Spring naar bijdragen

Bandshirts


Aanbevolen berichten

Quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 19:53:26 schreef MetalxSlut_ het volgende:

Ik heb geen christelijke bandshirts

Maar wel shirts van

- Metallica

- Dimmu Borgir

- Cradle Of Filth

- Within Temptation

- HIM

- Opeth

- 1349

- Dark Funeral

Zeggen jullie misschien niks..

Ik ken ze allemaal. Erg mainstream bands.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 147
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:
Op zondag 11 juni 2006 18:06:30 schreef *nath* het volgende:

mijn bandshirts:

MxPx , gekocht op het concert (kan er geen foto van vinden)

Good Charlotte, besteld uit de VS (geen foto)

Good Charlotte, gekocht @ concert

Good Charlotte vest

Sacred Life shirt(geen foto)

Sonata Arctica shirt

hier was ik mijn twee bandshirts van The Spirit That Guides Us vergeten..

SF1097_.jpg

en heb er nog een waarvan k geen foto kan vinden ;p

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 4 weeks later...

Ik vind band t-shirts lelijk en kinderachtig, sorry big-smile.gif Lelijk omdat ze altijd zo los zitten, hangen, zwart zijn en dan in het midden allemaal andere kleuren hebben. Dat is wat mij betreft geen serieuze kleding, ik associeer het met al die alternatieve jongens bij mij op school.

En verder snap ik niet dat je jezelf als uithangbord moet gebruiken voor je favo artiest. Je kan toch ook vertellen van wie je fan bent? Je gaat toch ook geen t-shirt nemen van appelflap, als je dat lekker vindt, of van je favoriete sauna? Ik vind ze maar raar hoor. Doe mij maar neutrale kleding. Maar dat is mijn mening engel.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op vrijdag 04 augustus 2006 23:07:24 schreef Leidenschaft het volgende:

Ik vind band t-shirts lelijk en kinderachtig, sorry
big-smile.gif
Lelijk omdat ze altijd zo los zitten, hangen, zwart zijn en dan in het midden allemaal andere kleuren hebben. Dat is wat mij betreft geen serieuze kleding, ik associeer het met al die alternatieve jongens bij mij op school.

En verder snap ik niet dat je jezelf als uithangbord moet gebruiken voor je favo artiest. Je kan toch ook vertellen van wie je fan bent? Je gaat toch ook geen t-shirt nemen van appelflap, als je dat lekker vindt, of van je favoriete sauna? Ik vind ze maar raar hoor. Doe mij maar neutrale kleding. Maar dat is mijn mening
engel.gif

yes.gif Vrijwel alle bandshirts sucken. een enkele is leuk.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik vind de kleur zwart voor t-shirts sowieso niet mooi. Het staat vaak zo vulgair. Maar het kan zijn dat het juist door de associatie met band t-shirts komt. Een zwart pak vind ik weer wel mooi.

O ja, dat van die kleuren klopt niet altijd (zie twee berichten boven), maar dan blijft dat deel van het uithangbord over.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Op vrijdag 04 augustus 2006 23:07:24 schreef Leidenschaft het volgende:

Ik vind band t-shirts lelijk en kinderachtig, sorry
big-smile.gif

Wat is er kinderachtig aan dan?

Het is toch gewoon normale kleding? Met het verschil dat je reclame maakt voor bands die de moeite waard zijn. 'Supporting the scene' noemen we dat.

En als het mooie shirts zijn is het helemaal mooi mee genomen. Je draagt iets van jezelf uit. In dit geval je muzieksmaak. Net zoals je met een kledingstyle ook iets van jezelf uitdraagt. Leg me het verschil maar uit, waarom dit dan kinderachtig is.

Quote:

Lelijk omdat ze altijd zo los zitten, hangen, zwart zijn en dan in het midden allemaal andere kleuren hebben.

Dat is jou smaak. Ik vind weer andere dingen lelijk. Sommige dingen komen in de mode die ik nooit van me leven zou willen dragen. Terwijl er bandshirts zijn die erg mooi zijn.

Daarbij, er zijn ook shirts in andere kleuren en verschillende maten. Er zijn zelfs polo's en blousen.

Quote:

Dat is wat mij betreft geen serieuze kleding, ik associeer het met al die alternatieve jongens bij mij op school.

Tja, dat doe je dan helemaal zelf.

Quote:

En verder snap ik niet dat je jezelf als uithangbord moet gebruiken voor je favo artiest. Je kan toch ook vertellen van wie je fan bent? Je gaat toch ook geen t-shirt nemen van appelflap, als je dat lekker vindt, of van je favoriete sauna?

Een band is iets anders.

Bands waar ik shirts van draag kunnen als het heel erg mee zit er net van hun bandzijn leven. Dat zijn er maar een paar. Ik heb ook shirts van bands die een baan er naast hebben en waar het geld wat ze verdienen compleet op gaat aan het muziek maken en touren. Sterker nog, er zijn bands die dan nog verlies maken. Met een shirt kopen support je ze. En met het dragen maak je als het ware reclame voor ze. Een meer "underground" scene leunt op vrijwilligers. En ik als luilak investeer al te weinig daar in. Dus zo'n shirt is wel het minste.

Daarbij, je kunt dat wel zo mooi zeggen. Maar je hebt toch ook kleding van studentenverenigingen, plaatsen, landen, etc?

En nog belachelijker: je hebt kleding waar merknamen en logo's duidelijk op afhebeeld staan. Dat is dan toch veel vreemder?

Quote:

Ik vind ze maar raar hoor. Doe mij maar neutrale kleding. Maar dat is mijn mening
engel.gif

Tja... Ik betwijfel of jij neutrale kleding draagt. Je draagt altijd wel iets uit. Als het je muzieksmaak niet is, dan draag je je stand of klasse er wel mee uit. Of dat je uitdraagt dat je modebewust bent, etc.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Op vrijdag 04 augustus 2006 23:32:23 schreef Leidenschaft het volgende:

Ja, kleding waarop duidelijk staat van welk merk het is en die expres wordt gedragen om dat merk, is stom. En het kan wel zijn dat er bijna geen puur neutrale kleding bestaat, maar weinig dingen schreeuwen zo om aandacht als band t-shirts.

Ik heb shirts waar de meeste mensen helemaal niet doorhebben dat het een bandshirt is. Zo heb ik een zwart shirt waar alleen maar de bandnaam op staat, met zwarte letters (wel met een iets andere tint natuurlijk, je kunt wel lezen wat er staat. Maar het springt niet gelijk in het oog).

Ik heb ook shirts die gelijk in het oog springen. maar tja, als ik het mooi vind? Wat is daar kinderachtig aan?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik draag alleen maar bandshirts big-smile.gif Erg gaaf big-smile.gif Alleen van bands die ik steun en het liefst met een positieve boodschap. Heb bijv een Whispering Gallery t-shirt met achterop:Lets f#cking doomdance dat ik altijd droeg, nog steeds zit het heerlijk maar door de "boodschap" draag ik het niet meer. Het Antestor "The Forsaken" t-shirt Rockt ENORM!!! ENDTS12_ani.gif

Het Martyrium shirt van Antestor wil ik nog altijd ERRUG graag kopen big-smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zaterdag 05 augustus 2006 21:51:11 schreef Harmen het volgende:

Ik draag alleen maar bandshirts
big-smile.gif
Erg gaaf
big-smile.gif
Alleen van bands die ik steun en het liefst met een positieve boodschap. Heb bijv een Whispering Gallery t-shirt met achterop:Lets f#cking doomdance dat ik altijd droeg, nog steeds zit het heerlijk maar door de "boodschap" draag ik het niet meer. Het Antestor "The Forsaken" t-shirt Rockt ENORM!!!

Het Martyrium shirt van Antestor wil ik nog altijd ERRUG graag kopen
big-smile.gif

dat shirt is vet widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Op maandag 07 augustus 2006 15:16:07 schreef Raido het volgende:

Maar wat de goede boodschap van 'lets fucking doomdance' is heb ik nog niet kunnen extraheren.

Dit is wat ik zei m'n beste Raido:

Heb bijv een Whispering Gallery t-shirt met achterop:Lets f#cking doomdance dat ik altijd DROEG, nog steeds zit het heerlijk maar door de "boodschap" draag ik het NIET meer.

Okee beetje onhandig neergezet achter de zin ervoor maar m'n punt moet toch vrij makkelijk en duidelijk zijn right?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op vrijdag 04 augustus 2006 23:21:46 schreef Gorthaur het volgende:

[...]

Wat is er kinderachtig aan dan?

Het is toch gewoon normale kleding? Met het verschil dat je reclame maakt voor bands die de moeite waard zijn. 'Supporting the scene' noemen we dat.

En als het mooie shirts zijn is het helemaal mooi mee genomen. Je draagt iets van jezelf uit. In dit geval je muzieksmaak. Net zoals je met een kledingstyle ook iets van jezelf uitdraagt. Leg me het verschil maar uit, waarom dit dan kinderachtig is.

[...]

Dat is jou smaak. Ik vind weer andere dingen lelijk. Sommige dingen komen in de mode die ik nooit van me leven zou willen dragen. Terwijl er bandshirts zijn die erg mooi zijn.

Daarbij, er zijn ook shirts in andere kleuren en verschillende maten. Er zijn zelfs polo's en blousen.

[...]

Tja, dat doe je dan helemaal zelf.

[...]

Een band is iets anders.

Bands waar ik shirts van draag kunnen als het heel erg mee zit er net van hun bandzijn leven. Dat zijn er maar een paar. Ik heb ook shirts van bands die een baan er naast hebben en waar het geld wat ze verdienen compleet op gaat aan het muziek maken en touren. Sterker nog, er zijn bands die dan nog verlies maken. Met een shirt kopen support je ze. En met het dragen maak je als het ware reclame voor ze. Een meer "underground" scene leunt op vrijwilligers. En ik als luilak investeer al te weinig daar in. Dus zo'n shirt is wel het minste.

Daarbij, je kunt dat wel zo mooi zeggen. Maar je hebt toch ook kleding van studentenverenigingen, plaatsen, landen, etc?

En nog belachelijker: je hebt kleding waar merknamen en logo's duidelijk op afhebeeld staan. Dat is dan toch veel vreemder?

[...]

Tja... Ik betwijfel of jij neutrale kleding draagt. Je draagt altijd wel iets uit. Als het je muzieksmaak niet is, dan draag je je stand of klasse er wel mee uit. Of dat je uitdraagt dat je modebewust bent, etc.

Weet je, jij bent echt de beste afkraker die ik ooit heb gezien *petje af*, maar denk je dat je me met deze woorden zover krijgt dat ik die band t-shirts mooi ga vinden? Nee, ik denk het ook niet. Ik probeer wel zo diep mogelijk te gaan en uit te leggen waarom ik dat vind, maar ik ben gewoon een domme tiener, en als je dat afkraakt, ben ik ook uitgepraat. Ik kan wel speciaal voor jou in psychoanalyse gaan om uit te zoeken wat ik tegen band t-shirts heb, als jij dat allemaal voor me regelt, vind ik het geen probleem. Tot die tijd: sorry flower.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid