Spring naar bijdragen

Muzikale (her-)ontdekkingen


Aanbevolen berichten

Naam: The Duhks

Style: folk-rock-Celtic-old time-bluegrass-contemporary-Latin-French Canadian-gospel

Beetje als: Geen idee, vrij uniek (zie "style).

Luister: Heb zo geen link maar zoeken op 'duhks' op youtube doet wonderen engel.gif

Christelijk (dus of de band/artiest uit christenen bestaat): Geen idee maar ze zingen gospel, dus ik denk het wel.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 529
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

[...]

Ons doel is de horizon

We reizen de zon achterna

Verlangend naar de geboortegrond

De Rijn leidt ons nu huiswaarts.

Ze komen terug van weggeweest, poekie ;p Aside from that, ik vind Heidevolk niet leuk. Eerst wel. Toen niet meer.

Aha, teksten lezen denk ik dan maar in het vervolg.

Heidevolk is alleen live leuk, altijd lamme zuipbende, de pit is altijd grappig dan ^^

Link naar bericht
Deel via andere websites

Naam: Onmyo-Za

Stijl: JRock/Metal?

Link: MySpace

Christelijk: Nop

Christelijk verantwoord: Mjaa, vast wel... Succes met het vertalen van de lyrics knipoog_dicht.gif.

Naam: Sinergy

Stijl: Female Fronted Metal?

Link: MySpace

Christelijk: Nee

Christelijk verantwoord: geen flauw idee, vast niet...

Ik kende Sinergy wel al, maar nog niet enorm goed... Nu dus wel :0.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...

Naam: Maximum The Hormone

Stijl: J-Rock

Link: klik

Christelijk: nee

Christelijk verantwoord: waarom staat deze er tussen? dat moet ieder voor zich bepalen.

Die kennen mensen vast wel die Death Note kijken ^^

Naam: Astral Sleep

Stijl: Doom Metal

Link: klik

Christelijk: nee

Christelijk verantwoord: waarom staat deze er tussen? dat moet ieder voor zich bepalen.

Ja, normaal ben ik niet zo van de doom, maar dit bandje sprak me wel aan ^^

Aanrader is het nummer "Angel", wat vaak door een misvatting gezien wordt als een nummer van Type O Negative (wat een meesterlijke band is trouwens ^^)

Link naar bericht
Deel via andere websites

O, nu ik! big-smile.gif

Naam: Mika

Style: Beetje pop, beetje dance, beetje van-alles-wat; te origineel om in een hokje te stoppen big-smile.gif

Beetje als: Een mix van Robbie Williams, Gilbert O'Sullivan, Freddie Mercury, Jake Shears (Jackson 5), Bee Gees, Village People, Pet Shop Boys

Christelijk: Nee, maar de muziek is wel redelijk Christelijk verantwoordt puh2.gif

Luister: Any other world Lollipop Love today My interpretation

Omschrijving: Ontzettende vrolijke en heel mooie muziek, waar je happy en ook wel rustig van wordt knipoog_dicht.gif. De liedjes zitten heel goed in elkaar en de teksten zijn ook super goed.

Ennn... hij kan met zijn stem wel 4 octaven halen puh2.gif.

mika_f.jpg

Edit:

klassiek stuk van Mika.
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid