Spring naar bijdragen

gothic?


gothic  

  1. 1. gothic

    • en dat is?
      8
    • stom!
      41
    • leuk!
      53


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 608
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Ik vind de jurken echt prachtig. Ik heb een gothic gala jurk, maar ze zijn zo onpraktisch om vaak te dragen en het is ook niet echt mij. Vind het wel bij vrouwen mooi, maar bij mannen vind ik dat leer niet staan(al heel soms wel, maar ken er weinig). De muziek vind ik ook mooi, maar ik luister heel veel soorten muziek. Van withen temptation vind ik de oude albums erg mooi(de nieuwe zijn saaipuh2.gif).

Link naar bericht
Deel via andere websites

ok ik geef het toe ...ik verveel me en op dit soort stellingen krijg je altijd leuke reacties...nu mijn echte mening: ik weet niet of gothic van satan is...het is denk ik hoe mensen er mee om gaan en het is iets wat iedereen voor zich zelf uit moet maken...ik voel me er alleen niet gemakkelijk bij, maar mss ligt dat aan mij

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op donderdag 20 april 2006 21:09:31 schreef Thijs het volgende:

de fascinatie met de dood en dat soort dingen

het is niet dat iedere gothic een fascinatie met de dood heeft, een gothic word eerder gothic genoemd door de kleding en muzieksmaak, en niet door de fascinatie met de dood, wat misschien wel een aantal gotics zullen hebben, maar echt niet allemaal.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op donderdag 20 april 2006 21:12:17 schreef Thijs het volgende:

ok ik geef het toe ...ik verveel me en op dit soort stellingen krijg je altijd leuke reacties...nu mijn echte mening: ik weet niet of gothic van satan is...het is denk ik hoe mensen er mee om gaan en het is iets wat iedereen voor zich zelf uit moet maken...ik voel me er alleen niet gemakkelijk bij, maar mss ligt dat aan mij

je zat gewoon wat te stangenpuh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op donderdag 20 april 2006 20:59:32 schreef Meneer Theemuts het volgende:

wat kun je onder gothic verstaan.. tegenwoordig heerst de verwarring met zogenaamde poseurs.. 13 jarige kinderen die marilyn manson als hun held beschouwen..

CoF is nog meer in (en HIM) *is weer eens naar het centrum geweest*

Echt het is of Hardcore-to-the-bone of zwarte geschilderde ukjes met bandshirts, heartagrammetjes en CoF. Ik zet dan altijd mijn muziek nog harder zodat je het kunt horen. Het blijft leuk om te zien hoe ze dan kijken. Ik zie er on-metal uit.

En om dan met knallende Edguy langs te lopen big-smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op donderdag 20 april 2006 21:58:48 schreef Ka het volgende:

Hebben Christenen ook niet een fascinatie voor de dood?

Nou een fascinatie klinkt misschien te overdreven. noparty.gif

Maar 't is meer dat christenen er wat minder bang voor zijn, omdat ze 'weten' waar ze heen gaan, dus kan je er makkelijker over praten, en soms er naar kunnen verlangen.

Ik spreek niet uit ervaring.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid