Spring naar bijdragen

Het Luide Loodsfeest.


Aanbevolen berichten

Na een zooi kroegen en een fabriek brengt onze eeuwige kruistocht op zoek naar gerstennat en bastonen ons op deze plek, Een lang verlaten loods. We hebben zwaar arsenaal ingezet en construeren een bar en plekken om te relaxen en drank te nuttigen. We installeeren een oude muziekinstallatie die we onderweg hebben opgepikt en hebben de tijd van ons leven. Welkom in de Luide Loods, Waar metaal en gezelschap het enige is dat telt.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 240
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:
Op zaterdag 08 april 2006 23:55:14 schreef Michiel het volgende:

[...]Palm
party.gif

Verder breng ik dan graag de tijd door aan de rand van de bar, alwaar het gezellig druk aan het worden is.

Hmm, ik heb allen nog HJ, tripple in de aanbieding.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Michiel, you read my mind.

DJ, zet eens wat muziek op! Het is wel nogal melig gedoe (die ene cd die ik er van ken toch) maar ik ben dan ook niet zo metalerig, maar je mag altijd beginnen met Tiamat.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zaterdag 08 april 2006 23:51:47 schreef Iriacynthe het volgende:

Waaaah, vinden jullie Dani Filth ook zo'n enorme spetter? Oeps, sorry, ik zit nog in hysterische pubermeisjes-mode van het andere topic.
widegrin.gif

Doe mij maar een fruitsapje.

hoezietie eruit dan? DAN KEN JE ORLANDO NOG NIET! OF DANIEL RADCLIFF! Dat zijn pas echte spetters...

(srry mods moest ff)

Nu ga ik weer BOT!

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid