Spring naar bijdragen

Politieke partij pedofielen


Aanbevolen berichten

Hun standpunten ; Mensen moeten zelf mogen beslissen of ze willen discrimineren, roken, spuiten, integreren, solliciteren, et cetera. Dit geldt in zekere zin ook voor kinderen. Daarom willen we hen vanaf twaalf jaar de vrijheid geven te seksen, stemmen, gokken, kiezen bij wie ze willen wonen, et cetera rofl.gifhamer.gifmuur.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 278
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Ik ga ook een partij op richten:

Iedere pedofiel is verplicht een psychiater te bezoeken.

Niet praktiserende pedofielen krijgen subsidie omdat ze normaal doen.

Partijen met doelstellingen als deze worden niet toegelaten, de oprichters worden opgesloten in een TBS kliniek.

Het zou moeten kunnen, als het ene gekke plan kan, kan dit ook knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op woensdag 31 mei 2006 17:21:33 schreef MarianneT het volgende:

Vanaf heden hebbe wij, Joost en Marianne, besloten om een politieke partij op te richten met bovenstaande doelstellingen.

Ik denk toch dat ik op de christenunie stem hoor puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op woensdag 31 mei 2006 13:11:41 schreef RobertF het volgende:

Sorry, maar van kinderen blijf je met je poten af. Dan maar geen "echte democratie." Iedereen mag vinden wat ie wil, maar van kinderen blijf je af. Net zoals we ook geen Partij ter Legalisering van Moord willen, of een Dievenlijst.

Robert, als jij in die democratie-filosofie kan knippen, kan het even goed tegen je keren. Bijv. het verbod van alles wat naar christelijk riekt.

Helaas, democratie is niet perfect. Maar imho is het 't de minst slechte.

Als jij een beter realistisch alternatief weet, graag! Maar dan moet het alternatief wel kloppend zijn natuurlijk.

Ik zou ook het liefst alle liberalen uit de politiek weren, maar helaas...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op woensdag 31 mei 2006 13:40:41 schreef RobertF het volgende:

Vrijheid van religie vind ik nog wat anders dan het goedkeuren van seks met kinderen.

Dat zeg je nu Robert, maar in de geschiedenis dacht men soms wel eens andersom over, zelfs christenen.

Jij zegt dat voor godsdienstvrijheid ok is en voor pedofilie niet. (in politieke zin, ik heb het natuurlijk niet over ethische zin).

Ik wacht dan tot er een atheïst is die alle partijen die naar christendom rieken wilt verbieden omdat die persoon miss. godsdienst als iets vreselijk verwerpelijks ziet.

Het is in weze een duur open zetten naar een dictatuur. Daar is niks mis mee als het een dictatuur is waar je achter staat, maar het gevaar is dat het zich ook tegen je kan keren.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op woensdag 31 mei 2006 19:07:52 schreef MarianneT het volgende:

Het is mijn mening, wilde je zeggen dat het normaal is om seks te willen hebben met kinderen?

Nee, dat wilde ik niet zeggen. Geen idee waar je dat nou weer vandaan haalt trouwens.

Maar goed, je geeft het zelf al aan: het is jouw mening. En om precies te zijn hebben we geen zak aan meningen over de herkomst van pedofilie. Het is namelijk nog maar zeer de vraag of je bewering waar is.

Snappie?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op woensdag 31 mei 2006 19:16:10 schreef MarianneT het volgende:

Uuh jah? Wat heeft dat met mijn bewering te maken? Maar goed, ik zal hem editten voor je...

Jij beweert dat pedofilie een aangeboren afwijking is, maar je hebt daar totaal geen argumenten voor. Valt het kwartje nu?

Oneliners... noparty.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op woensdag 31 mei 2006 19:24:44 schreef MarianneT het volgende:

Mijn argument heb ik net gegeven, het is ziek om seks te hebben met kinderen. Het kan behandeld worden door een psycholoog, dat wijst op iets psychisch. Een afwijking. Is dat altijd negatief? Nee, vele mensen kunnen er niets aan doen.

*zucht*

Dat seks met kinderen ziek is, betekent nog niet dat pedofilie aangeboren is.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Intressant voor deze discussie is misschien de site komnuinactie.nl.

Je kan daar een petitie tekenen tegen deze partij.

Persoonlijk vind ik dat trouwens de grootste onzin!!

We hebben een democratie en met deze onzin breng je dat in gevaar en spreek je eigenlijk de gehele democratie tegen!

In een democratie behoort de wil van het volk vertolkt te worden, is dit legale pedofilie, so be it!

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Marianne: wat PiB probeert te zeggen is dat als je zegt dat iets een aangeboren afwijking is, het argument dat dat jouw mening is, niet echt logisch is. Als je nou zou zeggen dat uit onderzoek is gebleken dat het inderdaad iets in de hersenen is wat al bij de geboorte kan worden waargenomen, dat zou een goed argument zijn. Maar dat jij vindt dat het een aangeboren afwijking is, wil niet zeggen dat het het is.

Persoonlijk denk ik dat het deels aanleg en deels omgeving is...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op woensdag 31 mei 2006 19:28:05 schreef PiB het volgende:

[...]

*zucht*

Dat seks met kinderen ziek is, betekent nog niet dat pedofilie
aangeboren
is.

Nog even OT: ik denk dat ze bedoelt, dat het net zo is als homofilie. Daar kan je opzich ook niks aan doen.

Nu weer BOT engel.gif.

Quote:
Op woensdag 31 mei 2006 19:41:46 schreef Leonias het volgende:

Maarja de Satan heeft dan ook veel macht..

Mensen kregen niet voor niks een vrije wil...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op woensdag 31 mei 2006 19:28:05 schreef PiB het volgende:

[...]

*zucht*

Dat seks met kinderen ziek is, betekent nog niet dat pedofilie
aangeboren
is.

Klopt.

Veel pedo's zijn zelf als kind misbruikt, dus het is deels ook een gevolg van iets vreselijks in hun jeugd.

Net zoals je bij psychopaten en mensen met een meervoudige persoonlijkheidsstoornis ook hebt.

Of wat je hebt is dat ze van volwassenen niet de liefde gekregen hebben en dat ze het daardoor bij kinderen zijn gaan zoeken.

Iig, vaak zielige verhalen achter die mensen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid