Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 461
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:
Op donderdag 20 juli 2006 23:11:11 schreef Leidenschaft het volgende:

Kan iemand me even helpen? Ik snap er niks van.

Als je last.fm hebt geinstalleerd (dus dat programma gedownload hebt) via hier http://www.last.fm/tools/dodownload.php?platform=Windows dan zoekt last.fm naar geinstalleerde muziekplayers (bijvoorbeeld Windows Media Player of Winamp) hij vraagt kort daarna om je gebruikersnaam en wachtwoord, dit vul je in. Als je vanaf nu mp3-tjes afspeelt in je player (die goede mp3tags hebben dus artiest en tracknaam) wordt dat geupload en in je profiel zichtbaar dat is functie 1.

Functie 2 vind je ook in last.fm dat is het luisteren naar zogenaamde tag-radio's of andere (maar dan moet je eerst een profiel hebben eigenlijk). Wat doet er exact niet? gezien je profiel werkt het namelijk allemaal wel puh2.gif

http://www.last.fm/user/Honey_Ball heeft tracks en je hebt wat getagged smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik zal me vanavond aanmelden, ben al wel lid van Last.fm, maar zal even kijken of ik daar nog in kan (mijn password nog weet puh2.gif), en of ik in de Credible groep kan komen smile.gif

Alleen dat weinig mogelijk gitaren kan wel eens een probleempje opleveren puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 11:03:38 schreef Groninger het volgende:

Kick omhoog

We hebben nog 1 lid nodig om een wekelijkse Credible top-zoveel te maken. Graag iemand die muziek draait waar zo weinig mogelijk gitaren in voorkomen
puh2.gif

Ik ben druk MINT en Múm aan het draaien..

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 20:48:52 schreef Raido het volgende:

BRUL BRUL BRUL luister ik naar de tag-radio: 'ambient, black metal, dark ambient & martial industrial' komt er nu Britney Spears op
widegrin.gif
echte black metal
engel.gif

hamer.gif ja, toen ik tag-radio 'death cab for cutie' op had staan, kwam er allemaal punk ineens puh2.gif niet erg hoor, maar bij death cab denk ik toch aan een ander genre...

doe mij toch maar pandora smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

Ik ga nu die plugin installeren. Had nog een account, maar die heb ik maar heel eventjes gebruikt.

-edit: hm, dat programma loopt vast als ik m'n username invul, niet echt handig

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hij seint het wel door... maar het komt niet bij now playing in het progje te staan bij mij. Maar hij doet ut wel bij mij.. gitaar-achtig.. bedoel je daar hardcore/rock/metal mee? Ik luister nu niet eens van die gitaarmuziek..

Maar erg mooie acoustische folk, mijn tips nog beluisterd Groniger?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 12:27:21 schreef Dikkie het volgende:

Ik zal me vanavond aanmelden, ben al wel lid van Last.fm, maar zal even kijken of ik daar nog in kan (mijn password nog weet
puh2.gif
), en of ik in de Credible groep kan komen
smile.gif

Alleen dat weinig mogelijk gitaren kan wel eens een probleempje opleveren
puh2.gif

Ik heb al sinds 21 juli geen internet thuis :S

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 5 weeks later...

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid