Spring naar bijdragen

Bandshirts


Aanbevolen berichten

Hey mensen, dragen jullie wel eens bandshirts (van Christelijke bands)? En zo ja, wat voor reactie krijgen jullie daar meestal op? Zo nee, waarom niet? widegrin.gif

Ik ben zelf op zoek naar een bandshirt van de Christelijke powermetalband Theocracy. Waar kan ik die vinden voor een goedkoop prijsje(2ehands of nieuw)? Of heb je die zelf liggen? laat het me weten big-smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 147
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Ik draag geen band-shirts omdat:

1. Ik breder luister dan alleen metal en ik geen zin heb in het: maar jij luisterd toch alleen maar metal imago.

2. Mijn ouders vinden het vast niet hip.

3. Ik vind het vaak aardig duur.

Maar als ik getrouwd zou zijn (of lak aan alles heb of ik op kamers woon), of ik zie een aardig neutraal shirt van een leuke band dan ga ik hem wel dragen denk ik (TSTGU-Legion-shirt) en als ik een Sirenia-shirt zie ga ik hem ook kopen puh2.gif

In een Theocracy-shirt zou ik niet gaan lopen, dat lijkt net alsof je voor Theocracy bent.. (stem SGP!!!) puh2.gif

*move muziek engel.gif*

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op woensdag 26 april 2006 14:48:01 schreef Skywalker het volgende:

[...]

....En wat zou dat uitmaken?
widegrin.gif
Enne...wat vinden ouders WEL hip tegenwoordig
knipoog_dicht.gif

Ik heb geen zin om mijn ouders tegen de schenen te stoten. (houd dus in: geen lang haar, geen bandshirts, geen concertbezoek). Ik vind het nog steeds geen ramp.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb geen bandshirts... mijn shirts moeten vooral mooi zijn, van een band is het 2e. Dus als een band enorm mooie t-shirts heeft, wil ik er best 1tje kopen, maar dan moet ik ook achter de band op zich staan; ik moet het goede muziek vinden.

Heb wel eens het idee gehad om een 'Nou En' shirt te kopen. En verder heb ik geen christelijke bands waar ik heel erg enorm fan van ben smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat staat er op die bovenste? 't Lijkt offie van u2 is, maar ik heb nog nooit zo'n shirt gezien van u2. En die onderste is sowiso mooi, al was het alleen al om de woorden die er op staanbig-smile.gif

edit: de bovenste is van TSTGU, ik kon het toch wel zien smile.gif Lijkt wel erg veel op U2: die rode strepen en die zonnebrillen knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb iig een Soulfly shirt en een Insane Clown Posse shirt (van die laatste ook een tattoo, dus da's vrij permanent).

Verder moet ik nog ergens een Papa Roach shirt hebben en nog tal van andere band-shirts waarvan ik niet meer weet welke het zijn. Een paar jaar geleden liep ik alleen maar in band-shirts.

*edit: en ik bedenk me opeens dat ik een POD shirt heb. Da's dan wel weer christelijk widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op woensdag 26 april 2006 17:23:51 schreef zouteloos het volgende:

kben op zoek naar een leuk shirt van Rhapsody, jammer genoeg kan ik alleen eentje vinden met een belachelijke opa-met-nepkroon erop, niet echt cool
boosrood.gif

Beetje respect voor dá king hoor! maar rhapsody heeft weinig merch smile.gif

109649a.jpg

110900a.jpg

109200a.jpg

clown.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb een shirt van DCtalk (da's weer even een ander genre dan de bands die ik hier tot nu toe voorbij heb zien komen knipoog_dicht.gif). Paar jaar terug uit Amerika laten komen, via eBay. Ik heb het alleen aan op relaxdagen, want het is zo'n zwart flodderding... niet echt vrouwelijk dus! Het leuke is dat het een shirt is van een tour, lijkt het net of ik er ook bij was smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb nog ergens een metallica shirt liggen die ik al jaren niet meer gedragen heb. Uit de tijd toen metallica nog goede muziek maakte, en ik die band wat bijzonder-der vond als ik nu doe (hoewel ik die muziek nog steeds leuk vind en soms luister, daar niet van.)

Ik draag de laatste jaren shirts van bands die de meeste mensen niet kennen en waar de meeste mensen niet eens van weten dat het een band shirt is.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op donderdag 27 april 2006 20:07:19 schreef Gorthaur het volgende:

Ik draag de laatste jaren shirts van bands die de meeste mensen niet kennen en waar de meeste mensen niet eens van weten dat het een band shirt is.

dat zijn vaak wel de mooiste band shirts big-smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid