Spring naar bijdragen

Welk liedje heb jij in je hoofd?


Aanbevolen berichten

In een ander topic kwamen we op dit onderwerp en ik ben daar ook wel benieuwd naar ja. Zoals velen van jullie vast wel hebben dat je een nummer in je hoofd hebt die er maar niet uit wil. Nu is mijn vraag heb je op dit moment een liedje in je hoofd zitten? Zo ja, welk liedje is dat dan. Lijkt me wel een grappig topic te kunnen worden.

Dus spui hier al je liedjes!!

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 769
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:
Op zondag 23 juli 2006 11:32:47 schreef jeffrey_1989 het volgende:

In een ander topic kwamen we op dit onderwerp en ik ben daar ook wel benieuwd naar ja. Zoals velen van jullie vast wel hebben dat je een nummer in je hoofd hebt die er maar niet uit wil. Nu is mijn vraag heb je op dit moment een liedje in je hoofd zitten? Zo ja, welk liedje is dat dan. Lijkt me wel een grappig topic te kunnen worden.

Dus spui hier al je liedjes!!

widegrin.gif toch wel'een topic over dit onderwerp flower.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Lol. Ja toch wel een topic hiervan. Enne ff een tip. Gebruik de edit-knop de volgende keer ffknipoog_dicht.gif. Maakt het wat overzichtelijker. Tenzij je op een snellere manier heel veel posts wil krijgen maja. Dat moet niet de bedoeling hiervan zijnpuh2.gif.

Overigens heb ik geen liedje in mijn hoofd zitten omdat ik nu een nr draai. Dan kan ik geen liedje in mijn kop krijgenpuh2.gif.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid