Spring naar bijdragen

Politieke partij pedofielen


Aanbevolen berichten

Quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 20:20:51 schreef Donnie het volgende:

Volgens mij kunnen pedofielen er helemaal niets aan doen dat ze pedofiel zijn. Het is niet iets wat je wil of waar je voor kiest.

Ik denk niet dat het gelijk staat aan een kinderverkrachter, want als je aan een kind vergrijpt ben je geen pedofiel, dan ben je gewoon niet goed snik.

Hoe pijnlijk, seks als twaalfjarig meisje met een man. Dat doet écht zeer hoor. (Nee, ik heb geen ervaring.)

Als je twaalf bent kun je niet goed beoordelen wat je wel en niet wilt.

Wat me overigens wel opvalt: Het zijn meest mannen die pedofiel zijn. Waar ligt dat aan?

Overigens, een kinderverkrachter is een pedofiel.

pe·do·fiel1 (de ~ (m.), ~en)

1 iem. met voorkeur voor seksueel verkeer met jonge kinderen => pedo, pedoseksueel

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 278
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:
Zelfs ik kan zien dat deze mensen de samenleving naar de knoppen gaan helpen. Kinderen, die niet de gevolgen van hun daden inzien laten gokken en drinken? Dat is hetzelfde als ze gelijk maar vergassen. Afschaffen van de sollicitatieplicht? Ik ga thuis zitten en lekker geld innen!

Dat het mág wil niet zeggen dat het moet, het geeft je alleen veeel mee verantwoordelijkheid..

Quote:
Prostitueren is het meest lage en vrouw onterende beroep dat er is. Vrouwendiscriminatie. Een punt waarin ze zichzelf tegenspreken.

Lees hun 'onderbouwing' eens, het gaat ook over mannenprostitutie.

Quote:
Als discriminatie mag, weet ik het goed gemaakt. Even kijken hoe zij zich voelen als ze gediscrimineerd zouden worden, dag in dag uit.

Dat worden ze al, onbegrijpelijk dat je om een seksuele voorkeur mensen gaat discrimineren mondhouden.gif (moet je iets verbieden wat logisch is?).

Quote:
Seks met dieren is niet alleen walgelijk, daarnaast ook nog eens dierenmishandeling. Ik denk nl niet dat een hondje de penis van een man, die toch vele malen dikker/groter is dan die van de mannetjeshond,

Ligt er aan, een teckel wel maar een herder komt toch al aardig bij mansformaat..

Quote:
graag in zich voelt, de manier waarop het gebeurd, dat moet een uiterst pijnlijke gebeurtenis zijn. Wel apart dat ze dan later wel weer voor veganisme/vegetarisme pleiten.

Een hond geniet niet op de manier als een mens van seks, hij heeft alleen zin om zich voort te planten; dat is bij mensen anders. Ik vind het een humanistische partij bij uitstek; geniet, geniet en geniet.

Quote:
Afschaffen van religieuze basisscholen. Binnen nu en twee weken staan er echt een paar moslims op de stoep en leven die mannen niet meer. Alle boevnstaand eregels zijn zeer in strijd met de Koran.

Onderwijs en moslims met machinegeweren zijn twee dingen. Ik ben opzich niet voor afschaf van religieus onderwijs; het laat je verantwoordelijk zijn, niet de school maar jij als ouder bent verantwoordelijk voor de religieuze opvoeding van je kinderen. Als christen ben je natuurlijk tegen moslim onderwijs maar voor christelijk onderwijs. Wees radicaal; dus draag de consequenties van je visie. Hun niet; jij niet. Jij wel, hun wel.

Quote:
Dat deze mannen niet aan hun eigen pleziertjes kunnen komen word hier maar al te duidelijk.

Wat een gruwelijke opmerking. Er zijn ook vrouwelijke mensen die pedofiel zijn; en volgens de christelijk overtuiging is dat niet erg daar kunnen ze niets aan doen, wel aan hun pedoseksueel zijn. Of is homofilie op eens ook zondig?

Quote:
Pijnlijk eigenlijk, door deze partij op te richten geven ze hun grootste psychysche probleem te kennen.

Dat doen ze juist niet, ze maken het bespreekbaar zoals dat ook gedaan is met homofilie/homoseksualiteit.. Ik vind het weer erg onchristelijk om het 'ontkenning van psychische problemen' te noemen..

Quote:
Het enige wat we kunnen doen is: Een partij oprichten ten behoefte van nooddruftige pedofielen met de namen Martijn Uittenbogaard, Ad van de Berg en Norbert de Jonge.

Ik denk dat jij het zelfde zou doen, als jij écht valt op jongere mensen in plaats van op mannen (weet je hoe makkelijk jij het eigenlijk hebt; je bent lekker heterofiel en dat is niet direct zondig; wel buiten het huwelijk maar okay). Ik kan mij het wel voorstellen...

*bid voor hen*

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 20:20:51 schreef Donnie het volgende:

Volgens mij kunnen pedofielen er helemaal niets aan doen dat ze pedofiel zijn. Het is niet iets wat je wil of waar je voor kiest.

Nee, maar dan kun je ondanks de gevoelens het nog wel verwerpelijk vinden.

Er zijn best mensen die wel de gevoelens hebben maar het absoluut not done vinden.

Aan die gevoelens kun je niks doen, maar je gevoelens in daden om zetten kun je zeker wel wat aan doen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

zijn maar weinig woorden voor te verzinnen... ziekelijk... dit soort mensen moeten ze gelijk levenslang opsluiten in een 1 of ander zwevend gesticht...

dat de leeftijd naar 12 jaar wordt bijgesteld kan naar mijn mening gegrond zijn met de toevoeging dat het geen sex betreft met een meerderjarige...

ze hebben wel een paar punten waar ik persoonlijk achter kan staan, maar alleen al op het punt dat hiermee sex als volwassen met minderjarige mogenlijk wordt gemaakt vind ik deze party de meest ziekelijke tot nu toe...

@Donnie...

Dus een pedofiel kiest er niet voor om met zijn poten aan kinderen te zitten ?

Hoe gebeurd het dan, komen die kinderen naar die persoon toe en verleiden hem...

Quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 20:27:46 schreef MarianneT het volgende:

Overigens, een kinderverkrachter is een pedofiel.

pe·do·fiel1 (de ~ (m.), ~en)

1 iem. met voorkeur voor seksueel verkeer met jonge kinderen => pedo, pedoseksueel

Dit is idd 1 van de kanten van pedofilie, al is niet iedere pedofiel per definitie een kinderverkrachter, want in de volksmond wordt een volwassenen die een kind aanrand ook al pedo benoemd...

En in dat geval is er geen sprake meer van verkrachting al blijft het net zo ziekelijk...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Trouwens nog ff wat anders ik was laatst op een concert van Kees kraaijenoord. En het laatste nummer wat we zongen was in het engels (weet zo de titel niet meer). Maar in het nederlands: God houd van de homoseksuelen, pedofielen, en niet om hun daden. Maar God houdt wel van hun als mens. Natuurlijk is het walgelijk, maar laten we gaan bidden voor deze mensen! Want God houdt ook van hun...

In elk geval dat nummer raakte mij heel erg!

Het was in het engels ongeveer:

He is the God of the gay, enzovoort.....

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 20:27:46 schreef MarianneT het volgende:

[...]

Hoe pijnlijk, seks als twaalfjarig meisje met een man. Dat doet écht zeer hoor. (Nee, ik heb geen ervaring.)

Als je twaalf bent kun je niet goed beoordelen wat je wel en niet wilt.

Wat me overigens wel opvalt: Het zijn meest mannen die pedofiel zijn. Waar ligt dat aan?

Overigens, een kinderverkrachter is een pedofiel.

pe·do·fiel1 (de ~ (m.), ~en)

1 iem. met voorkeur voor seksueel verkeer met jonge kinderen => pedo, pedoseksueel

Er zijn ook verhalen bekend over incest, en dat zijn echt niet allemaal pedofielen.

Een pedofiel heeft idd drang naar sex met kinderen, maar dat wil niet zeggen dat ie dat ook uitvoert, of dat ie kinderen pijn wil doen

Iemand kan ook z'n leven lang lijden onder deze drang, en gewoon een onopvallend leven hebben, trouwen, een gezin stichten, maar toch ongewild met die gevoelens opgezadeld zitten. Dan is het een treurig verhaal.

Aan de andere kant zijn verkrachters altijd rotzakken, of het nou met kinderen is of volwassenen. Daar hoef je dus geen pedofiel voor te zijn. Een verkrachter hoeft een 13-jarig meisje niet als kind te zien, maar als iemand die hij wil misbruiken.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 20:48:08 schreef Donnie het volgende:

[...]

Er zijn ook verhalen bekend over incest, en dat zijn echt niet allemaal pedofielen.

wordt nergens beweerd volgens mij...

Quote:
Een pedofiel heeft idd drang naar sex met kinderen, maar dat wil niet zeggen dat ie dat ook uitvoert, of dat ie kinderen pijn wil doen

als hij iets niet wilt, waarom doet hij het dan toch ?

Hierin heb je namelijk een keuze...

Quote:
Iemand kan ook z'n leven lang lijden onder deze drang, en gewoon een onopvallend leven hebben, trouwen, een gezin stichten, maar toch ongewild met die gevoelens opgezadeld zitten. Dan is het een treurig verhaal.

idd treurig verhaal, alleen is het dan niet aan z'n peroon om te leren met die gevoelens om te gaan, want om heel eerlijk te zijn vind ik het een nog treuriger verhaal als er mogenlijk kinderen het slachtoffer van deze gevoelens worden...

Quote:
Aan de andere kant zijn verkrachters altijd rotzakken, of het nou met kinderen is of volwassenen. Daar hoef je dus geen pedofiel voor te zijn. Een verkrachter hoeft een 13-jarig meisje niet als kind te zien, maar als iemand die hij wil misbruiken.

dat is zeker waar, alleen heeft niet iedere verkrachter de neiging om met zijn fikken aan kinderen te zitten...

Dus in dit geval is het zeker wel reeel om onderscheid te maken tussen kind en volwassen

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 20:34:53 schreef Raido het volgende:

[...]Dat het mág wil niet zeggen dat het moet, het geeft je alleen veeel mee verantwoordelijkheid..

Kinderen willen alles uitproberen. Omdat ze niet de gevolgen kunnen inzien van hun daden, gaan ze het ook doen. En ouders zullen dat niet kunnen tegenhouden. Ze raken verslaafd, niet aan het een , dan wel aan het ander, ze stoppen met school, gaan spijbelen, stelen, kortom, zorgen voor een slechte economie. (En depressieve ouders)

Quote:
[...]Lees hun 'onderbouwing' eens, het gaat ook over mannenprostitutie.

Hoeveel plaatsen van mannenprostitutie zijn er, en hoeveel van vrouwen?

Quote:
[...]Dat worden ze al, onbegrijpelijk dat je om een seksuele voorkeur mensen gaat discrimineren
mondhouden.gif
(moet je iets verbieden wat logisch is?).

Discrimineren is iets anders als ze proberen in te laten zien waar ze mee bezig zijn. Overigens, een pedofiel die niets met zijn gevoelens doet, heb ik niets tegen, uiteraard niet.

Quote:
[...]Ligt er aan, een teckel wel maar een herder komt toch al aardig bij mansformaat..

Dieren in het algemeen. Dat betekend dat ook teckels seks mogen hebben met mensen.

Quote:
[...]Een hond geniet niet op de manier als een mens van seks, hij heeft alleen zin om zich voort te planten; dat is bij mensen anders. Ik vind het een humanistische partij bij uitstek; geniet, geniet en geniet.

Pijnlijk, daar bedoel ik mee, dat een uitgescheurde vagina niet zo prettig zal zijn.

Quote:
[...]Onderwijs en moslims met machinegeweren zijn twee dingen. Ik ben opzich niet voor afschaf van religieus onderwijs; het laat je verantwoordelijk zijn, niet de school maar jij als ouder bent verantwoordelijk voor de religieuze opvoeding van je kinderen. Als christen ben je natuurlijk tegen moslim onderwijs maar voor christelijk onderwijs. Wees radicaal; dus draag de consequenties van je visie. Hun niet; jij niet. Jij wel, hun wel.

Bij de doop beloof je God zoveel mogelijk moeite te doen om je kinderen met Gods Woord op te voeden. Dat doe je niet door ze op een onchristelijke school te doen, maar door ze de mogelijkheid te geven om ook op school met Gods Woord bezig te zijn.

Quote:
[...]Wat een gruwelijke opmerking. Er zijn ook vrouwelijke mensen die pedofiel zijn; en volgens de christelijk overtuiging is dat niet erg daar kunnen ze niets aan doen, wel aan hun pedoseksueel zijn. Of is homofilie op eens ook zondig?

Ik schreef: de MEESTE. Verder snap ik jouw opmerking niet.

Quote:
[...]Dat doen ze juist niet, ze maken het bespreekbaar zoals dat ook gedaan is met homofilie/homoseksualiteit.. Ik vind het weer erg onchristelijk om het 'ontkenning van psychische problemen' te noemen..

Ik zou bijna gaan denken dat jij ook pedofiele neigingen hebt. Ik wil mijn toekomstige kinderen beschermen tegen een aantal zeer zieke mensen, ik wil ze de kans geven op te groeien zonder seksuele problemen aan het hoofd. De meeste kinderen die ooit seks hebben gehad, of seksueel contact toen ze jonger waren hebben daar geen mooie herinneringen aan over!

Quote:
[...]Ik denk dat jij het zelfde zou doen, als jij écht valt op jongere mensen in plaats van op mannen (weet je hoe makkelijk jij het eigenlijk hebt; je bent lekker heterofiel en dat is niet direct zondig; wel buiten het huwelijk maar okay). Ik kan mij het wel voorstellen...

Ik heb het makkelijk, welja, leuk gezegd. Ik heb geen inlevingsvermogen, nog leuker. Waarom zou jij beter in staat zijn om je in te leven dan mij? Wat weet jij echt van mij? Ik denk niet dat ik hetzelfde zou doen, net als ik niet met een vrouw zou trouwen. Overigens is pedofielie en homofielie totaal niet met elkaar te vergelijken. Pedofielie is iets zieks, heeft iets zieks. Homofielie niet. Waarom moet je een psychische afwijking op deze positieve manier bespreekbaar maken?

*bid voor hen*

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Dus een pedofiel kiest er niet voor om met zijn poten aan kinderen te zitten ? Hoe gebeurd het dan, komen die kinderen naar die persoon toe en verleiden hem...

Dat is een pedoseksueel. Kiest een homo er voor om homofiel te zijn? neuh..

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Raido, wil jij niet de vergelijking pedofiel-homofiel maken? Ik erger me daar aan (persoonlijk dus) want een pedofiel heeft een afwijking, kinderen zijn niet gemaakt om seks te hebben, die moeten daar helemaal niet mee belast worden. Als je volwassen bent heb je daarnog tijd genoeg voor.

In tegenstelling tot homofielie, waar ik geen mening over heb, maardat zijn twee volwassen mensen die absoluut zelf weten wat ze aan het doen zijn. Je kunt het niet eens vergelijken.

Edit: Pedofielie en pedoseksualiteit zijn hetzelfde:

pe·do·fiel1 (de ~ (m.), ~en)

1 iem. met voorkeur voor seksueel verkeer met jonge kinderen => pedo, pedoseksueel

pe·do·sek·su·eel1 (de ~ (m.), -elen)

1 pedofiel

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 21:34:48 schreef MarianneT het volgende:

@Raido, wil jij niet de vergelijking pedofiel-homofiel maken?

Wat is dat nou weer voor onzin? Raido laat alleen zien dat je voor sommige dingen niet kunt kiezen. Hij geeft verder helemaal geen waardeoordeel over homofielen.

Quote:
Edit: Pedofielie en pedoseksualiteit zijn hetzelfde:

pe·do·fiel1 (de ~ (m.), ~en)

1 iem. met voorkeur voor seksueel verkeer met jonge kinderen => pedo, pedoseksueel

pe·do·sek·su·eel1 (de ~ (m.), -elen)

1 pedofiel

Waar heb je dat vandaan? Volgens mij is er wel degelijk een verschil: een pedofiel is iemand die een voorkeur voor seksueel verkeer met kinderen heeft, een pedoseksueel brengt het in de praktijk.

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Marianne,

Die vergelijking gaat wel op, in de zin dat het bij een pedofiel ook net zoals een hetero en een homo gevoelens heeft, in het geval van een pedofiel naar een kind.

Een hetero kan een hetero zijn zonder sexuele omgang.

Een homo kan homo zijn zonder sexuele omgang.

Een pedo kan pedo zijn zonder sexuele omgang.

Er zijn ook christelijke pedofielen. Die zitten er heel erg mee dat ze pedofiel zijn, en vinden pedofilie ook erg verwerpelijk. Ze zullen ook nooit aan kinderen willen zitten.

Maar ja, de gevoelens hebben ze wel, ondanks dat ze ze niet willen hebben.

Zit meestal ook een zielig verhaal achter. Veel pedofielen zijn zelf vroeger misbruikt geweest.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 21:29:38 schreef Raido het volgende:

[...]Dat is een pedoseksueel. Kiest een homo er voor om homofiel te zijn? neuh..

zie ik als 1 pot nat, en zoals marianne het aangeeft blijkt het toch op hetzelfde neer te komen...

Een homo kiest er niet voor om homofiel te zijn, maar hij kiest er wel voor om sex te hebben met andere mannen...

Zo kiest ook een pedo om aan kinderen te zitten...

Alleen is een homo niet te vergelijken met een pedo, want het tweede is simpelweg een storing in je hersenpan...

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Marianne ik kan kort zijn, ik ben niet pedofiel wel biseksueel. Er bestaat een term parafilie:

Quote:
Parafilie is de verzamelnaam van een groep seksuele gedragingen of fantasieën die over het algemeen als afwijkend van de heersende normen worden beschouwd

Naar mijn overtuiging is heterofilie de natuurlijke versie van een seksuele geaardheid (natuurlijk: als bij de schepping) alles wat dat niet is, is dus een afwijking: homofilie, gerontofilie (bejaarden), necrofilie (overledenpersonen), Voyeurisme (gluurders), Frotteurisme (onbekenden), Masochisme (onderwerping), Sadisme (pijn), Pedofilie (jongeren) en biseksualiteit (beide geslachten).

Elke vorm is een afwijking maar geen zonde, het is een gevolg van de zondeval. dat geld voor homofilie en voor pedofilie. Als je daar verschil in maakt ben je verkeerd bezig. Het uitleven van die gehaardheid is tot op zekere hoogte ook niet verkeerd. Denk hierbij aan mij als ik een jongen knuffel; ik doe dat omdat ik me tot hem aangetrokken voel, maar daarmee zondig ik niet.

Ik kan mij voorstellen dat jij als jij pijn en verdriet hebt het liefst getroost wordt door een jongen omdat jou hormonen daarnou een maal naar toe trekken. Ik heb dat minder, maar mijn vriend (homofiel) wil juist graag getroost worden ook door een man; en daarmee zondigt hij niet.. Zo maar even wat voorbeelden. (hiermee zeg ik niet dat een pedofiel maar getroost moet worden door een kind).

Ik snap heel goed wat je bedoeld; ik ben het ook totaal met je eens maar we maken onderscheid waar het er niet is.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 20:48:05 schreef ArjanH. het volgende:

Trouwens nog ff wat anders ik was laatst op een concert van Kees kraaijenoord. En het laatste nummer wat we zongen was in het engels (weet zo de titel niet meer). Maar in het nederlands: God houd van de homoseksuelen, pedofielen, en niet om hun daden. Maar God houdt wel van hun als mens. Natuurlijk is het walgelijk, maar laten we gaan bidden voor deze mensen! Want God houdt ook van hun...

In elk geval dat nummer raakte mij heel erg!

Het was in het engels ongeveer:

He is the God of the gay, enzovoort.....

Het nummer heet 'God Of The Moon And Stars' en je kunt hier de lyrics lezen + Nederlandse vertaling. Het liedje raakt mij ook heel erg.

Wat betreft de politieke partij... Ik heb hier hun programmapunten even gelezen (ik dacht eerst het een soort van zieke, veel te late 1-april-grap was ofzo...), maar daar word ik echt niet goed van.

Behalve dat ze dus seks met kinderen willen legaliseren ('9. Kinderen mogen vanaf twaalf jaar seksuele contacten aangaan.') en dierenseks willen legaliseren ('9.10 Seksuele contacten met dieren blijven legaal. '), willen ze ook het gebruik van drugs en dingen als naakt op straat rondlopen legaliseren ('5. Softdrugs en harddrugs worden gelegaliseerd.', '9.7 Iedereen mag buiten naakt rondlopen. ').

Ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet zeggen. Ik vind het... nou ja... ziek dat er serieus mensen zijn die zo denken over de samenleving denken. Maar aan de andere kant... Wie ben ik om over deze mensen te oordelen?

Ik hoop alleen dat er geen mensen zijn die op deze partij gaan stemmen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 21:51:52 schreef MartineV het volgende:

een vriendin en ik gaan proberen de partij op de politieke agenda van de tweede kamer te krijgen. dus binnenkort gaan we jullie om handtekeningen vragen!

Iemand die verder nog advies heeft?

Dat kon bij emailimg.php?id=crcnV1ZEByYWRpbzUzOC5ubA== ook al knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid