Spring naar bijdragen

Bandshirts


Aanbevolen berichten

Quote:
Op woensdag 09 augustus 2006 22:47:42 schreef Leidenschaft het volgende:

Weet je, jij bent echt de beste afkraker die ik ooit heb gezien *petje af*,

Vertel. Waar kraak ik je af?

Of bedoel je dat ik je mening afkraak? In dat laatste geval had ik niet verwacht dat je daar bezwaar tegen zou hebben. (serieus!) Ik bedoel, je kraakt mijn kleding smaak toch ook af?

Quote:
maar denk je dat je me met deze woorden zover krijgt dat ik die band t-shirts mooi ga vinden?

Nee hoor. Die ilusie heb ik niet. Ik ga er zowizo nooit vanuit iemand op dit forum over te halen. Dat lijkt me zonde van de moeite. Discussies zijn daar niet het geschikte middel voor.

In dit geval verdedig ik mezelf gewoon.

Jij noemt bandshirts geen serieuze kleding, je noemt het vulgair, om aandacht vragend en je noemt het kinderachtig.

Ik draag die shirts met enige regelmaat. Wat maakt het mij die volgens jou vulgaire om aandacht vragende en bovenal kinderachtige shirts draagt?

Van mij hoef je het niet mooi te vinden hoor. Dat is je eigen smaak. Alleen kinderachtig? Tja... Zoiets is dan weer jammer.

Dan stel ik je mijn vraag opnieuw: waar heb ik jou lopen beledigen?

Quote:
Nee, ik denk het ook niet.

Gelukkig. smile.gif

Quote:
Ik probeer wel zo diep mogelijk te gaan en uit te leggen waarom ik dat vind, maar ik ben gewoon een domme tiener, en als je dat afkraakt, ben ik ook uitgepraat.

Ik heb jou nergens een domme tiener genoemd. Dat noemt men nou woorden in iemands mond leggen.

Ik ben hier het kind, niet jij, weet je nog? flower.gif

Quote:
Ik kan wel speciaal voor jou in psychoanalyse gaan om uit te zoeken wat ik tegen band t-shirts heb, als jij dat allemaal voor me regelt, vind ik het geen probleem. Tot die tijd: sorry
flower.gif

Nee hoor. Dat hoef je niet te doen hoor.

Freud is een beetje achterhaald in de psychologie.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 147
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

En ik vind ze nog steeds niet mooi om te zien. Studentenverenigingen of geen studentenverenigingen.

Tssk, verenigingshirts en huisshirts zijn altijd hip.

Persoonlijk vind ik bandshirts net zo fout als witte sokken, maar dat is dan weer mijn mening. Ik vat niet - en mijn jongere broer is ook zo - waarom iemand er gelukkig bij kan zijn in een niet passende somber zwarte broek rond te kunnen lopen , met een shirt waarop staat dat hij metallica of [insert quasi non-commerciele metalband] helemaal de 'gekste' vind.

Wat is er mis met een mooie spijkerbroek? Of een overhemd? Ik sta te kwijlen in een goede kledingzaak en ik ben echt heel erg hetero en ontleen mijn indentiteit ook niet aan wat ik draag. Ik vind het zo puberaal, de illusie nastreven je non-conformistisch te willen kleding.

Imho is het verschil tussen een overhemd van de V&D en een Boss even groot als het verschil tussen iemand met een 'metal outfit' en iemand met een polo.

nb: ieder zijn ding natuurlijk

Link naar bericht
Deel via andere websites

Overhemden *ligt kotsend over de reling*, ik draag een enkele keer een polo, nog één keer per 4 maand een overhemd en verder gewone shirts smile.gif Ik heb één bandshirt en die vond ik ook gewoon leuk als 'normaal shirt', ik ben niet van het type 'check mijn muzieksmaak eens even'..

Want dan zou ik me te kort doen in één shirt smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik draag vaak bandshirts, spijkerbroeken en Vans.

Een enkele keer een polo voor gelegenheden waar ik een tshirt underdressed vind.

En de enkele keren als ik een blouse draag, doe ik dat in combinatie met een colbert, maar draag ik een spijkerbroek onder en geen stropdas

En helemaal uitzondelijk is het als ik compleet in pak ben (dat is een paar keer per jaar).

Ik draag graag shirts. Ik vind ze lekker zitten. Overhemden vind ik niet prettig zitten.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op woensdag 26 april 2006 14:53:56 schreef Raido het volgende:

[...]Ik heb geen zin om mijn ouders tegen de schenen te stoten. (houd dus in: geen lang haar, geen bandshirts, geen concertbezoek). Ik vind het nog steeds geen ramp.

Ach, mijn ouders hebben er mee leren leven widegrin.gif, het echt lange haar is er inmiddels af, alhoewel, het begint al weer een aanzienlijke langte aan te nemen.

Overigens beschik ik niet over veel band shirts;

Immortal - Pure Holocaust

Burzum - Aske

Marduk - Panzer Division Marduk

Darkthrone - Transilvanian Hunger

En het concerten bezoek gaat stevig door, 22 september Satyricon in de Baroeg (rotterdam)

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...

Ik heb zelf 4 bandshirts en twee flevoshirts:

Twee shirts van Make Up Your Mind

(girlie die ondertussen te klein is en een grote)

Shirt van Day Of Fire

Shirt van The Violet Burning

Flevo 2004(rood) en 2006(zwart)

Ik wil zelf heel graag nog bandshirts van Kutless, Skillet, TSTGU en Luna Halo (als ze weer mooie hebben)

Hoewel ik op dit moment ff geen geld heb zo na de zomer, vind ik het erg lastig om aan shirts van amerikaanse bands te komen. Skillet en Kutless komen amper in Europa en als je wil bestellen heb je een creditcard nodig die ik niet heb... Of zijn daar tegenwoordig al oplossingen voor? (Zoals large.nl, maar dan christelijk...)

Ik hoor het wel... Jen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Band hoodies:

Sonata Arctica

Blind Guardian 2x

Band Shirts:

Dream Theater

Sonata Arctica 2x

Nightwish

Blind Guardian

Dragonforce

Als er shirts komen van bands die dicht bij mij staan of waarmee ik wil indentificeren in muziek en tekst of gewoon retevet vind, wil ik best in diens kleding lopen mits het mooie print heeft.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op woensdag 08 november 2006 19:40:43 schreef Essiej het volgende:

ja ik draag band shirts

maar niet van christelijke

maar van good charlotte en tokio hotel
big-smile.gif

twee leuke bandjes widegrin.gif

vooral GC (heb k zelf teveel zooi van widegrin.gif)

mijn nieuwe aanwinst is mijn Underoath shirt!!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Oja, een lijstje, omdat het zo gaaf is...

Ik heb shirts van:

-Textures, Polars

-Skinless, From Sacrifice To Survival

-Soulreaver, demo print

-The Dillinger Escape Plan, torenprint ofzo

-Graspop 2004

-Nymphea Aurora

-Brodequin, Method Of Execution

-Nile, met print van Black Seeds Of Veangance

-Crimson Moonlight, Neil Of Remembrance

-Horde

-Vomitorial Corpulance, sinds gister smile.gif

-Meshuggah, I

-Funeralium, The Stench....

-The Haunted, rEVOLVEr

-AC/DC, Stiff Upper Lip

-Silencer, Death - Pierce Me

Longsleeves

Silencer, Death - Pierce Me

-Kekal - The Painfull Experience

-Vader, blitzkrieg 4 tourshirt

Volgens mij vergeet ik er een paar...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Neil Of Remembrance

Grapjas puh2.gif het is Veil, kan gebeuren ^^

Ik heb momenteel alleen maar een Sacrificium shirtje en enkele niet-band shirts maar wel christelijk (keltische kruizen zijn stoer!) smile.gif

Edit: Ik ben jaloers op dat Horde shirt... enig idee waar je die een beetje betaalbaar kunt krijgen?

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid