nog last van kan hebben, is dat hij of zij nog bezet is door demonen, en daarom heeft Jezus, ons de autoriteit gegeven om deze lastposten eruit te drijven in Zijn Naam.

En dit verhaal van deze lichaams sloten is pure ONZIN.

Ook gebeurde het tijdens deze zogenaamde ontsluitings sessies dat haar lichaam van de ene naar de andere positie werd gebracht door 'hem' zo verklaard ze op blz. 174 Citaat:

Hij deed bijvoorbeeld mijn lichaam oprijzen van een liggende positie naar een zittende en Hij deed mij van bed afkomen en op de vloer staan. Dit gebeurde allemaal onder de kracht van de Heilige Geest en niet door mijn eigen kracht. Al dit ongebruikelijke 'lichaams-werk' maakte me heel erg moe, omdat Hij maakte dat mijn lichaam knielde en weer op stond, met intervallen van zeven keer, opnieuw en opnieuw.

Commentaar:

Dit soort dingen doet de Heilige Geest echt niet, dit is het werk van demonen die er om bekend staan de mens uit te putten wat hier ook het geval is, als iemand in de Kracht van de Heilige Geest is, heeft hij geen enkele last van dit soort vermoeidheids verschijnselen, dit is wel inherent aan demonische uitingen dit altijd misbruik maken van de menselijke krachten die in het gebruikte lichaam aanwezig zijn.

Als de kracht van de Heilige Geest op mij is dan voel ik me veel beter als ooit te voren en heb ik geen enkele last van vermoeidheid.

Citaat

Op blz. 171 staat dat haar lichaam soms onzichtbaar werd, soms werd haar lichaam bewogen in een vorm van een kruis, en dan ademde 'hij' 'zijn' adem in haar mond en neus.

Commentaar:

Dit doet me toch sterk denken aan mond op mond beademing die gegeven werd op EHBO cursus, ik wist niet dat 'de heer' daar ook al les in gaf.!

En dan........ last but not least for to day........... De zalving met de 85 flesjes of waren het ovale vaten?, het zouden ook nog wel eens flessen kunnen zijn alhoewel,..... die Engel droeg maar èèn fles.......... en dan al die kleuren, het lijkt wel op kleuren therapie, daar zou je bijna van beginnen te kreunen, of was dit kreunen al voor de flesjes ?

Het kreunen was niet van de inspanning, want het draaien van haar lichaam gebeurde automatisch door “de heer†dus daar word je niet moe van, maar ja het zou misschien wel kunnen komen omdat 'de heer' haar handen gebruikte om haar GEHELE lichaam aan te raken, het lijkt wel op een sensueel gebeuren, vooral als je iets verderop leest dat 'de heer' ook haar rug zalfde, en ze ging automatisch op haar buik liggen, dan zou je toch meest denken dat dit alles in de naakte staat zou dienen te gebeuren, want anders ben je enkel en alleen maar de kleren aan het zalven.!!!!

Het zou mij dan ook niets verbazen als hier enige zeer grote onreine geesten in het spel zijn in plaats van 'de Heer',....... en 'de heer' die zij ervaart is denk ik zelf ook niet zo erg rein.!

Maar de ovale VATEN die er uit zien als KLEINE parfum flesjes, daar kan ik me echt niets bij voorstellen.

Citaat :

De Heer gebruikte mijn handen om elk deel van mijn lichaam aan te raken: van mijn kruin tot mijn voetzolen, opnieuw en opnieuw.

Citaat :

Ik heb niet echt controle over mijn handen of enig ander deel van mijn lichaam.

Commentaar: Ook dit soort dingen gebeuren als men door demonen bezet is, ik heb dit zelf ook

meegemaakt net na mijn bekering, mijn handen en armen gingen automatisch bewegen ondanks dat ik dit niet wilde , er zijn toen verschillende demonen bij mij uitgedreven en toen was het

probleem over.

Citaat :

Deze kostbare olie kwam in ovale vaten die eruit zagen als kleine parfumflesjes. De flesjes hadden veel verschillende kleuren.

Citaat :

en heb gezien dat Hij in totaal 85 flesjes zalfolie over mij heeft uitgegoten.

Citaat :

Al deze flesjes hadden een dop, behalve de laatste.

Citaat :

Elke keer dat Hij die zalfolie over mij uitgoot, zei Hij mij de kleur van het flesje te onthouden .

Citaat :

Bij andere gelegenheden goot Hij slechts olie uit één fles .

Citaat :

Wanneer de Heer zei: 'Ik giet dit uit over je rug,' dan reageerde mijn lichaam door op mijn buik te gaan liggen, dit alles onder de kracht van de Heilige Geest.

Citaat :

Op sommige nachten, terwijl de Heer aan mijn lichaam en handbewegingen werkte, werd mijn fysieke lichaam donker en koud.

Commentaar : Hoe kan een lichaam donker en koud worden als Jezus met het lichaam bezig is?

In Hem is Geen duisternis/donker en ook geen koudheid, een lichaam wordt enkel koud

als men dood gaat of als er doods machten in iemands lichaam aan het werk zijn.

Citaat :

Bij andere gelegen­heden werd mijn hele lichaam onzichtbaar terwijl de Heer met Zijn voorbereidende werk bezig was.

Commentaar: Moeilijk voor “de heer†om zijn werk voort te zetten.

Ook hier zijn demonische machten aan het werk, want De Heer Jezus maakt niet iemand

zomaar onzichtbaar, dit soort dingen gebeuren enkel en alleen onder demonische invloed.

Citaat :

Soms werd mijn lichaam bewogen in de vorm van een kruis en Hij ademde Zijn adem in mijn mond en neus.

Echt demonische activiteiten, niet te geloven dat een wedergeboren Christen dit boek heeft vertaald, een wedergeboren Christen zou toch iets meer inzicht en onderscheiding in dit soort dingen dienen te hebben.!

En op zijn website zijn de reacties die hij geeft nu ook bepaalt niet wat je van hem zou kunnen verwachten.

Beste mensen mocht U als christen tekort aan Geestelijke onderscheiding hebben VRAAG dan aan God; Vraag : Hemelse Vader ik vraag U in de Naam van Jezus om de gave van onderscheiding der geesten. Blijf net zolang bidden totdat U zeker weet dat U die gave van Hem hebt ontvangen.

U hebt het allen ZEER hard nodig in deze laatste dagen!!!!!!!!!!!!!

Nog meer weten mail naar: algemeen40@home.nl

Link naar bericht
Deel via andere websites

Even een klein puntje waar ik op wil reageren zonder het topic te hebben doorgelezen, Doorgaans zie ik argumentaties die als 'versterking' het woordje 'zo' in deze context erin hebben staan als wanhopig en onbetrouwbaar. 'De hemel is echt' klinkt naar mijn mening veel beter en betrouwbaarder.

Ik bedoel dat de manier dat het woordje zo gebruikt woord als versterkend, Alsof dat het echter maakt. Dat doet het naar mijn mening niet. Het maakt alleen de intentie de echtheid over te brengen wanhopiger naar mijn mening.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoi,

Choo Thomas begint haar relaas op pagina 15 met een referentie naar Larry Randolph. Deze pastor voorspelde dat Choo de dromen, visioenen en inzichten zou ontvangen. Terwijl Larry Randolp sprak begon het lichaam van Choo te schudden en te beven....

Handig om meer te weten over deze inspirator. Onlangs las ik het boek van Henk Bakker: 'Zij hebben lief, maar worden vervolgd.' (Boekencentrum 2005) Op pagina 183 vertelt hij iets over deze Larry Randolph. Hij citeert uit het Power Magazine van 1997:

De spreker Larry Randolph meldde dat hij een 'face to face'- ontmoeting met God heeft gehad en dat de gemeente dezelfde onmoeting met de levende God tegemoet kon zien. 'Ik spreek over iets dat veel verder gaat. Ik spreek over een volledige 'face to face'ontmoeting met Jahwe...(...)Eén keer in mijn leven heb ik God op deze wijze ontmoet. Nu gaat u theologisch met mij in discussie(...) maar ik had op een avond een bezoek dat ik nauwelijks in woorden kan weergeven. Het waren twee gescheiden wezens, de Zoon en de Vader. Nou, misschien gelooft u in de 'één Godheid', dat is prima, u kunt ermee doorgaan zoals u wilt. Ik had in ieder geval die ontmoeting. En ik zag twee afzonderlijke wezens, de Vader en de Zoon.(...) Laat mij u vertellen wat mij overkwam. ik zat midden in de charismatische heisa, ik bedoel, we gingen tekeer!Diensten tot 3 uur in de nacht, de zalving die uit onze schoenen liep, op de grond liggen voor zo'n vier uur lang per keer, weet je wel. Engelen die zongen, goedstof dat rondvloog, genezingen die plaatsvonden. Ik bedoel het was fenomenaal, fenomenaal, fenomenaal! Ik verliet 's avonds die gemeente(...).Dus ik rijd helemaal naar huis(...) en ik leg mijn hand op de portierknop om uit te stappen. Onmiddellijk(...)was ik ineens in een andere wereld. Boem! Ik wist dat ik in de problemen kwam toen ik dat gevoel voelde. Ik zei Oh,oh! Want plotseling waren mijn ogen open voor het universum. Voor alles zag ik de moleculen in de ...Ik bedoel(...),ik kon zien, ik bedoel,...het was alsof ik in röntgen kon zien.(...) Ik was bang om omhoog te kijken, en toe ik het deed, ik weet niet hoe ik het u uit moet leggen, maar ik zag God op zijn troon. Nu was alles om mij heen blauw. Dankzij dat visioen weet ik dat Gods kleur blauw was.(...)Ik voelde me alsof ik verdronk. Mijn hoofd kon niet goed werken omdat ik dronken was. Mijn hoofd wilde niet overeind blijven, mijn armen, ik kon de deur niet bereiken.(...)Ik keek omhoog in dat blauw(...) en zag God nu niet als een duidelijke gestalte. De Heer gad mij één blik. Het duurde een leven lang.(...)En wat ik zag was God die op zijn troon zat.(...)Ik zag die God daar zitten. En wat Hij deed...Dit is wat God deed. En dit is geen visioen, zomaar een visioen, maar dit is een werkelijke ervaring. Voor dat moment in de tijd verliet God iedere gedachte die Hij had, iedere visie die Hij had, alles wat Hij had om voor maar één seconde naar mij te kijken. Concentreerde alles in zijn hart op mij voor maar één seconde, en toen Hij dat deed en zijn hoofd draaide draaide het hele universum met Hem mee.

Nu de bijbel: 1 Tim. 6:16 en Johannes 1:18

'Hij alleen is onsterfelijk en Hij woont in een ontoegankelijk licht; geen mens heeft Hem ooit gezien of kan Hem zien.

'Niemand heeft ooit God gezien, maar de enige Zoon, die zelf God is, die aan het hart van de vader rust, heeft Hem doen kennen.'

Met deze pastor begint Choo Thomas haar boek, zij basseerd haar visioenen op zijn profetie. Niet zo zuiver lijkt mij.

Jaspis

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 months later...
Gast Anon_phpbb

Wat betreft het boek 'De hemel is zo echt' kan ik u het volgende mededelen:

Handelingen 13:38-41

38 moet dus weten, broeders en zusters, dat het dankzij Hem is dat aan u de vergeving van de zonden verkondigd wordt; iedereen die op grond van de wet van Mozes geen vrijspraak kon krijgen,

39 wordt door Hem geheel vrijgesproken, mits hij gelooft.

40 Zorg daarom dat op u niet van toepassing wordt wat door de profeten is gezegd:

41 “Kijk, spotters, sta verbaasd en ga te gronde, want Ik breng in jullie tijd iets tot stand

dat je niet zou geloven als het je verteld werd.â€

Wie een oor heeft, die hore, wat de Geest tot de gemeenten spreekt.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hé, daar komt weer een leuk topic bovendrijven. Ben eigenlijk benieuwd hoeveel levensveranderende invloed dat boekje nog heeft. Ik las dit bovengedreven topic door en toen viel mij ineens iets op.

Wat Choo Choo namelijk vertelt, lijkt eigenlijk verdacht veel op het standaardbeeld die andersgelovigen soms van het christendom hebben. Een hemel vol luxe, een hel met vlammen en het beeld van een God die iedereen de hel ingooit die niet Zijn regeltjes opvolgt.

Het is het wat karikaturale beeld van het christendom dat weleens gehoord wordt. Alleen die woestijn is nieuw. Hieruit kunnen we dus concluderen dat andersgelovigen tóch gelijk hadden met hun scepsis, als we Choo Choo moeten geloven. Vreemd eigenlijk dat fans van het boek het karikaturale niet herkennen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Serena zal bedoelen dat er onheil wordt aangezegd aan diegenen die spotten met het woord van God. Zo staat het in Handelingen. Ze maakt de fout om bijbels gefundeerd commentaar (op speciale / buitengewone gebeurtenissen) onder dezelfde noemer als spotten te plaatsen. Die vlieger gaat dus niet op. We hebben als christenen zelfd de opdracht van God om alles te toetsen aan Zijn Woord. De satan zou anders vrij spel hebben in het geval er 'check' plaats kan vinden. De vervloeking betreffende het ten gronde gaan mist hier dus zijn doel.

Groeten van Jaspis

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Op maandag 24 juli 2006 10:53:10 schreef Jaspis het volgende:

Ze maakt de fout om bijbels gefundeerd commentaar (op speciale / buitengewone gebeurtenissen) onder dezelfde noemer als spotten te plaatsen.

of ze bedoelt juist dat het fout is om te spotten met het boek... welke van de twee het is haal ik er niet helemaal uit eigenlijk

Link naar bericht
Deel via andere websites

ik heb me speciaal laten inschrijven om hier iets van te zeggen. ik heb niet deze hele discussie gelezen dus ik hoop niet dat ik iets vertel wat al eerder is verteld maar is het niet waar dat er in de bijbel staat dat er in de eindtijd meer visioenen e.d zullen komen? je kun toch wel bijna met zekerheid zeggen dat we in de eindtijd leven. ik geloof in dit verhaal en ik geloof ook echt dat choo thomas dit heeft mee gemaakt. Van sommige dingen stond ook ik even raar te kijken maar ik denk niet dat ze dit zomaar uit haar duim zuigt. Ik zie ook niet waarom de duivel hier iets mee opschiet als het wel van hem afkomstig is. Door dit boek is mijn geloof zo ontzettend veel gegroei. Ik ben nog niet zo heel lang bekeerd en dit heeft de vlam nog eens extra aangewakkerd. Wat zou de duivel daar mee opschieten? Vooral als je ziet hoe zij de hel beschrijft. ik vat het niet.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Door de Da Vinci Code is mijn geloof ook gegroeid smile.gif

Beetje gemeen om te antwoorden, maar wel de waarheid. Toch ben ik ver vrij zeker van dat DDVC niet echt christelijk verantwoord is.

Indien je geloof gaat groeien van een boek dan wil dit niet automatisch zeggen dat het boek van God komt.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op woensdag 26 juli 2006 23:27:25 schreef eyda het volgende:

ik heb me speciaal laten inschrijven om hier iets van te zeggen. ik heb niet deze hele discussie gelezen dus ik hoop niet dat ik iets vertel wat al eerder is verteld maar is het niet waar dat er in de bijbel staat dat er in de eindtijd meer visioenen e.d zullen komen? je kun toch wel bijna met zekerheid zeggen dat we in de eindtijd leven. ik geloof in dit verhaal en ik geloof ook echt dat choo thomas dit heeft mee gemaakt. Van sommige dingen stond ook ik even raar te kijken maar ik denk niet dat ze dit zomaar uit haar duim zuigt. Ik zie ook niet waarom de duivel hier iets mee opschiet als het wel van hem afkomstig is. Door dit boek is mijn geloof zo ontzettend veel gegroei. Ik ben nog niet zo heel lang bekeerd en dit heeft de vlam nog eens extra aangewakkerd. Wat zou de duivel daar mee opschieten? Vooral als je ziet hoe zij de hel beschrijft. ik vat het niet.

Vergelijk gewoon openbaringen met dat boek en je ziet toch wel enig verschil, denk ik?

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid