Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 243
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:
Op donderdag 13 juli 2006 17:34:13 schreef Liset het volgende:

Vannacht was de premiere
big-smile.gif
en ik wilde er super graag naar toe, maar iedereen moest werken of had geen zin
boosrood.gif
Ga er snel naar toe
big-smile.gif

Nu pas in Nederland?? Hier is die al de hele week elke dag uitverkocht en heeft het alle records gebroken. Wil proberen vanavond of volgende week ook te gaan.

@Gorthaur:

Over 323 dagen komt deel 3 uit, de film zelf is al af...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik vond het een leuke film, inderdaad niet zo goed als deel 1, maar erg vermakelijk. En die Davy Jones is echt een creep!

Jammer dat het zo lang duurde voor Norrington in beeld kwam, maar het was het wachten waard, ze hebben die gast echt een leuke rol gegeven smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:51:54 schreef Gorthaur het volgende:

Ik vind het trouwens onbegrijpelijk waarom ze "bepaalde" personages terug hebben laten komen. Zo is het best een overkill. Vooral die euh. laatste begrijp ik niet waarom ze die nou weer persé terug hebben laten komen in het script.

Ja, dat is mij ook niet duidelijk. Alsof ze toch onsterfelijk blijken te zijn, nu worden er veel eindjes geknoopt die eigenlijk geen eindjes waren. verbaasd.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ga hem maandag bekijken!!!

Ben zo benieuwd. Van vriendinnen heb ik al gehoord dat ze totaal gedesillusioneerd de film uit kwamen. Vanwege dat ENE wat ik dus ook nog niet weet. haha

Overigens voor de mensen die gaan!

Na de aftiteling komt nog een klein stukje!!! Wees dus gewaarschuwd, waarschijnlijk wil de schoonmaker je er al uit donderen, maar de vasthouder wint!!!! smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid