Spring naar bijdragen

Politieke partij pedofielen


Aanbevolen berichten

Mooi, en inmiddels weten we dat deze "partij" gestrand, verzopen en ten onder is gegaan, omdat het op geen enkele steun vanuit de samenleving kan rekenen.

Ik heb me trouwens wel geërgerd dat vanuit bepaalde christelijke hoek naar aanleiding van de oprichting van de pnvd is geroepen, dat de samenleving (dankzij de ontkerkelijking) een poel des verderf aan het worden is, waarin kinderen niet meer veilig zijn.

Met andere woorden, niet-christenen zijn verantwoordelijk als deze partij straks de nieuwe minister van volksgezondheid gaat leveren of zo iets.

Beetje goedkope demagogie dus.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 278
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:
Op vrijdag 09 februari 2007 20:52:35 schreef Libanon Nakszynski het volgende:

Ik heb me trouwens wel geërgerd dat vanuit bepaalde christelijke hoek naar aanleiding van de oprichting van de pnvd is geroepen, dat de samenleving (dankzij de ontkerkelijking) een poel des verderf aan het worden is, waarin kinderen niet meer veilig zijn.

Dit...

Quote:
Met andere woorden, niet-christenen zijn verantwoordelijk als deze partij straks de nieuwe minister van volksgezondheid gaat leveren of zo iets.

...is niet zonder meer inwisselbaar voor dat. Als je een algemene tendens schetst, dan hoef je dat nog niet direct te extrapoleren naar individuen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid