Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 243
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
  • 4 months later...

Zo, even dit topic een rotschop geven... want POTC3 komt 23 mei al uit in de lage landen! Ik zit dan net in Duitsland, maar ik ga m'n kaartjes dan wel vast reserveren, want dat is nou net een film die ik niet nagesynchroniseerd wil zien... want er bestaat geen Duitser die Norrington's prachtige zwoele stem goed kan nadoen puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat zou ik denk ik pas doen als ik de derde film al een keer gezien heb... anders ben ik na de eerste twee zo uitgeput dat ik bij 3 niet meer goed kan opletten en dat zou zonde zijn... Maar daarna ben ik wel in voor zo'n crazy marathon puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik vond deel II echt zwaar tegenvallen.. het personage van Depp was veel te tweedimensionaal en werd echt te veel uitgemolken.. de hele dronkemans-act..

En het einde? Pff.. alsof ze bij deel 1 en 3 echt dachten "hmm.. we moeten nog even iets ertussen hebben.. verzin maar wat leuks"..

Het leek op sommige punten meer op een Looney Tunes tekenfilm, dan een speelfilm.

smile.gif maarja, dat vond ik er van.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik vond deel één best leuk, maar deel twee vond ik ongelooflijk flauw.

(Het leuke aan de pirates-films is dat ik altijd nog drie dagen na zit te dromen over hoe fantastisch het moet zijn om op een piratenschip ontvoerd te worden door Cpt. Jack Sparrow, arrr! widegrin.gif)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Helemaal met ^ [comment hierboven] eens! Yay! hij is de ultime piraat!! Ik wil niets verklappen voor de mensen die deel 2 nog niet gezien hebben maar door dat enge beest in het water vond ik het heel lang eng om in het "onbekende" water te zwemmen, want stel je voor hij pakt ineens je enkel ofzo EW! moet er maar niet weer aan denken hwahaha!

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 4 years later...

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid