Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 461
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

In Flames is Gothenburg metal, zo noemen kenners dat...
knipoog_dicht.gif

Het is metal uit Gothenburg ja knipoog_dicht.gif

Melodic death metal (also referred to as melodeath) is a subgenre of death metal. Some bands have formed their own title, dubbed Gothenburg metal[1] named for the region it originated in.

Is Bay-Area Thrash ook anders dan de rest?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat ge*piep* over allerhande mysterieuze subgenres door metalheads komt me zo langzamerhand ook de neus uit. smile.gif

Quote:

Iemand bekend met Klaus Schulze? Een soort poetische ambachtelijke proto-trance?

Een soort muzikale interpretatie van de tragische oudste zoon van J.S. Bach.

Een in één take opgenomen jam.

Fijne shizzle!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ik weet niet of jullie het daarover zitten te hebben, maar hier is mijn open verstand dingetje:

Zoals jullie zien staat hij best laag en ik vind het prima zo. Het getuigt van een grote liefde en toewijding, voor black metal. Ik heb geen open verstand nodig, mijn muzikale liefde heb ik al gevonden ^^

Niks mis mee nee, als je je graag toelegt op één genre. Ik ben gewoon polygaam op dat vlak, ik heb liefde en toewijding voor al mijn muziek. knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 4 weeks later...

oehhh, Last.fm... mijn no. 1 source voor het vinden van nieuwe bandjes yes.gif alleen wordt er bij mij niet bijgehouden wat ik aan muziek afspeel, aangezien ik last.fm -alleen- maar gebruik voor het vinden van nieuwe muziek, en het daarna altijd gelijk uitklik engel.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 years later...

Ik heb, eigenlijk voornamelijk uit verveling, last.fm eens terug bovengehaald en wat blijft het toch leuk speelgoed! Eigen chartjes bijhouden is leuk, ook zien in hoeverre mijn oude chartjes nog overeenkomen met wat ik de laatste tijd speel enzo, maar vooral de chartjes van (muzikaal interessante) vrienden en kennissen doorspitten! En natuurlijk kijken hoe compatible ik ben met anderen. Wie gebruikt het nog?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik gebruik het wéér ... mijn desktop-pc is een paar jaartjes niet meer gebruikt sinds ik een laptop heb maar sinds de desktop weer in gebruik is, is Last.fm dat spontaan ook.

Wel leuk om te zien dat de laatste lijstjes nog uit 2007 kwamen, toen ik nog heel andere muziek luisterde widegrin.gif

En inmiddels heb ik last.fm ook aan m'n Twitter gekoppeld dus elke vrijdag doet ie een top 3 yes.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ah, dat doe ik ook ja. En via Twitter gaat het naar Facebook en als ik wil ook naar MySpace. widegrin.gif Maar goed. Ik gebruik het redelijk standaard. Maar ik luister ook veel gewone cd's en die pakt 'ie niet mee... knipoog_dicht.gif En als ik teveel draaiende programma's heb, zet ik Last.fm en utorrent en zo uit omdat ie het anders niet meer trekt. widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik gebruik Last.fm al jaren. Heb vorig jaar alleen wel een nieuwe aangemaakt. En ik moet zeggen dat het meeste wat ik luister ook wel gescrobbled wordt. Alhoewel ik ook veel cd's luister in de auto. Maar als ik niet in de auto zit doe ik alles op mijn computer of laptop.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid