Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 243
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:
Op woensdag 28 juni 2006 12:14:17 schreef holla het volgende:

Nah ik val dan gewoon flauw, en dan zo dat ik in de zee terecht kom... en dan maar hopen dat een vreselijk mooie man mij komt redden he
engel.gif

Hee ja, preferably Commodore Norrington engel.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op woensdag 28 juni 2006 12:14:17 schreef holla het volgende:

Nah ik val dan gewoon flauw, en dan zo dat ik in de zee terecht kom... en dan maar hopen dat een vreselijk mooie man mij komt redden he
engel.gif

HMpf, dan mag ie er twee redden, want dat wil ik ook wel knipoog_dicht.gif

*lol*

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik had Captain Barbossa... Ik wil Jack zijn! boosrood.gif

Quiz: http://www.quizilla.com/users/luithien007/quizzes/How%20well%2 0do%20you%20know%20PotC%20wit%20cool%20pics%20from%20the%20mov ies%20%20%20plz%20rate%21

DAMN you know your stuff just like me, You put dedication into everything in your life just like Will good job!

You also watched the delted scenes where they said his name was James GOOD JOB!

willback.jpg

http://www.quizilla.com/users/liviosa23/quizzes/Which%20of%20J ack%27s%20quotes%20from%20POTC%20are%20you%3F%20%28w%5Cpics%29

Your quote is:

"Why is the rum gone?!" Ur wierd and kinda random but really funny. ur greatest joy in life is drinking rum and you don't care about being rescued off the island...u just need rum!!!

NOTE: i know the picture is from the 2nd one but w/e

1150572342_yistherumgone.jpg

Sorry, als ik eenmaal begin met quizjes, hou ik niet meer op engel.gif.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op woensdag 28 juni 2006 16:50:39 schreef holla het volgende:

[...]

ROFL

*pleurt van stoel*

auw ik heb buikpijn
puh2.gif

Je kan beter kussens op de grond leggen, dan val je minder hard widegrin.gif Geloof me, I've been there puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid