Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 15:50:58 schreef SilverUnicorn het volgende:

[...]

Methinks, nee meknows dat ie daar wel weer uitkomt
puh2.gif
Die hele franchise draait op Sparrow, dus die kunnen ze niet zomaar killen.

En ik hoop dat Beckett's rol groter is in 3!

Cutler Beckett was echt een klein irritant mannetje! boosrood.gif

Met hem mag hetzelfde gebeuren als met de baan van James Norrington. smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 243
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Dat was toch de vader van Will Turner, Bootstrap Bill? verbaasd.gif

edit: ik weet al wel wie Cutler Beckett was, die man die Will Turner chanteerde omdat hij het hart van Davy Jones wou hebben en dan zou hij Elisabeth vrij laten.

Maar gebrandmerkt? verbaasd.gif ik heb wat gemist volgens mij..

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hihi dat was die hete pook uit de open haard puh2.gif Kan je iemand flink mee brandmerken hoor!

Ik hou wel van kleine gemene mannetjes, dus van mij mag Beckett's rol uitgebreid worden. Hij en Norrington hebben nu per slot van rekening Jones' hart, dus controle over de Kraken... kan leuk worden big-smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

1060885088_norrington.jpg

O...

...kee...

Ik vond de films wel leuk, de quotes veel te grappig (dat is dus positief he) en de acteurs zwaar okesmile.gif.

* Verity kijkt uit naar deel III en hoopt dan hetzelfde uitzicht náást zich te hebbenwidegrin.gif.

Mijn zusje zal wel niet zo blij zijn met dat nieuwe pakkie van captain Jack. Nu moet ze kiezen in welke outfit ze naar carnaval wil widegrin.gif.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 21:53:05 schreef Verity het volgende:

Mijn zusje zal wel niet zo blij zijn met dat nieuwe pakkie van captain Jack. Nu moet ze kiezen in welke outfit ze naar carnaval wil
widegrin.gif
.

Ze weet in elk geval hoe ze zich moet schminken...

200x156.jpg

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 19:30:05 schreef Tom het volgende:

Ik heb hem ook gezien. Ik was eigenlijk niet van plan om te gaan kijken maar ik was toevallig in de bioscoop met iemand en het was de enige film die me een beetje te pruimen leek. Ik heb er achteraf geen spijt van dat ik hem gezien heb.
knipoog_dicht.gif

Ja, hij was leuk he. yes.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 months later...

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid