Spring naar bijdragen

Politieke partij pedofielen


Aanbevolen berichten

Sjaloom Ann,

Quote:
bedoel je met natuurlijk = instinct?
puh2.gif

Uiteraard. De natuur is hetgene wat God geschapen heeft. De mens staat in principe als rentmeester boven die natuur, maar omdat ze haar verbondenheid met god en de natuur is kwijtgeraakt, is ze niet zo goed meer voor de natuur.

Ideologieën als het ecologisme willen de mens in harmonie laten leven met de natuur. Maar dat kan niet, want daarvoor moet de mens volstrekt tegennatuurlijk handelen. Ze moet haar natuurlijke zucht naar macht en voortplanting, die elk dier ook heeft, daarvoor opgeven en dat is weer strijdig met die natuur. En dus met ideologiëen als het ecologisme.

Quote:
mijn partij , het gaat om het geestelijke he
knipoog_dicht.gif
niet de dierlijke natuur
puh2.gif

De natuur is enkel dierlijk, of gewoon natuurlijk. Een prachtig systeem door God geschapen, gebaseerd op overleving en voortplanting. De mens hoort daar niet thuis. Ze behoort verbonden met de natuur te zijn, zoals een tuinman verbonden met zijn tuin, maar niet onderdeel van de natuur zelf.

Alleen als de mens haar verbondenheid met God terug weet te vinden, kan ze weer op een juiste wijze verbonden zijn met de natuur en valt alles op haar plaats. Nu staat ze ook boven de natuur, maar omdat ze geen verbond meer heeft met God en de natuur, werkt dat heden ten dage desastreus.

Quote:
wat is NVD?

De partij waar dit hele topic over gaat: de partij voor Naastenliefde, Vrijheid en Diversiteit. Een partij die pedofilie voorstaat, maar daarnaast wel meer nogal idealistische en meestal onhaalbare standpunten heeft. Net zoals jij, wat dat laatste betreft, dus dat idealisme.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 278
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:
Op zondag 11 juni 2006 17:38:05 schreef RobertF het volgende:

Sjaloom Ann,

[...]Uiteraard. De natuur is hetgene wat God geschapen heeft. De mens staat in principe als rentmeester boven die natuur, maar omdat ze haar verbondenheid met god en de natuur is kwijtgeraakt, is ze niet zo goed meer voor de natuur.

Ideologieën als het ecologisme willen de mens in harmonie laten leven met de natuur. Maar dat kan niet, want daarvoor moet de mens volstrekt tegennatuurlijk handelen. Ze moet haar natuurlijke zucht naar macht en voortplanting, die elk dier ook heeft, daarvoor opgeven en dat is weer strijdig met die natuur. En dus met ideologiëen als het ecologisme.

[...]De natuur is enkel dierlijk, of gewoon natuurlijk. Een prachtig systeem door God geschapen, gebaseerd op overleving en voortplanting. De mens hoort daar niet thuis. Ze behoort verbonden met de natuur te zijn, zoals een tuinman verbonden met zijn tuin, maar niet onderdeel van de natuur zelf.

Alleen als de mens haar verbondenheid met God terug weet te vinden, kan ze weer op een juiste wijze verbonden zijn met de natuur en valt alles op haar plaats. Nu staat ze ook boven de natuur, maar omdat ze geen verbond meer heeft met God en de natuur, werkt dat heden ten dage desastreus.

[...]De partij waar dit hele topic over gaat: de partij voor Naastenliefde, Vrijheid en Diversiteit. Een partij die pedofilie voorstaat, maar daarnaast wel meer nogal idealistische en meestal onhaalbare standpunten heeft. Net zoals jij, wat dat laatste betreft, dus dat idealisme.

ja das idealismesmile.gifweet ik wel ,maar het zou gewoon beter voor de aarde zijn en veele vele mooier. en minder mensen zouden pijn hebben.

"Ideologieën als het ecologisme willen de mens in harmonie laten leven met de natuur. Maar dat kan niet, want daarvoor moet de mens volstrekt tegennatuurlijk handelen. Ze moet haar natuurlijke zucht naar macht en voortplanting, die elk dier ook heeft, daarvoor opgeven en dat is weer strijdig met die natuur. En dus met ideologiëen als het ecologisme."

nou die heb ik niet hoor,die dingen

maar je beschrijft het wel mooismile.gif met dat tuinman

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...

Ben ik de enige die dit een beetje een vreemd idee vindt? Sterker nog, die hier gewoon misselijk van wordt?

Wat vinden jullie hiervan, moet dit zomaar kunnen? Heeft deze partij daadwerkelijk potentie? Zouden er mensen zijn die serieus op zo'n partij gaan stemmen?

kun je er even een poll neerpleuren? clown.gif kben benieuwd wie er voor deze randdebiele partij uh ik bedoel stomme partij is clown.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Actie pedopartij levert ? handtekening op

Uitgegeven: 30 juli 2006 12:36

AMSTERDAM - Een wervingsactie van de Partij Naastenliefde, Vrijheid en Diversiteit (PNVD) heeft zaterdag in winkelcentrum Hoog Catharijne in Utrecht ? handtekening opgeleverd. Twee andere mensen overwegen de pedofielenpartij te steunen, zegt voorzitter Marthijn Uittenbogaard zondag. Drie leden van de partij zijn volgens hem met ongeveer honderd mensen in gesprek geweest.

De PNVD hoopt in alle negentien kiesdistricten minimaal dertig handtekeningen op te halen. De 570 handtekeningen zijn een vereiste om in het hele land te mogen deelnemen aan de Tweede-Kamerverkiezingen op 22 november.

De partij had uit voorzorg niet bekendgemaakt in welke stad zij zaterdag de straat op ging, maar volgens Uittenbogaard hebben zich tijdens de twee uur durende wervingsactie geen problemen voorgedaan. "De reacties vielen mee. Niemand heeft ons uitgescholden."

In de hoop meer handtekeningen te verzamelen, gaat de partij in elk geval haar website aanpassen. Daar komt prominenter te staan dat de PNVD steun zoekt, zegt Uittenbogaard. De partij overweegt daarnaast bij mensen thuis langs te gaan. "Wij stonden nu in het openbaar en de meeste mensen kijken dan niet naar je."

bron: www.nu.nl

570 handtekeningen eerlijk verdeeld over 19 kiesdistricten gaat gelukkig nog moeilijk worden.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
De partij overweegt daarnaast bij mensen thuis langs te gaan.

* Dingdong!

"Goedenmorgen!"

"Goedenmorgen!"

"Wij komen u een goede boodschap brengen!"

"Brand los!"

"Heeft u kinderen?"

"Jazeker!"

"En u houdt natuurlijk ook enorm veel van uw kinderen, toch?"

"Ja, zo zou je het kunnen stellen ja."

"Dat treft! Wij houden namelijk ook héél erg van uw kinderen!"

* Klabam!

* Dingdong!

"Goedenmorgen!"

"Wie bent u?"

"Wij staan voor vrijheid, diversiteit en..."

* Klabam!

* Dingdong!

"Goedenmorgen!"

"Hallo?"

"Is je vader of moeder thuis?"

"Nee, die werken."

"En hoe oud ben jij?"

"Veertien jaar. Hoezo?"

"Zou jij ook weleens 18+ films willen zien?"

"Ach, dat doe ik toch allang?"

* Klabam!

* Dingdong!

"Goedenmorgen?"

"Wat mot u?"

"Ik kom u de goede boodsch..."

"We motten geen Jehovah's hier!"

* Klabam!

* Dingdong!

"Goedenmorgen!"

"Wie bent u?"

"Ik kom u een goede boodschap brengen."

"Mooi, zet maar in de hal, dan kunnen we verder hier!"

"Nee nee, niet zó'n boodschap?"

"Wat moet u dan?"

"Heeft u kinderen?"

"Nee."

"Zou u kinderen wíllen?"

"Nee, moet niets van die blagen hebben!"

"O, nou, ehh..."

* Klabam!

Gaat niet werken, denk ik zo. puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zondag 30 juli 2006 15:22:27 schreef RobertF het volgende:

[...]
* Dingdong!

"Goedenmorgen!"

"Goedenmorgen!"

"Wij komen u een goede boodschap brengen!"

"Brand los!"

"Heeft u kinderen?"

"Jazeker!"

"En u houdt natuurlijk ook enorm veel van uw kinderen, toch?"

"Ja, zo zou je het kunnen stellen ja."

"Dat treft! Wij houden namelijk ook héél erg van uw kinderen!"

* Klabam!

* Dingdong!

"Goedenmorgen!"

"Wie bent u?"

"Wij staan voor vrijheid, diversiteit en..."

* Klabam!

* Dingdong!

"Goedenmorgen!"

"Hallo?"

"Is je vader of moeder thuis?"

"Nee, die werken."

"En hoe oud ben jij?"

"Veertien jaar. Hoezo?"

"Zou jij ook weleens 18+ films willen zien?"

"Ach, dat doe ik toch allang?"

* Klabam!

* Dingdong!

"Goedenmorgen?"

"Wat mot u?"

"Ik kom u de goede boodsch..."

"We motten geen Jehovah's hier!"

* Klabam!

* Dingdong!

"Goedenmorgen!"

"Wie bent u?"

"Ik kom u een goede boodschap brengen."

"Mooi, zet maar in de hal, dan kunnen we verder hier!"

"Nee nee, niet zó'n boodschap?"

"Wat moet u dan?"

"Heeft u kinderen?"

"Nee."

"Zou u kinderen wíllen?"

"Nee, moet niets van die blagen hebben!"

"O, nou, ehh..."

* Klabam!

Gaat niet werken, denk ik zo.
puh2.gif

rofl.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Op zondag 30 juli 2006 18:04:09 schreef Skippy het volgende:

Waarom zou een pedofiel op zoek zijn naar soortgenoten? Daar hebben ze toch helemaal geen interesse voor
smile.gif
?

Om een gespreks onderwerp te hebben.

Net zoals een stel "zeevossen" die op de barkruk over vrouwen praten. knipoog_dicht.gif

Of om hun probleem met elkaar te delen (ongeacht of ze het zelf als een probleem zien).

Link naar bericht
Deel via andere websites

Al gelezen op nu.nl? de PNVD heeft welgeteld één handtekening weten te verzamelen.

Aangezien ze 570 handtekeningen nodig hebben om mee te mogen doen met de verkiezingen komen ze 450 campagnedagen te kort om zoveel handtekeningen te verzamelen (gemiddeld 1 handtekening per dag, verkiezingen over +/- 120 dagen).

Verder.. men meent dat deze partij mag bestaan vanwege de democratie, kennelijk mag iedereen een partij oprichten in Nederland. Ok nog mee eens. Maar ik heb het idee dat de meerderheid tegen deze partij is.

Al was 1 op de 100 mensen het eens met het bestaansrecht deze partij, dan is nog steeds 99% tegen.

Gezien de overgrote meerderheid tegen deze partij is (niet gebaseerd op feitelijke cijfers... maar komop) is het dan niet zo dat wij met z'n allen kunnen zeggen dat we deze partij niet willen.

Het volk beslist toch... of althans de meerderheid.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zondag 30 juli 2006 19:22:07 schreef Raymond het volgende:

Al gelezen op nu.nl? de PNVD heeft welgeteld één handtekening weten te verzamelen.

Ben ik toch benieuwd hoe het nu met die ene gaat...

"Hé, jij daar!"

"Ehm, ja, ik hier?"

"Zag ik dat goed?"

"Kweenie?"

"Zette jij daar zojuist een handtekening?"

""Jazeker."

"Een handtekening voor die PNVD?"

"Ehm, ja."

"Een handteking voor die pedopartij?"

"Nou, zo wilde ik..."

"Dus jij bent wel voor die PNVD?"

"Ehmmm, slik, ja, dat..."

"Mooi, kom jij dan maar eens eventjes mee naar dat donkere steegje daar!"

engel.gifengel.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

:rofl:

Of anders.

"Hé, jij daar!"

"Ehm, ja, ik hier?"

"Zag ik dat goed?"

"Kweenie?"

"Zette jij daar zojuist een handtekening?"

""Jazeker."

"Een handtekening voor die PNVD?"

"Voor de PNVD? Meen je dat.... GEEF TERUG DAT FORMULIER, ik dacht juist tegen de partij te tekenen"

"Analfabeet?"

"Nee, lysdecties"

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 months later...
Gast Anon_phpbb

Hoi,

Een beetje laat mijn reactie, maar ik zag dit onderwerp pas net en moest toch even reageren.

In het verleden heb ik naar pedofilie en de argumenten die voorstanders hanteren onderzoek gedaan.

Veel van dit soort argumentatie is te herleiden naar het werk van Alfred Kinsey. Een seksuoloog die zijn "wetenschap" beoefende in de jaren 40 en 50 van de 20e eeuw. Veel van zijn onderzoek en conclusies blijkt achteraf gebaseerd te zijn op fraude. Helaas werden zijn onderzoeksresultaten een grote driver voor de seksuele revolutie in de 60-er jaren. Zijn fraude kwam pas aan het licht nadat andere wetenschappers, media en zelfs de overheid (in gezondheids- en lesprogramma’s!) zijn resultaten klakkeloos hadden overgenomen en daardoor vreselijk veel schade berokkenende, die nu nog steeds doorwerkt. O.a. in de duistere breinen van de voorstanders van de partij voor pedofielen, door hen zelf echter cryptisch omschrijven als: Naastenliefde, Vrijheid en Diversiteit (NVD).

Over Kinsey en over het instituut is veel informatie te vinden op de website van Dr. Judith Reisman: link

Het Kinsey instituut, dat het Kinsey-werk aan de man brengt, probeert met veel controversiële inspanningen de aanvallen op zijn werk te paraderen. Helaas lukt dat ook nog goed omdat het innig slechte hart van de mens dit soort perversiteit maar al te graag inhaleert.

In bijgaande document een artikel van Katholiek Nieuwsblad, met meer informatie om zelf onderzoek te doen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid