Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Heyyy bye.gif

Ik weet toevallig dat er wel wat mensen zijn die uitkijken naar PotC II en III. Maar er is, geloof ik, geen apart topic over PotC.

Hier de officiele site van PotCII:

http://adisney.go.com/disneypictures/pirates/index.html

En hier de eerste foto uit PotCIII.

Jack in een oosters kostuum.

p3.jpg

Maarjah, wat vonden jullie van Potc? En wat verwachten jullie van Dead Man' Chest en World Ends(?(Niet de officiele titel...))

Savvy? knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 243
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Ik heb nog nooit potc gezien eigenlijk. Ik ga hem waarschijnlijk met een goeie vriendin van me kijken aangezien zij hem eigenlijk niet mag zien maja. Dus nu is mijn vraag eigenlijk een beetje wat vinden jullie er van? Van die film dus? Voor zover ik het nu lees is ie erg mooi dus ben wel benieuwd nu hehe.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 15:25:00 schreef Joost het volgende:

Ik heb hem niet gezien, maar dat soorts films zijn dus écht totaal niets voor mij, gok ik. Was vroeger al nooit zo gek op piratenverhalen
puh2.gif

Dat dacht ik ook, maar tweede paasdag was ie op tv en ik heb me slapgelachen puh2.gif Is echt wel een leuke film!big-smile.gif JD is meesterlijk en Orlando Bloom mag er ook wel wezen widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 17:03:51 schreef Lord Voldemort het volgende:

Zucht... bij de meiden gaat het natuurlijk alleen om de knappe acteurs...
smile.gif

*Roll Eyes*

Uh nee, het gaat ons uiteraard alleen om de artistieke waarde van de film engel.gif

Ja joh, die acteurs rulen! Of eentje dan in mijn geval, en da's uiteraard de 'bad guy'... commander Norrington (aka Jack Davenport). Geloof dat hij er in Dead Man's Chest ook in zit, zo niet, dan zal ik de film ook wel leuk vinden, maar dan mist er wel wat eyecandy knipoog_dicht.gif

De nieuwe komt 20 juli uit toch? Da's een dag na m'n verjaardag, ik denk dat ik maar eens een bioscoopbon ga vragen!

Link naar bericht
Deel via andere websites

The Pirates is idd een erg geinige film, maar nu hoop ik dat het niet zo'n 2e deel word als Matrix 2,3 en meer van die delen die op het succes van de vorige steunen maar veel minder leuk/goed zijn.

Dat is natuurlijk lang niet altijd zo (The Bourne Supremacy, Mission Impossible, Scary movie), dus we gaan hopen dat het leuke vervolgdelen worden! party.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid