Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 461
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Sirenia (Symphonic metal)

Callisto (atmospheric sludge)

Anathema (doom metal/rock)

Dream Theater (progressive metal)

Vinteririket (ambient black metal *tip voor Leidenschaft*

Wingdom (christelijk power metal)

Therion (symphonic metal)

Negurã Bunget (atmospheric black metal) *tip voor Leidenschaft*

HammerFall (power metal)

Hilmar Örn Hilmarsson & Sigur Rós (post-rock/soundtrack)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Sonata Arctica

Lekkere power metal met erg cliche teksten over liefde enzo smile.gif

Captain Beyond

Goede oude stoner rock met de exzanger van Deep Purple, en het rock gewoon heerlijk.

Russell Allen & Jorn Lande

Kan het nog beter? Russell Allen de zanger van Symphony X en Jorn Lande de zanger van o.a. Beyond Twilight, Jorn, Ark en Masterplan, en dan nu geen progressive metal maar lekkere harwd rawk.

Assemblage 23

Erg dansbare ebm/industrial techno... *geniet al bij de naam*

Deep Purple

Meest heerschende rockband ooit *denk ik zo*

At the close of every day

Lekker emo meemurmelen met Minco Eggersman dat je bang bent in het donker in het oud-nederlands.

Ajattara

Marcheer blackmetal, alsof een of andere generaal continue bevelen loopt te brullen in het Fins, wel fijn smile.gif

Wingdom

Wat krijg je als de ex-bassist van Rhapsody samenvoegd met de ex-toetsenist van Sonata Arctica? Jep, Wingdom, christelijke power metal op Sonata Arctica leest, niet altijd even orgineel maar stukken beter dan Narnia.

Delain

Gewoon wel leuke sympho metal.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Interessante playlist deze week:

1. t.A.T.u. ~ De alom bekende Russische lesbisch, met toch wel heel erg goede trance/rock muziek. Door de recente 'best of' CD ben ik weer hooked.

2. No Use for a Name ~ Rockpunkemo gedoe met flink wat goede nummers die ik wel kan waarderen.

3. Sarah McLachlan ~ Prachtige female vocalist. Haar nieuwste kerstalbum is prachtig, maar haar tweede (geloof ik) album van heel wat jaartjes terug vind ik ook heel erg goed.

4. The Offspring ~ Tegenwoordig vind ik ze vrij saai, maar het album 'Americana' is wel erg goed.

5. Rita ~ Japanese pop artiest. Eerste nummer of het kerstalbum van Slightly Dark (.com erachter en je hebt de site) en ook het beste op 't album.

6. Fountains of Wayne ~ Hebben 1 hit ofzo gehad met 'Stacy's Mom'. Erg zoetsappige rock.

7. Gorillaz ~ Zowel old skool and 'new skool' gewoon goede muziek.

8. K ~ Een J-pop artist. Vond er alleen niet zoveel aan en heb 't ondertussen (geloof ik) alweer weg gegooit puh2.gif

9. Funeral for a Friend ~ Je komt iets tegen in je 'rock' map, luistert en kennelijk toch vrij veel puh2.gif Weet verder niets te vertellen over de band widegrin.gif

10. Infected Mushroom ~ Simpelweg de beste psych. trance/goa die er bestaat.

Link naar bericht
Deel via andere websites

1 At the Gates

De hardste band uit de Gothenburg stroming, meer thrash geörienteerd, keihard blazen met die handel.

2 Twisted Sister

Foute jaren tachtig glam metal, de cd A Twisted Christmas heeft voor deze plaats gezorgd

3 The Crown

Een latere variant van de Gothenburg generatie, gitaren zijn thrash, drums death, erg gave poep!

3 Crimson Falls

Deathcore, de ultieme soundtrack voor de moshpit. Gave breakdowns, als je deze muziek luistert ben je gevaarlijk!

3 Watchmaker

Grind/thrash, hyper opgefokte muziek. Zeer slecht geproduceerd, van van harsh blek metal zullen dit ook wel waarderen. Takkeherrie!

3 Nile

Epische brute deathmetal, een van de snelste in het genre.

7 Thanatos

Death/thrash, een van de betere Nederlandse bands die al eeuwen mee draait in de scene

7 Brodequin

Ultra brute death metal, geen melodie, gerwoon hard snel en überharde death metal.

9 Crimson Thorn

Gristelijke death/grind. Ik moest het gewoon even luisteren, gaat nog wel vaker geluisterd worden, klinkt als Suffocation

9 Cryptopsy

Death/grind die erg uniek is door aparte melodieën en de drummer Flo Mournir worshippy.gif Once Was Not is een geniale cd!

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid